Was enorm blij dat ik 'just in case' toch een verpakking tampons in mijn koffer had gestopt. Ik was wel lichter ongesteld, maar ook direct 4 dagen langer dan normaal.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

xJess schreef:liedje89 schreef:Als je trouwens echt gaat zwemmen en niet vooral aan het strand gaat liggen en af en toe het water in is een tampon vaak niet eens nodig. Je sluit dan namelijk vanzelf een beetje af zeg maar omdat het ook niet handig is als er water naar binnen komt, dus dan bloed het toch niet. Nu verschilt het misschien wel per persoon hoe snel je dan weer gaat bloeden, als ik in bad ga of ga zwemmen duurt het echt lang voordat het weer op gang is. Als ik ga zwemmen kom ik er dus meestal best mee weg om mijn bikini aan te trekken er meteen in te duiken en me er verder niet meer druk om te maken![]()
Misschien niet iets om zomaar uit te proberen hoor, ik gebruikte eerder ook gewoon tampons tijdens het zwemmen maar als ik ze er dan weer uithaalde waren ze eigenlijk nog helemaal schoon dus dat had weinig zin.
Nou bij mij niet hoor
Ik zou dat risico niet durven nemen, als je uit het water stapt zal je zien dat alles straks in 1x komt. Ik zou ook gewoon een tampon proberen, de eerste keer vond ik het ook eng en deed het een beetje pijn. Maar als hij eenmaal zit voel je er echt niks van, je moet er gewoon even aan wennen maar het is ideaal. Dat met die uitstel pillen zou ik maar eng vinden, straks voel je je kotsmisselijk op vakantie, risico zou ik niet durven nemen. Maar ik las dat TS al een besluit gemaakt heeft, hoop dat je goed reageert op die pillen

Valerieex schreef:Misschien heb ik een beetje een rare vraag maar: doet het voor de eerste keer geen pijn? Niet dat ik al ongesteld ben maar Ik ben benieuwd ...

dat is mij toen zelfs gelukt
Toen ik later ook een X maandverband heb gebruikt, vond ik het echt verschrikkelijk! Zo'n prop in je onderbroek
.Probeer het gewoon ts! Je wilt echt niks anders meer. Wat je tegen de pijn kan gebruiken is alive feminax, dat is bij mij na 10/15 min. al ingewerkt. Ik heb daarna echt helemaal geen last meer van pijn. Ik word er ook vrolijker van omdat ik er niet aan hoef te denken (door de pijn) en geen pijn meer heb.
Hannapony schreef:Wat je tegen de pijn kan gebruiken is alive feminax, dat is bij mij na 10/15 min. al ingewerkt. Ik heb daarna echt helemaal geen last meer van pijn. Ik word er ook vrolijker van omdat ik er niet aan hoef te denken (door de pijn) en geen pijn meer heb.
In de 'vervelende' periode ben ik juist vrolijker dan normaal, omdat het door alive feminax wel meevalt

xJess schreef:Hannapony schreef:Wat je tegen de pijn kan gebruiken is alive feminax, dat is bij mij na 10/15 min. al ingewerkt. Ik heb daarna echt helemaal geen last meer van pijn. Ik word er ook vrolijker van omdat ik er niet aan hoef te denken (door de pijn) en geen pijn meer heb.
In de 'vervelende' periode ben ik juist vrolijker dan normaal, omdat het door alive feminax wel meevalt
Die gebruik ik inderdaad ook, ideaal.
dus toen voor t eerst tampons gebruikt. De eerste keer zat ie niet diep genoeg waardoor ik steeds dacht: die kan er elk moment uitvallen! Volgende deed ik dieper en voelde ik niet meer! Na die periode steeds gewoon maandverband weer gebruikt tot vandaag toe maar zit te denken om toch over te gaan op tanpons omdat ik op de een of andere manier steeds doorlek met maandverband...? XAnoukdb schreef:heb primolut gekregen van de dokter, iemand bekend mee??
Valerieex schreef:Misschien heb ik een beetje een rare vraag maar: doet het voor de eerste keer geen pijn? Niet dat ik al ongesteld ben maar Ik ben benieuwd ...