melaniepk schreef:Wat ik "bijzonder" vind is dat mensen met bv allergieën zich hier melden en dan erbij zeggen dat ze geen medicatie gebruiken momenteel
*dusss*
Ik heb zelf ook astma, allergieën, migraine, ADD etc etc
Maar als ik geen ongeneselijke ziekte had dan zou ik het niet eens in m'n hoofd halen om me hier te melden met "alleen" die klachten...
Ik vind ook dat mensen te snel klagen en bij de pakken neer gaan zitten terwijl er genoeg andere mogelijkheden zijn die niet aangegrepen worden.
Ik wou dat ik medicatie kon pakken en daardoor mijn klachten kon verminderen...
Ik wou dat ik dagelijks aan de maatschappij mee kon doen ipv alles aan te moeten passen aan mijn zieke lijf
Ik wou dat ik een dag "alleen maar" last had van m'n astma, allergieën en zo nu en dan migraine...
Ik zou daar direct voor tekenen...
Ook lekker kort door de bocht. Heb jij wel alles gelezen?? Ik lees toch heel veel andere klachten dan "alleen maar allergieen".
Jij weet niet wat die mensen allemaal mee maken in het dagelijkse leven om hun leven dragelijk te maken. Hoe durf jij daar dan zo over te oordelen. En zoals Ayasha ook al zegt jouw bericht komt over alsof jij alles erger hebt dan een ander. Veel succes en sterkte daarmee.

.
).