Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fjordjes schreef:Ik meld me eens, misschien hebben jullie tips ofzo
Helaas heb ik ook een enorme angst voor de tandarts en ben ik al een paar jaar niet meer geweest. Komt omdat ik toen nog bij m'n ouders woonde naar een andere tandarts was overgestapt toen ik een jaar of 18 was in Utrecht die veel ervaring hadden met angstige mensen. Ben er denk ik 3x geweest ofzo en toen ben ik verhuisd naar de andere kant van NL en nooit meer naar een tandarts geweest. En het is al een paar jaar wel nodig... (hard nodig...!!!)
Weet iemand een goede tandarts in de buurt van zuid-oost Brabant/Noord-Limburg? (woon precies op de grens)
fjordjes schreef:Ik meld me eens, misschien hebben jullie tips ofzo
Helaas heb ik ook een enorme angst voor de tandarts en ben ik al een paar jaar niet meer geweest. Komt omdat ik toen nog bij m'n ouders woonde naar een andere tandarts was overgestapt toen ik een jaar of 18 was in Utrecht die veel ervaring hadden met angstige mensen. Ben er denk ik 3x geweest ofzo en toen ben ik verhuisd naar de andere kant van NL en nooit meer naar een tandarts geweest. En het is al een paar jaar wel nodig... (hard nodig...!!!)
Weet iemand een goede tandarts in de buurt van zuid-oost Brabant/Noord-Limburg? (woon precies op de grens)
Tessya schreef:Vanmorgen ook weer glansrijk overleefd.
Eerste gaatje is gevuld. Zat echt stijf van angst in de wachtkamer, elke keer als iemand (secretaresse of assistente) iets vroeg, schoten de tranen in mijn ogen. Uiteindelijk toch in de stoel gaan zitten. Tandarts dacht echt super mee. Eerst rustig kijken, toen uitleggen wat hij ging doen. Ik wilde per se geen verdoving, maar als ik besloot toch een verdoving te willen kon dat altijd nog. Uiteindelijk is hij hardop mee gaan tellen, na elke 10 seconden stopte hij even om te kijken of het ging.
Super techniek! Dan ga je je focussen op het tellen. Uiteindelijk helemaal niks gevoeld en was het in 10 minuten klaar
. Weer een stap overwonnen!