Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
iloveyah87 schreef:Meelopen met de Nijmeegse vierdaagse. Mijn benen zijn elke zomer melkwit. Vorige week meegedaan met de vierdaagse en nu zijn ze bruin .
Emmaa_ schreef:Ik heb laatst bij de Kruidvat Protect & Tan zonnebrandcreme gehaald en verhip, m'n benen zijn van dat ene zonnestraaltje toch echt wel verkleurd hoor. Vlak voordat ik op vakantie ga pak ik nog even een zonnebankje (mocht de afgelopen paar weken even niet ivm nieuwe tattoo) en dan kan ik er wel weer tegenaan.
En ik pak een zonnebank vlak voor de vakantie omdat ik naar Tunesië ga en daar niet als typische lichtgevende toerist wil zitten
samoth schreef:Emmaa_ schreef:Ik heb laatst bij de Kruidvat Protect & Tan zonnebrandcreme gehaald en verhip, m'n benen zijn van dat ene zonnestraaltje toch echt wel verkleurd hoor. Vlak voordat ik op vakantie ga pak ik nog even een zonnebankje (mocht de afgelopen paar weken even niet ivm nieuwe tattoo) en dan kan ik er wel weer tegenaan.
En ik pak een zonnebank vlak voor de vakantie omdat ik naar Tunesië ga en daar niet als typische lichtgevende toerist wil zitten
Zeker verstandig besluit, je huid kan dan goed voorbereiden op warme zon in Tunesië en dan word je niet snel verbrand.
.
tengeltje11 schreef:Ook ik snap niet waarom dat zo belangrijk is.....
Ik heb liever een gezonde huid op mijn 70ste en lig niet onder de zonnebank en ga ook geen uren in de zon liggen,ik,lig eigenlijk nooit in de zon.
Wel ben ik vaak buiten bezig,dan krijg je automatisch wat kleur,maar wat kan het mij schelen dat mijn schouders bruin zijn en mijn benen niet.