Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik hoop echt dat het weer goed komt! Lisa_H schreef:Mijn zusje is gevallen door de prop, de bloeding is wel gekomen door de val. Het zou inderdaad best kunnen dat het een infarct is, ik weet het niet. Ik weet alleen wat de artsen mij hebben verteld, en wat mijn moeder me verteld.
Ik heb zelf nu redelijk geslapen, heb op advies van de huisarts een slaapmiddel ingenomen dus ik heb relatief rustig geslapen. Vanmiddag vertrek ik zelf naar Rotterdam om mijn moeder en zusje op te zoeken, gelukkig is het niet heel ver rijden. Ik gok 45min.
Lisa_H schreef:Mijn zusje is gevallen door de prop, de bloeding is wel gekomen door de val. Het zou inderdaad best kunnen dat het een infarct is, ik weet het niet. Ik weet alleen wat de artsen mij hebben verteld, en wat mijn moeder me verteld.
Ik heb zelf nu redelijk geslapen, heb op advies van de huisarts een slaapmiddel ingenomen dus ik heb relatief rustig geslapen. Vanmiddag vertrek ik zelf naar Rotterdam om mijn moeder en zusje op te zoeken, gelukkig is het niet heel ver rijden. Ik gok 45min.
Heel veel sterkte , dat het kan gebeuren op 15 jaar is al onwerkelijk..
Heel veel sterkte en succes als je bij haar op bezoek gaat.