Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
saskiakefie schreef:Grappig dat mensen denken dat ze niet warm worden als je koud af doucht. Want je lichaam gaat namelijk gelijk werken om jezelf weer warm te maken en zodra ik uit de koude douche stap zonder dat ik me nog heb afgedroogd voel ik me gelijk weer warm worden, dus misschien toch eens het proberen waard?![]()
Trouwens, als ik het alleen voor m'n haar zou doen zou ik het er niet voor over hebben
Wie denkt er nou aan om in de winter koud te douchen op het einde terwijl het al koud is.
Heel erg wennen en enorm koud, maar het is wel vol te houden
hoe gaat het bij jullie?
Nou respect hoor! ik vind jullie allemaal erg dapper.
liliekska schreef:Wooow! Vandaag moest me zusje ook nog douchen en ik had het koud dus was nog niet warm enzo, dus ik draai die souche koud ( 18 graden ofzo) en begin heel erg naar lucht te happen enzo, dus snel die douche weer warm. Dan maar eens overslaan.
. Zal zo poging tot douchen doen in mijn nieuwe huis , zonder douchegordijn die is er nog niet ^^
En kan me met 12 graden nog niet ontspannen en ook nog niet zo lang, zo rond 25 dat kan ik wel lang volhouden, maar da's ook meer lauw dan koud.
maar die kan ik dus bij 12 graden nog niet goed controleren, schiet dan te snel omhoog.