[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ssmarty

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 19:24

Iemand interesse in een aantal piercings met een dikte van 1.6 mm?

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 11:21

Hooi ik heb vanaf mijn 15e een navelpiercing dat is nu bijna 5 jaar. Hebben jullie misschien nog tips voor goede onlineshops om kleine ( 6 of 8 mm) navelpiercings te bestellen?

Ook wil ik al heel lang een tragisch piercing maar ergens twijfel ik :=

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 11:27

Mijn vriend gaat zo een tepelpiercing laten zetten. Ik ga natuurlijk mee, I'm so curious :')

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 12:50

danielle_x schreef:
Ook wil ik al heel lang een tragisch piercing maar ergens twijfel ik :=

Tragus :')?

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 13:04

Dat klinkt wel heel eeeuh tragisch....:+

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 18:24

leuke online shops zijn: crazyfactory & alloverpiercings :)

tragisch |( :(:)

ElenaJuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 18:27

Ga der vrijdag een schuin onder me lip zette, side labret dus. *\o/*

SETEFURII

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 18:32

Hoi allemaal, ik heb al een 3 maanden ondertussen een navelpiercing, en alles ging goed. Volgens de piercer was het ook tijd voor een nieuwe, mijn oude zat te ruim (zwelling weg e.d.) Echter, kreeg ik bij mijn nieuwe piercing ontzettende irritatie aan het bovenste bolletje, stinkende etter/pus en het deed enorm pijn. Toen ik hem bij het douchen voorzichtig uit had gedaan (want het deed echt pijn) begon het ook nog te bloeden.. Heb er nu terug mijn oude in gedaan, en het gaat wel veel beter (zelden nog een bloeding, geen stinkende etter en geen pijn) maar nu ben ik bang om mijn andere piercing er terug in te doen. Iemand enig idee wat er aan de hans is en hoe ik dit kan voorkomen?
Beide piercings zijn titanium/chirurgisch staal, dus een allergie aan de stof kan al niet.

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 18:33

Als het goed gaat met deze, moet je hem er gewoon in laten voorlopig. Dan weet je zeker dat het goed gaat ;) En af en toe een zoutbadje als je denkt dat het te erg wordt.

SETEFURII

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 18:36

Het probleem is dat die oude piercing te lang is en soms dus ook schuift en achter mijn rijbroek of riem durft te kruipen. Dat doet soms pijn. Daarom dat ik terug een kortere in wil doen, maar het is zonde om mijn andere weg te doen (langs de andere kant vind ik het idee van irritatie ook weer niks..)

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 18:39

Hmm kun je niet eens pleistertje opdoen als je gaat rijden?

SETEFURII

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 18:42

Bij rijden is dat wel een optie, maar alle daags blijft hij ook achter de riem hangen. En alle dagen een pleistertje lijkt me ook niet goed. Of kan dat geen kwaad? :)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 18:49

Zit er nog een maat tussen het te lange staafje en het staafje dat je nu hebt gekregen? Zo ja, dan lijkt me dat de perfecte optie

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 19:14

Nee, de hele dag een pleister dragen is inderdaad niet goed. Er moet ook lucht bij kunnen. Óf je moet een broek kopen waar je geen riem bij om hoeft haha. ;)
Navelpiercings zijn soms lastige dingen!

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 19:45

Weet je zeker dat het geen ander materiaal is? Na drie maanden wisselen vind ik namelijk al best wel snel dus het zou ook aan de genezing kunnen liggen. Ik had mijne ook voor de eerste keer met drie maanden gewisseld en toen begon die ook te etteren. Gelijk er uit gehaald en oude erin gedaan tot een jaar en daarna ging wisselen zonder problemen. Navelpiercing geneest heel langzaam aan de binnenkant en dat bloeden hoort niet bij een genezen wond.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 19:58

Pff, ik wil al heel lang een MD, maar dat 'kan' niet ivm geregelde scans enzo in het ziekenhuis.
Die doen met name moeilijk over het metaal van de piercings maar MD's worden geloof ik niet gezet met bioplast oid.
Denk dat ik ga overleggen met de piercer of hij een verklaring kan meegeven dat de MD gezet is met titanium, anders acht ik het ziekenhuis nog in staat ook een MD eruit te snijden. :=

mariekekroon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 20:23

ik wil graag een navelpiercing, maar ik ben bang dat het piercen pijn doet en ik flauw val, ik was een x met een vriendin mee geweest, en toen viel ik bijna flauw
ik heb zelf al wel een helix, toen nergens last van gehad, allen dat het het ongelovelijk veel pijn deed
wat doet meer pijn een helix of een navelpiercing?

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 20:44

Iedereen heeft een andere pijngrens en iedereen ervaart de pijn ook anders. Dus het kan zo zijn dat jij de navelpiercing helemaal niet voelt!
Bij mijn helix ben ik ook bijna flauw gevallen, maar bij mijn navelpiercing zat ik mezelf helemaal uit te lachen omdat ik zo hysterisch deed omdat ik dacht dat het pijn zou gaan doen maar ik voelde er niks van... ;)

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 22:35

Navelpiercing voelde ik niks van, ik kreeg namelijk ijsspray als verdoving. Je zou kunnen informeren met shops over verdoving maar wat ik van anderen hoor valt het hartstikke mee! Ik viel wel alsnog bijna flauw omdat ik niks had gegeten dus goed eten en drinken van tevoren in ieder geval!

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 22:44

Shops met een vergunning mogen niet meer verdoven van de ggd.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 22:47

De shop waar ik hem heb gezet heeft wel een vergunning, staat ook op de site. Is ook echt niet de slechtste maar volgens mij verdooft ze ook niet bij iedereen. Ze had het hoofd van de stoel bij mij ook al lager gezet omdat ze zag dat ik heel zenuwachtig was. Ijsspray kan toch geen kwaad of wel?

mariekekroon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 22:57

ijsspray is geen verdoving, dus dat mogen ze allemaal gebruiken als ze willen, echt verdoven mogen ze niet

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 23:08

Ik noem het wel verdoving want ik voelde niks :') Wat is het dan precies?

Maar ik bedoelde dus dat ze kon informeren over ijsspray, niet over een spuit met verdovingsspul er in of zo :+

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 00:01

Cold spray word voornamelijk in de bodybuild en vechtsport wereld gebruikt bij directe kramp/verrekken en blessures op spieren.

We hebben het staan, evenals Emla. Maar gebruiken het niet mits een canule onverhoopt krult.
Het risico bij coldspray is dat we de huid teveel inspuiten waardoor je blaren krijgt zoals bij een verbranding.
Emla word alleen gebruikt bij een piercing bij een man, dit wegens het pijnlijke gevoel van het zoeken, in de plasbuis, met de canule naar het uitgangspunt.

Coldspray gebruiken wij alleen op onszelf indien nodig. Nooit op de klant... dat zijn de regels van de baas. Al zal elke shop er anders mee omgaan.

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 00:08

Zijn er hier mensen met plugs, want ik ben namelijk aan het over wegen om plugs te laten zetten. Deed het erg pijn? en had je veel last van nabloedingen? want dat zijn eigenlijk de enige twee punten waar ik geen info over kan vinden.