Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

blokje schreef:Brr wat eng.
Ik heb een werkend moedervlekje op mijn rug die ik geregeld laat controleren bij de Huisarts.
Tot nu toe is het gewoon een onschuldig moedervlekje.
Mijn man heeft een moedervlek die wel eens gebloed heeft ga hem toch maar eens een schop onder zjn kont geven en naar de Huisarts sturen!
Ik smeer mijn zoontje ook goed in. Nu ben ik nog degene die moet zorgen dat zijn huidje gezond blijft!
Joolien schreef:Omg. Heb ik net even in de zon gezeten, begint een beetje gek uitziende moedervlek te jeuken en rood te worden. Ik dacht eerst dat er een muggenbult zat maar het is echt de moedervlek. Hij is ook dik en raar gevormd.Ook maar even bellen morgen...
Maar voor de zekerheid altijd even laten checken.
blokje schreef:waarom dat is toch juist slecht? een bloedende moedervlek
er groeien bij hem ook dikke zwarte haren op. brrr
baby's en kids hebben geen sproetjes he!
heel apart vond ik dat, mijn zoontje heeft nu sinds kort 2 sproetjes.
1 in zijn lies en 1 op zijn mannelijkheid.
dacht altijd dat je met sproeten werd geboren.

Rienn schreef:Ik hoef er bij mijn huisarts niet mee aan te komen dat ik me zorgen maak om bv een moedervlek, die stuurt me naar huis met het antwoord: Neem maar een aspirientje, voldoende rust dan gaat het vanzelf over. Dat heeft hij tot nu toe met verschillende klachten gedaan.
Ik ben opzoek naar een andere huisarts, maar alles zit hier vol of nemen geen patiënten van andere wijken aan.
elinevandijk schreef:ugh hier ook zo'n huisarts... hij had me zo met een aspirientje naar huis gestuurd... wss had ik het naar huis niet eens gered(30 min) GELUKKIG kwam er toevallig iemand anders binnen lopen en die keek me aan en belde meteen de ambulance en daar lig je dan in een ambulance met loeiende sirene's... ik had nog niet zo goed door wat er aan de hand was dus ik vond het wel gaaf
blokje schreef:waarom dat is toch juist slecht? een bloedende moedervlek
er groeien bij hem ook dikke zwarte haren op. brrr
baby's en kids hebben geen sproetjes he!
heel apart vond ik dat, mijn zoontje heeft nu sinds kort 2 sproetjes.
1 in zijn lies en 1 op zijn mannelijkheid.
dacht altijd dat je met sproeten werd geboren.
unihorses schreef:elinevandijk schreef:ugh hier ook zo'n huisarts... hij had me zo met een aspirientje naar huis gestuurd... wss had ik het naar huis niet eens gered(30 min) GELUKKIG kwam er toevallig iemand anders binnen lopen en die keek me aan en belde meteen de ambulance en daar lig je dan in een ambulance met loeiende sirene's... ik had nog niet zo goed door wat er aan de hand was dus ik vond het wel gaaf
die zag dierect al dat he niet goed ging?

Ben (vroeger) dus ook vaak verbrand.
elinevandijk schreef:ugh hier ook zo'n huisarts... hij had me zo met een aspirientje naar huis gestuurd... wss had ik het naar huis niet eens gered(30 min) GELUKKIG kwam er toevallig iemand anders binnen lopen en die keek me aan en belde meteen de ambulance en daar lig je dan in een ambulance met loeiende sirene's... ik had nog niet zo goed door wat er aan de hand was dus ik vond het wel gaaf