Vanavond al zo'n slechte nachtrust gehad en werd vanmorgen weer wakker met hartkloppingen.
Toch maar naar fitness gegaan maar in de auto onderweg ging het al niet, een vriendin die heel de tijd over flauwvallen enz. praat werkt ook niet echt.
Tot overmaat van ramp eenmaal bij fitness aangekomen ging ze maar door en toen werd er bij iemand ook nog zijn bloeddruk opgemeten
dus alles liet me weer aan me hart denken.Dit moet volgens mij zo raar om te lezen zijn voor mensen zonder angststoornis..
Ik ben snel naar huis gereden, maar in de auto werd het zo erg dat ik bijna de auto langs de kant moest zetten. Heb toen snel zo'n Oxazepam gepakt en nu ik denk een uur later is het wel een stuk minder.
Ik weet echt niet hoe het verder moet zo, straks kan ik nergens meer komen zonder een aanval te krijgen.
Bagger...
Zit er echt aan te denken om morgen de dokter te bellen voor medicatie die ik elke dag kan slikken zodat ik geen aanvallen meer krijg, maar dat is vast ook geen oplossing. Kan niet heel mijn leven aan die medicatie blijven.. Ik zie er zo tegen op wanneer die pil is uitgewerkt en ik weer naar school/fitness etc. moet.. 
)

) maar dat het hele rotgevoel zelf zou verdwijnen. (En hiephoi, dat kan!)
en nu is alles gelukkig rustig.