Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En de schuine buikspieren missen idd wel een beetje. Volgens mij alleen bij plank en leg raises, maar er is niet 1 oefening speciaal voor de schuine idd
doezel2 schreef:Ik ga poging doen in het nieuwe jaar beginnen. want de feestdage komen er aan.
Maar hier 1 klein probleempje(wil ook minder snaaiem)
mijn man snaait wat er te snaaien valt. en hij komt niets aan.
naomi_g1998 schreef:Ik schommel heel erg tussen de 63 en 65. Ik ben 1,73 lang dus vind mezelf echt niet te dik of zo maar wat strakker mag het wel
Doanique schreef:Ik ga 'm doen in het nieuwe jaar want ik ga bijna op vakantie en dan heb ik daar gewoon weg geen tijd voor
annesterre schreef:ik heb het voor dag 1 klaar, valt me mee dit was voor mij nog makkelijk te doen ben alleen bang dat de rest van de dagen niet zo makkelijk gaat zijn![]()
en het duurde ook maar iets van 5 minuten dus mijn vaak gebruikte excuus dat ik geen tijd had gaat hier ook niet op, nu nog volhouden.

doezel2 schreef:Weet iemand eigenlijk wanneer je mag sportrn na een bevalling?(aangezien alles weer moet helen en op zen plek moet komen)
Sammy_xxs schreef:Volgens mij na een week, tot je baarmoeder weer goed is ingekrimpt.
daarna kan je gwn doen wat je wil/ aankan
liefsmarleen schreef:naomi_g1998 schreef:Ja snap ik. Mijn benen zien er vanaf de voorkant heel dik uit maar vanaf de zijkant '' perfect'' vind ik zelf. Mijn buik is van voren goed en van de zijkant dan weer niet.Dat motiveert me ook om toch mijn best te doen met die challenges.
dit heb ik dus ook haha
Wilke93 schreef:Dat heb ik ook hoor!Mijn buik is van voren ook goed en van de zijkant niet. Maar..uh ja. Ik heb niet veel tiet (om het zo maar ff te zeggen, haha) en dat helpt nou ook weer niet echt mee snapje. Dat je buik van de zijkant dan meer uit steekt dan. uh. ja. je snapt me![]()
Bij mij gaan ze (hoop ik tenminste) nog wel groeien als het goed is maar nu ziet het er nu niet echt mooi uit of zo.
naomi_g1998 schreef:Wilke93 schreef:Dat heb ik ook hoor!Mijn buik is van voren ook goed en van de zijkant niet. Maar..uh ja. Ik heb niet veel tiet (om het zo maar ff te zeggen, haha) en dat helpt nou ook weer niet echt mee snapje. Dat je buik van de zijkant dan meer uit steekt dan. uh. ja. je snapt me![]()
Bij mij gaan ze (hoop ik tenminste) nog wel groeien als het goed is maar nu ziet het er nu niet echt mooi uit of zo.
Ik heb volgens mij geen foto van mezelf helemaal, even kijken..