Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Echt ik vind het ontzettend lief!
soms is het lastig nu dus niet haha) A fijn ik heb een andere huisarts gekregen (of een 2de erbij) en die zei ja we doen er 1 als jij het wilt weten en ja het zou kunnen aangezien je klachten. Bloedtest gedaan en daar was geen leukemie te zien alleen dus dat Hb gehalte te hoog. De beenmergpunctie gaf aan dat dat wel goed was dus ergens in mijn lichaam zit iets niet goed waardoor mijn bloed ook niet goed in de aders zitten blijkt. Dit wordt allemaal op dit moment onderzocht het laatste bloedonderzoek is er weer bij gehaald en als dat nodig mocht zijn wordt de beenmerg er ook bij gehaald plus de bot punctie (ze hadden er 2 gedaan.) En zal als dat nodig mocht zijn een zoveelste bloedonderzoek plaats vinden tijdens de opname.
Jawel mevrouw mag a.s zaterdag melken alleen heerlijk en als dat goed gaat vaker en dan gaat er ook voor gezorgd worden dat mijn stageboer mijn naam noemt bij boeren uit omgeven van die moet je hebben voor melken dus ja eindelijk mijn droom baan! En al druk voorbereidingen aan doen haha nouja voorbereidingen ik wil na mijn jaar niveau 2 als ik klaar ben (hoop ik) 3 maand naar Texas een bedrijf met 1500 melkkoeien dus jawel veel kalfjes en veel melken zwaar maar lijkt me echt even heel tof even er tussen uit ik vond dat dat wel mocht en daarna hard door met niveau 3 dus de plannen liggen klaar ongeacht wat het ziekenhuis voor bericht heeft ik ga dat allemaal doen met of zonder pijn:) Lay_D schreef:Lieve ts, even een dikke knuff en meid wat een ''ellende'' heb jij al achter je kiezen zeg.
Heb je ooit al eens een mri gehad?
Mijn situatie absoluut niet gelijk aan de jouwe maar het heeft me toch aan het denken gezet.
Vorig jaar is er bij mij dmv een mri een cyste op mijn hersenstam ten grote van een golfbal ontdekt,het linkergedeelte van mijn hersenstam werd door de cyste verdrukt.
Daarvoor had ik allerlei onverklaarbare klachten, zoals uitval in mijn linkerbeen,constant duizelig,val gevaarlijk door evenwicht problemen,slaapproblemen,mijn praten werd steeds slechter en ik werd voor sommigen onversaanbaar, ik kon niet meer goed lopen ( liep constant mank) en nog wel heel wat meer klachten.
Uiteindelijk ben ik 28 maart dit jaar geopereerd en heeft de neurochirurg de cyste bij mijn hersenstam kapot kunnen maken en op hoop van zegen groeit hij niet meer dicht.
Weghalen was geen optie daar ik er anders niet ongeschonden uit zou komen zeg maar.
Inmiddels ben ik 6 maanden verder en de meeste grote klachten zijn verdwenen, nu kamp ik alleen nog met hoofdpijn maar die is inmiddels verklaarbaar daar de druk in mijn hoofd nu normaal is,voorheen heb ik altijd een te hoge druk gehad in mijn hoofd en ik ben daar in de jaren zo gewend aan geraakt dat ik nu moet wennen aan de normale druk zeg maar.
Ik heb nog wat evenwichts probleempjes en daar moet ik volgende maand voor naar de KNO arts, oa om mijn evenwichtsorgaan na te laten kijken.
Ik weet niet of je wat aan mijn verhaal hebt gehad,maar ik hoop voor jou dat je gauw duidelijkheid krijgt,want er is niets erger als onzekerheid!
Nogmaals dikke knuffel.
bigone schreef:Ts, zorg dat ze ook volgende ziektebeeld onderzoeken.
http://www.hematologienederland.nl/polycythemia-vera
Lay_D schreef:Ik heb tijdens mijn 2e opname ( wegens complicaties) te horen gekregen dat mijn paard ingeslapen moest worden ivm een tumor aan zijn geslachtsdeel.
De grond zakte toen onder mij vandaan, ik was zo machteloos.
Ik moest nog minimaal 3 dagen in het zh blijven ( had complete bedrust) en ik had hem al sinds 26 maart dit jaar niet meer gezien. 10 april ben ik th gekomen en 13 april was ik lichamelijk in staat om naar hem toe te lopen ( hij stond bij os aan huis). 15 april heb ik hem in laten slapen. Ik zelf was nog maar net weer op been, eigenlijk zelfs nog een hoopje ellende en toen kreeg ik het verlies van hem ook nog te verwerken.
Ik weet niet of jij de mogelijkheid heb, maar ik heb zijn staart afgeknipt (tot aan de staartwortel) en een klein stukje van zijn staarthaar laat ik nu een armband van maken.
Als jij de mogelijkheid hebt is dat misschien ook wel een idee voor jou?
Kop op meid!