Ik ga de strijd weer aan.. Schimmelnagel! Wie nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pien63

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 10:11

ik schop dit item even omhoog.
Ben benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met laseren van een schimmelnagel ? Heb info opgevraagd maar je moet zo'n beetje eerst je hele huisraad ontsmetten en wassen...
Ik wil een smeersel toch nog een keer een kans geven, wie heeft de gouden tip (buiten dat dat ook flink goedkoper is dan laseren)

Coloured

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 10:19

Voor schimmel/kalknagel: Iedere dag een flinke eetlepel honing nemen. Dan groeit de nagel weer prachtig uit. Je moet wel geduld hebben en volhouden, want het duurt natuurlijk wel een flinke tijd voordat de nagel helemaal is vervangen/uitgegroeid.
Blijkbaar werkt het om het van binnenuit te bestrijden. Bij mij tenminste wel. :)

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-25 12:26

Ik negeer de rode letters even anders open ik een nieuw topic :D en zijn mensen er al af?

Het lijkt erop dat ik een kalknagel of schimmelnagel begin te krijgen. Ik ben de enige van mijn gezin die het niet heeft. Woon inmiddels allang niet meer thuis maar er zit sinds een aantal maanden een wit randje langs mijn duim. Het is de enigste vinger. Ik ben begonnen te smeren met tea tree olie en heb hem gevijld. Hij brokkelt niet, maar nagel is ook niet helemaal hard lijkt.

Wanneer het wel doorzet en het is daadwerkelijk een kalknagel, dan moet ik eens even gaan bedenken hoe ik dat ga doen, ik hoop volgend jaar te trouwen :+

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-25 12:52

Laser met blauwe laser. Er zijn voorzover ik weet 2 mensen waar dat kan, 1 in Kaatsheuvel en 1 in Soest. Resultaten zijn heel goed.

Afbeelding