Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
milou123 schreef:Mijn broer geeft plasma (dat mag ik niet)
Dus gaan we samen, tegen die tijd dat hij klaar is kan ik makkelijk auto crossen.
Ibonn schreef:Het kost je maar een half uurtje per paar maanden en kan letterlijk het verschil tussen leven en dood betekenen ...
En voor de twijfelaars, de prik doet even pijn maar persoonlijk vind ik epileren of harsen veel pijnlijker
NoeskaMoos schreef:Ik kreeg net een brief van de Sanquin, of ik ook stamceldonor wil worden naast bloeddonor.
Grappig, die oproep had ik nog nooit gehad.
Misschien toch maar even daar ook voor aanmelden dan
timokyana schreef:@ takkie, helaas een prikaccident op het werk met een gebruikte insuline naald.Bloed is gecontroleerd en was goed maar volgens folder 6 maanden geen bloed doneren.
Many schreef:Ik kom net dit topic tegen, wat goed dat er zoveel donoren zijnIk ben begin oktober gekeurd en wacht nu op een eerste oproep (tenminste, als ik goedgekeurd word). Hoe lang duurde het voordat jullie je eerste oproep kregen?
Sem_ schreef:Ik heb me van het weekend ingeschreven als bloeddonor en wacht nu op het informatiepakket met de
vragenlijst en dan een afspraak maken voor de keuring!Hoop alleen dat ik wel genoeg weeg, ik heb
geen weegschaal.