helaas zijn dan de bijenpollen niet helemaal afdoende...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Malima schreef:En ik heb met mijn eigen medicatie ineens geen last meer gisteren en vandaag!
Af en toe jeuk maar dan de prevalin neusspray en dan kan ik er weer een paar uur tegenaan.

Maar waar koop je bijenpollen?

.
) , maar helaas is het alles behalve dan gezond... Nu overweeg ik toch om terug een spuit te nemen aangezien er blijkbaar 'niets' anders is dat helpt.
maar die hooikoorts
NewGirl_BQ schreef:Oh jeeh, hier gaan we weer...
M'n wekker stond vanmorgen om 9uur omdat ik nog naar mijn paard wou voor ik vanmiddag moet gaan werken...
Ik ben uit m'n bed geraakt om 11uur![]()
Gisteren hele dag buiten gewerkt en tegen de avond kon ik niet meer van die hooikoorts.
Jeukende ogen dat het niet normaal was, en om de 2 seconden niezen en gigantische jeuk overal op m'n gezicht. Om gek van te komen.
Thuis gekomen, lange douche genomen (wat wel hielp), oogdruppels, neusspray en pilletjes genomen. In bed gekropen, vrij slecht geslapen en vanmorgen wakker geworden met ogen die dicht zaten van de etter![]()
![]()
Hoofdpijn en mottig gevoel...
Heb echt geen zin om buiten te komen als het niet moet, dus paard zal moeten wachten tot morgen/maandag.
Ik moet vanmiddag weer gaan werken... terug buiten (koetsier in B.rugge).
Zie er nu al tegenop...
Die bijenpollen heb ik een tijdje geslikt, maar helpt niet bij mij. Ik merk er geen verschil mee.
Vraag me af; er moet toch EEN manier zijn om van die hooikoorts vanaf te geraken![]()
Vorig jaar heb ik een cortisonespuit gehad omdat ik er letterlijk en figuurlijk hele zomer als een zombie heb bijgelopen. Moet zeggen dat die cortisonespuit voor mij echt geholpen heeft! (Je zou er verslaafd aan geraken) , maar helaas is het alles behalve dan gezond... Nu overweeg ik toch om terug een spuit te nemen aangezien er blijkbaar 'niets' anders is dat helpt.
Bleuuuh, sorry voor het gezaag en geklaag, maar ben het echt zo beu!

)Malima schreef:Heel stom maar ik had nooit last van jeukende ogen na het douchen.
Ik douche ook voor het slapen gaan en ik stap net onder de douche weg, afdrogen en mijn ogen beginnen toch te jeuken!! Snap er niks van.
Lig nu maar in bed met mijn zonnebril, het zalf gelukkig redelijk snel af. Hopelijk kan ik zo slapen zonder zonnebril
saden schreef:Oke, de vraag hoort hier misschien niet maar misschien willen jullie mij helpen
Mijn paard heeft ook pollenallergie.
Zouden deze bijenpollen ook voor hem helpen?
Nies_ schreef:saden schreef:Oke, de vraag hoort hier misschien niet maar misschien willen jullie mij helpen
Mijn paard heeft ook pollenallergie.
Zouden deze bijenpollen ook voor hem helpen?
Waarom niet? Mijn paard geef ik NAF Easy Breath en zelf neem ik elke ochtend een schep brandnetels door de yoghurt, werkt heel goed. Het is nog niet helemaal weg op dagen zoals nu, maar gewoon echt goed te doen.