Jolliegirl schreef:Ik snap sowieso bovenstaande reacies niet zo goed.
Ik mag toch MIJN mening uitspreken?
Dat ik daarop een quote van een ander pak die zegt'' Ze laten zich wel makkelijk pakken he''
Dat doelde op jonge meiden die zo snel seks hebben, en NIET op iemand die voor zn plezier elke dag seks heeft met de een en de ander.
Dat boeit mij niet, doe wat je niet laten kunt.
Maar t is gewoon niet mijn manier, en respecteer die dan ook alsjeblieft.
Maar t is gewoon een feit dat tegenwoordig de jeugd zo snel mogelijk seks gehad wil hebben, want dan pas je in de vriendengroep enz...
Ik zie het veel hoor, kinderen van 12/13 dik opgemaakt achter de jochies aan. jochies die over seks praten alsof ze het al 20x hebben gedaan.
Die kinderen horen niet met een piemeltje in handen te staan, maar lekker buiten verstoppertje te spelen of lekker te leren voor school en hun toekomst...
IK (Mijn mening) walg daar eigenlijk een beetje van... tegenwoordig moet alles maar zo snel mogelijk....
Niemand heeft tevens nog op mijn vraag gereageerd, d'r word hier alleen maar gezeikt op elkaar:
Als je elk weekend met een ander in bed ligt, heb je dan wel een grijntje zelfrespect enzo?
Of heb je soms wel eens spijt van de dingen, en denk je : Dit moet maar niet meer.
Kan mij die voorstelling, elke week een ander, niet maken namelijk.
je stelt je reuze aan, de gemiddelde leeftijd is nauwelijks gedaald, hoor. Kinderen hebben gewoon een grotere bek gekregen.
"Geslachtsgemeenschap
In de groep 12- tot en met 18-jarigen is het percentage jongeren met ervaring met
geslachtsgemeenschap gestegen van 24% naar 31% in vergelijking met 1995. Met betrekking
tot tongzoenen is er een stijging te zien van 64% naar 68 %. Afgelopen 10 jaar blijken meer
jongeren seksueel actief, maar de leeftijd dat jongeren voor het eerst geslachtsgemeenschap
hebben, is niet verder gedaald. Voor de groep 12- tot en met 18-jarigen is de gemiddelde
leeftijd 15,1 jaar bij de eerste keer geslachtsgemeenschap. Deze gemiddelde leeftijd kwam ook
in het onderzoek van 1995 naar voren. De gemiddelde leeftijd van de eerste keer voor alle
jongeren tussen de 12 en 25 jaar is 16,6 jaar"