Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
geerke schreef:misschien een hele domme opmerking....maar borsten zijn toch eigelijk om borstvoeding te geven?
Afgezien van de vrouwen die er dus geen melk in hebben zitten,en wel flesvoeding moeten geven?
Maar inderdaad,iedereen moet het zelf weten.Mensen gaan toch altijd tegen de natuur in
Urielle schreef:op welke grond denken jullie dan iemand te kunnen adviseren? Niet aanvallend bedoeld hoor, ik snap het gewoon niet.
Die les heb ik trouwens wel uit eigen ervaring 
Shadow0 schreef:Urielle schreef:op welke grond denken jullie dan iemand te kunnen adviseren? Niet aanvallend bedoeld hoor, ik snap het gewoon niet.
Van mij dan ook geen advies, behalve dat TS het recht heeft haar eigen keuzes te makenDie les heb ik trouwens wel uit eigen ervaring
Maar jij hebt net zo min ervaring met de situatie van de TS als ik of iemand anders: jouw situatie was in een aantal opzichten misschien vergelijkbaar, maar in een aantal opzichten ongetwijfeld ook niet. Wat dat betreft kan het gebrek aan ervaring een voordeel zijn: je krijgt niet de neiging om je eigen ervaringen op een ander te projecteren.
laetitia98 schreef:Nou wat een onzin dat je persee borstvoeding moet geven !
Ik ben bijna 3 maanden te vroeg geboren en ik heb ALTIJD vlesvoeding gehad en ik ben ook gezond geworden.
Mijn broer heeft ook nooit borstvoeding gekregen dus ik zou gwn lekker vlesvoeding geven, je kindje komt niks te kort dan hoor![]()
Xx
(flauw sorry
)
Kwanyin schreef:Ik denk dat TS meer nood heeft momenteel aan kinderloze mensen die zich kunnen inleven en haar keuze steunen dan mensen met misschien al 5 kinderen die totaal geen empathie hebben en maar blijven pushen dat ze moet doorzetten omdat zij het zelf zo geweldig vonden.
Anoeska27 schreef:Kwanyin schreef:Ik denk dat TS meer nood heeft momenteel aan kinderloze mensen die zich kunnen inleven en haar keuze steunen dan mensen met misschien al 5 kinderen die totaal geen empathie hebben en maar blijven pushen dat ze moet doorzetten omdat zij het zelf zo geweldig vonden.
Misschien lees ik verkeerd, maar ik lees hier dus echt geen posts van mensen die TS pushen. Alleen mensen met ervaringen en tips dat het ook anders kan, maar daar wordt ook bij gezegd dat TS het helemaal zelf moet weten.