30 day ab challenge

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 16:13

Doe je hem dan niet verkeerd? Daardoor kan je ook last krijgen.. Soms kreeg ik ook wel eens last van knieen, rug of weet ik veel wat. Dan deed ik het of verkeerd of ik verzon maar een andere oefening die effectief was. Net zoals sit ups, ik krijg er maar last van mijn rug door en het lukte niet om dat te voorkomen. Dan maar wat anders!

Inderdaad missen hier de schuine buikspieren volgens mij!

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 16:13

Volgens mij na een week, tot je baarmoeder weer goed is ingekrimpt.
daarna kan je gwn doen wat je wil/ aankan

laughterline

Re: 30 day ab challenge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-13 16:16

Squats hoeft helemaal niet persee met gewichten! :) En de schuine buikspieren missen idd wel een beetje. Volgens mij alleen bij plank en leg raises, maar er is niet 1 oefening speciaal voor de schuine idd :')

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 16:17

Ik ga poging doen in het nieuwe jaar beginnen. want de feestdage komen er aan.
Maar hier 1 klein probleempje(wil ook minder snaaiem)
mijn man snaait wat er te snaaien valt. en hij komt niets aan.

lauwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 16:17

Ik ga ook meedoen:-) hoop daarnaast ook het hardlopen weer op te pakken

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 16:19

Sammy_xxs schreef:

Je kan redelijk lang floeien. Dus ook flink met inspanning.
Vandaar ook de vraag;)

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-13 16:20

doezel2 schreef:
Ik ga poging doen in het nieuwe jaar beginnen. want de feestdage komen er aan.
Maar hier 1 klein probleempje(wil ook minder snaaiem)
mijn man snaait wat er te snaaien valt. en hij komt niets aan.

Helaas verschilt dat echt per persoon. Ik vreet ook alle chocola op en kom niet aan. Vriendin van me moet bijv echt op haar eten letten. Merk het alleen aan m'n lichaam nu ik niet meer sport en ik voortaan de auto pak ipv de fiets.

Misschien eens met je man over hebben? Of minder 'snaaiproducten' in huis halen haha. Valt er ook niks te snaaien :)

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 16:28

Ik kan ook best veel eten en word niet dikker, maar op de weegschaal zie je het dan weer wel :+

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-13 16:29

Ik ben vanaf afgelopen juni 4 kilo aangekomen.. omdat ik niet meer sport en amper beweeg.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 16:32

Ik schommel heel erg tussen de 63 en 65. Ik ben 1,73 lang dus vind mezelf echt niet te dik of zo maar wat strakker mag het wel :+

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 16:34

Ha. Meneer haalt zelf dan wel( als ie toevallig in de winkel moet zijn

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-13 16:35

naomi_g1998 schreef:
Ik schommel heel erg tussen de 63 en 65. Ik ben 1,73 lang dus vind mezelf echt niet te dik of zo maar wat strakker mag het wel :+

1.73 is opzich best lang/normaal ? Ik ben 1.65/1.66 en heb bleef altijd hangen bij de 53/54. Nu weeg ik ineens 58. Ik weet dat het niet veel is, maar voor mij klinkt het 'best veel' omdat ik altijd dus 53/54 woog. Maar opzich vind ik het getal niet heel belangrijk. Dat 'zien' mensen niet, snap je? B-)

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-13 16:36

doezel2 schreef:
Ha. Meneer haalt zelf dan wel( als ie toevallig in de winkel moet zijn

Hmm, lastig ja :p Dan zou ik er toch ff over praten als het je dwars zit. Dan legt ie het maar ergens anders neer en eet 'ie het maar als jij er niet bent? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 16:37

Ik ga 'm doen in het nieuwe jaar want ik ga bijna op vakantie en dan heb ik daar gewoon weg geen tijd voor -O-

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 16:38

Ja snap ik. Mijn benen zien er vanaf de voorkant heel dik uit maar vanaf de zijkant '' perfect'' vind ik zelf. Mijn buik is van voren goed en van de zijkant dan weer niet. :+ Dat motiveert me ook om toch mijn best te doen met die challenges. :j

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 16:39

Duurt een week. Of hij snaait weer;(

Ik ben ong 1,63 en weeg onge. 70-75

liefsmarleen

naomi_g1998 schreef:
Ja snap ik. Mijn benen zien er vanaf de voorkant heel dik uit maar vanaf de zijkant '' perfect'' vind ik zelf. Mijn buik is van voren goed en van de zijkant dan weer niet. :+ Dat motiveert me ook om toch mijn best te doen met die challenges. :j

dit heb ik dus ook haha

fourseasons

Doanique schreef:
Ik ga 'm doen in het nieuwe jaar want ik ga bijna op vakantie en dan heb ik daar gewoon weg geen tijd voor -O-

annesterre schreef:
ik heb het voor dag 1 klaar, valt me mee dit was voor mij nog makkelijk te doen ben alleen bang dat de rest van de dagen niet zo makkelijk gaat zijn :+
en het duurde ook maar iets van 5 minuten dus mijn vaak gebruikte excuus dat ik geen tijd had gaat hier ook niet op, nu nog volhouden.

:))
Al begrijp ik ook wel dat je dat niet het liefste doet op vakantie. :P
Laatst bijgewerkt door fourseasons op 11-12-13 16:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Vayo

doezel2 schreef:
Weet iemand eigenlijk wanneer je mag sportrn na een bevalling?(aangezien alles weer moet helen en op zen plek moet komen)

Sammy_xxs schreef:

Persoonlijk zou ik zelf 6 weken wachten! Een vriendin van mij is na 2/3 weken begonnen met o.a. buikspieroefeningen en dit was veel te snel. Haar buikspieren waren nog niet mooi terug gesloten (deze schuiven opzij als je buik groeit) en daardoor heeft ze eens diastase. Haar buikspieren zijn niet mooi gesloten waardoor er nu een langwerpige verticale bolling zit op het midden van haar buik.

Verder zou ik wel je bekkenbodemoefeningen goed doen! Mij leek het onzin, maar na mijn tweede heb ik een lichte verzakking gehad. De verloskundige heeft me op het hart gedrukt om echt braaf mijn oefeningen te doen. Daar heb ik uiteindelijk alles weer netjes mee op zijn plaats weten te krijgen.

Als het goed is krijg je nog een nacontrole met 6 weken. Op zich is het meer leuk baby showen en je bevalling nog een bespreken, maar dan kun je ook even vragen of je weer mag gaan sporten.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-13 16:41

liefsmarleen schreef:
naomi_g1998 schreef:

dit heb ik dus ook haha

Mijn buik is van voren ook goed en van de zijkant niet. Maar..uh ja. Ik heb niet veel tiet (om het zo maar ff te zeggen, haha) en dat helpt nou ook weer niet echt mee snapje. Dat je buik van de zijkant dan meer uit steekt dan. uh. ja. je snapt me :o :(

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 16:42

Ik ben 1,80 en weeg ong 66, prima dus :j Maar het mag allemaal wel wat strakker van mezelf :+

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 16:43

Wilke93 schreef:
Mijn buik is van voren ook goed en van de zijkant niet. Maar..uh ja. Ik heb niet veel tiet (om het zo maar ff te zeggen, haha) en dat helpt nou ook weer niet echt mee snapje. Dat je buik van de zijkant dan meer uit steekt dan. uh. ja. je snapt me :o :(
Dat heb ik ook hoor! :') Bij mij gaan ze (hoop ik tenminste) nog wel groeien als het goed is maar nu ziet het er nu niet echt mooi uit of zo. :roll:

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-13 16:45

naomi_g1998 schreef:
Wilke93 schreef:
Dat heb ik ook hoor! :') Bij mij gaan ze (hoop ik tenminste) nog wel groeien als het goed is maar nu ziet het er nu niet echt mooi uit of zo. :roll:

Ik ben bijna 21 dus ga er vanuit dat ze niet meer groeien, maar heb me er wel bij neergelegd.. Goed blijven trainen die buikjes haha.

Dit ben ik trouwens afgelopen aug..

Afbeelding

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 16:47

Je bent in ieder geval sowieso niet te dik! :) Ik heb volgens mij geen foto van mezelf helemaal, even kijken..

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-13 16:48

naomi_g1998 schreef:
Je bent in ieder geval sowieso niet te dik! :) Ik heb volgens mij geen foto van mezelf helemaal, even kijken..

Nee dat klopt, en weet ik ook wel. :) Ik weet ook wel dat ik er blij mee mag zijn, maarja. Als je zelf weet hoe het half jaar/jaar geleden wás..