Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janneke2 schreef:Rot hoor - wel aandacht nodig hebben, en ook voelen dat je vriendinnen dat niet trekken....!!!
Al iets opgeschoten met de nieuwe psychologen praktijk?
auto heeft nog steeds een schade van me ongeluk dat gemaakt moet worden.. zit er vaak gewoon echt weer doorheen. Schaduw92 schreef:Vriendinnen zitten zelf ook even niet lekker en ik ben ene dat ik hun eerst zet en daaronder mezelf.
Schaduw92 schreef:Jazeker, gevoeelns onbewust onderdrkken, dat kan heel erg goed.Heb op zich wel eens een goede dag er tussen maar ja weet niet voel me soms dan toch behoorlijk oliebol en lijkt alsof ik onbewust gevoelens onder druk zeg maar. Weet niet of dat mogelijk is.
Schaduw92 schreef:...goed nieuws en slecht nieuws dus.Ben weer veel op papier het zetten en ook weer terug het vallen op het zelf snijden.
Schaduw92 schreef:Grrr....!!!!Nee helaas nog geen contact gelegd met de nieuwe praktijk. Wel zo gemaild en dergelijke en dat ze veel werken met EMDR. Maar door financieel red ik dat gewoon weg niet.
Schaduw92 schreef:Komende maanden rijden gaat ook niet gewoonauto heeft nog steeds een schade van me ongeluk dat gemaakt moet worden.. zit er vaak gewoon echt weer doorheen.
Krijg helaas ook geen gehoor van bokker die ik ge-pbt heb over een opname..
het is dat ik nog niet in het rood sta.. ik trek dit niet langer meer dit alles er nog bij.. thuis situatie wordt er zo ook niet beter op

Knudd schreef:Hoi TS.
Je hebt een eerste stap gezet, waarmee je laat merken dat je wel hulp wilt. Accepteer dit ook, ga jezelf niet lopen opvreten daarover. Hoe poedersuiker het ook allemaal eruitziet en hoe vervelend het ook lijkt, als je zelf niet gaat aanvaarden dat je ergens last van hebt en hier echt professionele hulp bij nodig hebt, kom je nergens. Toegeven dat het gewoon niet goed gaat met je is moeilijk, I know, het voelt alsof je iemand anders er mee belast en dat ze dat niet aanvaarden, of dat ze je niet meer leuk vinden om me on te gaan... daarom is de hulp van professionals zo belangrijk! Dan kan je aan je vrienden vertellen hoe het gaat, dat je je misschien oprecht blij voelt etc. Ik vind het heel goed van je dat je naar je huisarts bent gegaan en ik geloof dat dit je gaat lukken. Veranderen wie je bent gaat bijna niet, maar wel veranderen zoals je je voelt. Cliché, stay strong. Je zal altijd momenten hebben dat je je depressief voelt maar er zullrn ongetwijfeld momenten zijn en komen dat je je intens gelukkig voelt.
Mocht je behoefte hebben aan pb, mijn inbox staat voor je open
Groetjes Karin