Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Naaoommii schreef:Ik wil ook eigenlijk stoppen met roken maar het lukt me gewoon maar niet, ik kan prima een week zonder een sigaret zo'n vaste roker ben ik niet aangezien ik niet thuis mag roken. Maar als ik een week ergens anders ben jaag ik er zo een paar pakjes door heen. Het nadeel is ook dat mijn vriend rookt en als ik bij mijn vriend ben zitten de ouder ook te roken dus doe je snel mee. En met het uitgaan wil ik al snel een sigaret op steken.
Wat is dus nou eigenlijk de beste manier om te stoppen?
Sassol schreef:Debortje, begrijp ik het nu goed dat als je 2 weken niet rookt je al 400 euro binnen hebt? Of moet je het ook weer teruggeven bij de eerst gerookte peuk?(Dat zou pas drempelverhogend zijn!)
Chantaliiejj schreef:Sassol schreef:Debortje, begrijp ik het nu goed dat als je 2 weken niet rookt je al 400 euro binnen hebt? Of moet je het ook weer teruggeven bij de eerst gerookte peuk?(Dat zou pas drempelverhogend zijn!)
volgens mij krijgt ze 400 euro als ik het goed gelezen heb
Sassol schreef:Debortje, begrijp ik het nu goed dat als je 2 weken niet rookt je al 400 euro binnen hebt? Of moet je het ook weer teruggeven bij de eerst gerookte peuk?(Dat zou pas drempelverhogend zijn!)
Niobe schreef:Je kunt het instellen op die app hoeveel je kwijt was per pakje en hoeveel je er (ik geloof) in de week weg rookte.
Of heb je dan weer een andere app dan ik?
Otjuh schreef:denk niet dat het mij nu lukt om te stoppen, gister hadden we ff geen peuken meer en vriendlief & ik werden toch wel een lichtelijk gekbij m'n vriend thuis roken we ook binnen dus dan steek je er sneller 1 op dan dat je bijv in de winter naar buiten moet.... ik weet niet of t mij zou lukken...
Door het lezen van dit topic heb ik trek in een sigarethet is ook wel psychisch denk, want als je iemand bijvoorbeeld op TV ziet roken, pak je ook sneller een sigaret. Net als dat je naar 24Kitchen kijkt en dat je honger krijgt zegmaar
Charlie_P schreef:Niobe schreef:Je kunt het instellen op die app hoeveel je kwijt was per pakje en hoeveel je er (ik geloof) in de week weg rookte.
Of heb je dan weer een andere app dan ik?
Ik kon alleen aangeven hoeveel ik er rookte, de rest deed ie zelf. Ik heb trouwens wel de standaard versie (er is ook nog een 'pro').
Maar je hebt gelijk Sassol...het gaat nu gewoon op aan andere dingen (gezond eten vnl, dus dat is dan weer niet zo erg)