In de zomer kan ik net zo goed met 30 graden in 2 dekens liggen, sommige mensen gaan soms al zweten als ze er al aan denken
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
's Zomers slaap ik onder een tweepersoons deken, 's winters onder mijn heerlijke lits-jumeaux donzen dekbed
). Verder raam open, verwarming uit en als het echt koud is zet ik vantevoren mijn electrische dekentje aan want dan kom ik weer bij die koude voeten uit
Baileys01 schreef:Brandende vraag van de dag: wat is een onesie??
imd schreef:Baileys01 schreef:Brandende vraag van de dag: wat is een onesie??
https://www.google.nl/search?q=onesie&r ... 66&bih=642

Zunzuncito schreef:![]()
zwaar=warm. Ik herken het, ik vraag me weleens af of er geen beweegelijke dun betonnen dekbedjes bestaan, dan lijkt me dat warmer aanvoelen dan hele dikke luchtige dekens.
Ik ben de afgelopen week ziek geweest, iets subtropisch mee terug genomen helaas, en ik had het dus extra koud.
Nou ligt er al automatisch vanaf half September vaag flannellenhaar onder/op me, maar nu kwam daar ook nog een omslagdoek, fleecedeken en extra dik dekbed bij. Toen ging het..net. Oh ja en een muts op..en de verwarming niet op laag...Ohhhh die eerste nacht gewoon 14 uur geslapen, heerlijk, ik wilde mijn bed niet meer uit. Het is dat het kerst was, anders lag ik er nog in.
Mijn vriend heeft bij hem thuis zware (eenpersoons) dekens. Als ik bij hem slaap neem ik mijn eigen deken mee, een (tweepersoons) dikke luchtige. Veel warmer voor mij!
)
Katyatje schreef:JoopC schreef:Naakt onder een deken?
Lijkt me echt vreselijk. Ik vind slapen zonder beha al vreselijk.
Slapen met bh? Dat lijkt me enorm oncomfortabel. Die beugels gaan toch prikken?
Ik slaap nu enkel met een onderbroek, hemdje en een donsdeken. Als ik een pyjamabroek aandoe speel ik die 's nachts gegarandeerd kwijt omdat het te warm wordt.