Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xXxXsasxXxX schreef:Hoe eten jullie die chia zaadjes? Laten jullie het eerst weken in water, of doen jullie ze bijvoorbeeld gewoon zo door de yoghurt o.i.d.?
Sietez schreef:@ Knakker ja hennepzaad eet ik elke ochtend met m'n yoghurt (en nog wat andere superfoods) zit een wat noodachtige smaak aan, maar is wel lekker!
Heeft iemand hier ervaring met tarwegraspoeder? Ik heb laatst een pot aangeschaft maar vind het lastig om weg te drinken met water. Las ook dat het met een sapje oid kan. Iemand tips?
StillAngel schreef:Wie doet hier nog meer aan? Zelf ben ik naar de Tuinen gegaan om superfood in te slaan. De dokter weet namelijk niet meer wat er met mij aan de hand is omdat ik bijna iedere maand echt ziek ben en mij nooit 100 % fit voelde ben ik dit gaan proberen. Gisteren was bijvoorbeeld het programma 'Food Hospital' op Net 5 waar mensen met allerlei aandoeningen geholpen konden worden met goed, puur voedsel in plaats van al die troep die er tegenwoordig ingegooid wordt. Ik ben mij erin gaan verdiepen en schrik eigenlijk hoeveel troep er in de supermarkt ligt op dit moment. Vooral qua suiker is dit echt schokkend want dat zit tegenwoordig bijna echt overal in![]()
Heb nu in huis: de Goji bessen, Chia seed en omega mix voor het ontbijt. Ik heb enkel de goji bessen gehad 2 dagen terug maar had een heel dubbel gevoel. Aan ene kant echt het ontgiftingsgevoel, alsof je lichaam aan het reinigen is (heel gek ja) en aan andere kant best wel ziek van geworden.
Nog iemand met ervaringen hiermee of met de ontgiftingssymptomen?