Alleen mascara en verzorgend crempje.
Duurt even voor ik mijn leuke afgebroken wimpers heb gefatsoeneerd
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
.
, daarna foundation heel lichtjes en mascara en een blushje
. 
Aranel schreef:Grappig dat nog zoveel mensen zonder make up de deur uit gaan!Vind ik knap, ik zou niemand aan durven kijken als ik dat zou doen
Behalve als ik naar de paarden ga, dan heb ik er echt scheit aan haha.
Sabinee__ schreef:KarinvdM schreef:Ik doe niet aan make-up, ideaal!
Ik vind dat altijd zo grappig als mensen dat zeggen..
Wat is er 'ideaal' aan? Dat het je tijd scheelt?
KarinvdM schreef:Ik doe niet aan make-up, ideaal!
Laura_x_ schreef:Sabinee__ schreef:Ik vind dat altijd zo grappig als mensen dat zeggen..
Ik doe ook niet aan make-up, enkel met stappen heb ik iets (neutraal, geen felle kleuren o.i.d.) op. Ik vind het woord 'ideaal' wat ongelukkig in deze context. Zelf gebruik ik geen make-up, omdat ik het niet nodig vind. Mensen nemen me maar zoals ik ben denk ik dan.
Citaat:Maar make-up is niet altijd voor de 'buitenwereld' toch? Mensen nemen mij inderdaad zoals ik ben, ik heb geen make-up nodig om leuker gevonden te worden.
Ik doe make-up op omdat ik dan mijzelf mooier vind, en niet voor de buurman of mijn klasgenoot
Misschien kan ik het niet goed begrijpen, omdat ik er zelf anders in sta. Sabinee__ schreef:KarinvdM schreef:Ik doe niet aan make-up, ideaal!Laura_x_ schreef:[quote="Sabinee__
Ik vind dat altijd zo grappig als mensen dat zeggen..
Ik doe ook niet aan make-up, enkel met stappen heb ik iets (neutraal, geen felle kleuren o.i.d.) op. Ik vind het woord 'ideaal' wat ongelukkig in deze context. Zelf gebruik ik geen make-up, omdat ik het niet nodig vind. Mensen nemen me maar zoals ik ben denk ik dan.
[/quote]