Vrouwen en condooms, draag jij ze mee?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 10:28

lieveli schreef:
Ik krijg een beetje die 'jongens zijn stoer, vrouwen zijn prutsmuts' smaak in mijn mond. Jammer, in mijn wereld zijn mannen en vrouwen gelukkig gelijk. En ik vind het fantastisch dat je in Nederland zelf mag bepalen wat je doet en met wie. Vraag me trouwens af waar iedereen vandaan komt, ik heb altijd het idee dat de mensen die andere mensen 'versletten' uit dorpjes komen?

Maakt hier weinig uit als je nou uit een dorp of een stad komt. Ik zelf woon in een dorp waar hooguit 6 meiden van mijn leeftijd wonen. Maar er zit er maar 1 tussen die het met iedereen doet. De rest heeft allemaal al vrij lang een relatie.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 10:29

lieveli schreef:
Ik krijg een beetje die 'jongens zijn stoer, vrouwen zijn prutsmuts' smaak in mijn mond. Jammer, in mijn wereld zijn mannen en vrouwen gelukkig gelijk. En ik vind het fantastisch dat je in Nederland zelf mag bepalen wat je doet en met wie. Vraag me trouwens af waar iedereen vandaan komt, ik heb altijd het idee dat de mensen die andere mensen 'versletten' uit dorpjes komen?

Krijg altijd van zulke opmerkingen kriebels a la 'A'dam is goed en vooruitstrevend en de rest is achtergesteld gebied'.

Ik denk dat iedereen moet doen waar hij of zij zich goed bij voelt. Wil jij met iedereen het bed induiken? Doe dat, maar klaag vervolgens niet dat je alleen maar mensen kan krijgen omdat ze met je naar bed willen ;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 10:31

Winged schreef:
lieveli schreef:

Krijg altijd van zulke opmerkingen kriebels a la 'A'dam is goed en vooruitstrevend en de rest is achtergesteld gebied'.

Ik denk dat iedereen moet doen waar hij of zij zich goed bij voelt. Wil jij met iedereen het bed induiken? Doe dat, maar klaag vervolgens niet dat je alleen maar mensen kan krijgen omdat ze met je naar bed willen ;)

Nou ik woon niet in Amsterdam dus als je zulke kriebels krijgt, kan ik je er niet vanaf helpen. Ik heb een vriend, maar ik vind dat veroordelende gedrag gewoon zo triest. We leven in 2013, joeeeee!

xSlvna

Re: Vrouwen en condooms, draag jij ze mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 11:26

Lieveli, hoe bedoel je die eerste reactie, alsof de mensen uit dorpen het vreemd/vies vinden dat anderen met meerdere/veel mannen seks hebben?

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 11:30

Sorry, maar ik vind het zo raar als vrouwen zeggen..." Nee hoor, ik heb die echt niet bij, moet een vent maar voor zorgen....." Jij wilt toch geen ziekte krijgen en jij wilt toch niet zwanger worden.... Gaat toch op jou.. Hoeveel vrouwen gaan er wel niet de mist in, in de heetst van de strijd en dan blijkt hij niets bij zich te hebben, alsof ze dan zeggen.. Dan laat meer (tuurlijk zijn er vrouwen die dat doen..) maar ook genoeg die er op dat moment niets meer boeit.... Je kunt toch beter aan jezelf denken en zorgen dat je voor jezelf altijd beschermd bent en dus iets bij je hebt.. kun je ook altijd wanneer jou uitkomt je pleziertjes hebben.....

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 11:31

Poeh ik ken een dorp dat bekend staat om alle sletten (beide geslachten) en alcohol en drugsgebruik :+

Dacht juist dat dorpjes veel ''erger'' (tja welk woord moet ik daar nou gebruiken) waren in het makkelijk seks hebben met iemand.

@ Fiffil: Ik kan er nooit zo goed tegen als iemand meteen boos wordt oid als iemand zegt dat diegene nogal makkelijk. Voor mij geeft dat gewoon aan dat je het van jezelf ook niet helemaal goedkeurt, anders zou dat toch niet veel met je doen? Eerlijk tegen je acties aankijken. Als jij je elk weekend door een ander laat pakken, moet je het ook accepteren als iemand zegt dat je makkelijk bent.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 11:33

xSlvna schreef:
Lieveli, hoe bedoel je die eerste reactie, alsof de mensen uit dorpen het vreemd/vies vinden dat anderen met meerdere/veel mannen seks hebben?

Ik denk dat hoe kleiner het dorp, hoe minder ruimdenkend mensen zijn ja.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 11:34

Mayling27 schreef:
Sorry, maar ik vind het zo raar als vrouwen zeggen..." Nee hoor, ik heb die echt niet bij, moet een vent maar voor zorgen....." Jij wilt toch geen ziekte krijgen en jij wilt toch niet zwanger worden.... Gaat toch op jou.. Hoeveel vrouwen gaan er wel niet de mist in, in de heetst van de strijd en dan blijkt hij niets bij zich te hebben, alsof ze dan zeggen.. Dan laat meer (tuurlijk zijn er vrouwen die dat doen..) maar ook genoeg die er op dat moment niets meer boeit.... Je kunt toch beter aan jezelf denken en zorgen dat je voor jezelf altijd beschermd bent en dus iets bij je hebt.. kun je ook altijd wanneer jou uitkomt je pleziertjes hebben.....

Maken ze het toch met de hand af, de seks zelf kan best vervangen worden door handarbeid. :Y)
De vrouw hebben ze er niet mee, zij zijn dan de gene die niet komen doordat zijzelf de gummy niet bij zich hebben.

Nogmaals, maar alle maatjes bij hebben en dan ook in alle soorten? Stel in het heetst van strijd blijkt hij een penis te hebben die te klein of te groot is voor de condoom die je in de tas hebt, een allergie te hebben voor de soort die je net bij hebt (je weet maar nooit).

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 11:34

Waarom heeft iedereen het steeds maar over dat de vróuw geen ziekte wil krijgen? Hij wil dat óók niet hoor, als het goed is. Net of vrouwen geen soa kunnen hebben. Ik zou het behoorlijk dom vinden als een jongen niks bij zich heeft en hem er ook zo wel in wil hangen. Geen van beiden moet er prat op gaan dat de ander 't wel bij zich heeft, vind ik. Je wil allebei geen soa oplopen dus moet je daar allebei even over nadenken.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 11:36

Florenc schreef:
Ragdollcat schreef:
Ik vind het maar raar om eerlijk te zijn voor degenen die geen vriend hebben en of scholieren.

Laten ze zich tegenwoordig zo makkelijk pakken?

Pardon ? Ik heb geen vriend, wel condooms op zak, dus "ik laat mezelf makkelijk pakken"? Dat is maar lichtjes denigrerend geformuleerd, denk je niet? En daarnaast, wat is er mis met 'casual seks' als je geen vaste vriend hebt? Zouden mensen zonder relatie dan geen seks mogen hebben, of hoe zie jij dat?

Je staat zo ongeveer klaar voor elke moment voor elke vreemde kerel die je maar tegenkomt, die ff jou wil gebruiken.

Dat vind ik ordinair/ sletterig. Dan vind ik de mensen die werkzaam zijn als een prutsmuts nog waardiger, want ze laten die mannen ervoor betalen en jij doet het helemaal gratis en voor niks.

Snap je wat ik bedoel?

En dan heb ik het over scholieren. Maar men moet het zelf weten natuurlijk! Ik zeg alleen maar wat ik ervan vind.
Laatst bijgewerkt door Ragdollcat op 30-05-13 11:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 11:37

Jolliegirl schreef:
Ik snap sowieso bovenstaande reacies niet zo goed.

Ik mag toch MIJN mening uitspreken?
Dat ik daarop een quote van een ander pak die zegt'' Ze laten zich wel makkelijk pakken he''
Dat doelde op jonge meiden die zo snel seks hebben, en NIET op iemand die voor zn plezier elke dag seks heeft met de een en de ander.
Dat boeit mij niet, doe wat je niet laten kunt.

Maar t is gewoon niet mijn manier, en respecteer die dan ook alsjeblieft.

Maar t is gewoon een feit dat tegenwoordig de jeugd zo snel mogelijk seks gehad wil hebben, want dan pas je in de vriendengroep enz...
Ik zie het veel hoor, kinderen van 12/13 dik opgemaakt achter de jochies aan. jochies die over seks praten alsof ze het al 20x hebben gedaan.
Die kinderen horen niet met een piemeltje in handen te staan, maar lekker buiten verstoppertje te spelen of lekker te leren voor school en hun toekomst...

IK (Mijn mening) walg daar eigenlijk een beetje van... tegenwoordig moet alles maar zo snel mogelijk....

Niemand heeft tevens nog op mijn vraag gereageerd, d'r word hier alleen maar gezeikt op elkaar:

Als je elk weekend met een ander in bed ligt, heb je dan wel een grijntje zelfrespect enzo?

Of heb je soms wel eens spijt van de dingen, en denk je : Dit moet maar niet meer.
Kan mij die voorstelling, elke week een ander, niet maken namelijk.

je stelt je reuze aan, de gemiddelde leeftijd is nauwelijks gedaald, hoor. Kinderen hebben gewoon een grotere bek gekregen.

"Geslachtsgemeenschap
In de groep 12- tot en met 18-jarigen is het percentage jongeren met ervaring met
geslachtsgemeenschap gestegen van 24% naar 31% in vergelijking met 1995. Met betrekking
tot tongzoenen is er een stijging te zien van 64% naar 68 %. Afgelopen 10 jaar blijken meer
jongeren seksueel actief, maar de leeftijd dat jongeren voor het eerst geslachtsgemeenschap
hebben, is niet verder gedaald. Voor de groep 12- tot en met 18-jarigen is de gemiddelde
leeftijd 15,1 jaar bij de eerste keer geslachtsgemeenschap. Deze gemiddelde leeftijd kwam ook
in het onderzoek van 1995 naar voren. De gemiddelde leeftijd van de eerste keer voor alle
jongeren tussen de 12 en 25 jaar is 16,6 jaar"

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 11:39

MarcoBorsato schreef:

MarcoBorsato schreef:
(...) maar ik vind dat veroordelende gedrag gewoon zo triest.
Dus ja...

MarcoBorsato schreef:
We leven in 2013, joeeeee!
Dus? Volgens jaar is het 2014.. ?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 11:40

Ragdollcat schreef:
Je staat zo ongeveer klaar voor elke moment voor elke vreemde kerel die je maar tegenkomt, die ff jou wil gebruiken.

Dat vind ik ordinair/ sletterig. Dan vind ik de mensen die werkzaam zijn als een prutsmuts nog waardiger, want ze laten die mannen ervoor betalen en jij doet het helemaal gratis en voor niks.

Snap je wat ik bedoel?

Wat een enorme aannames doe jij... Dus als je een condoom op zak hebt, ben je nog minder dan een prutsmuts?

Sammie schreef:
MarcoBorsato schreef:

MarcoBorsato schreef:
(...) maar ik vind dat veroordelende gedrag gewoon zo triest.
:j

MarcoBorsato schreef:
We leven in 2013, joeeeee!
Dus?

Dus vind ik dat we geen onderscheid moeten maken tussen mannen en vrouwen.

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 11:42

Ragdollcat schreef:

Snap je wat ik bedoel?

Ehm...Misschien is zij wel de vreemde vrouw die een man die ze toevallig tegenkomt graag wil nemen als ze daar toevallig zin in heeft? Waarom zou dat ordinair zijn?

Of is het alleen ordinair als een vrouw het wil en niet als een man het wil? Dat vind ik pas raar.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 11:43

Waarom geen onderscheid maken tussen mannen en vrouwen? Dat is alleen maar nadelig voor beiden hoor. Vrouwen zijn nou eenmaal anders dan mannen. En daar zijn blijkbaar redenen voor anders het moeder natuur ons helemaal gelijk gemaakt.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 11:44

Citaat:

Dus, als een vrouw voor haar eigen plezier een random man zijn gang laat gaan, is ze ordinair? Vind het juist goed, beter dan die kleine sletten die zich door iedereen laten pakken omdat ze denken dat de jongens/mannen van ze houden, hoe naïef ben je dan.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 11:45

Geryon schreef:
Waarom geen onderscheid maken tussen mannen en vrouwen? Dat is alleen maar nadelig voor beiden hoor. Vrouwen zijn nou eenmaal anders dan mannen. En daar zijn blijkbaar redenen voor anders het moeder natuur ons helemaal gelijk gemaakt.

Ik vind gelijkheid van beide seksen belangrijk. Ik wil net zoveel verdienen als een man en dezelfde 'privileges' hebben. Daar hebben onze voorgangers juist zo hard voor gestreden.

xSlvna schreef:
Citaat:

Dus, als een vrouw voor haar eigen plezier een random man zijn gang laat gaan, is ze ordinair? Vind het juist goed, beter dan die kleine sletten die zich door iedereen laten pakken omdat ze denken dat de jongens/mannen van ze houden, hoe naïef ben je dan.

Meer onzeker dan naïef. Die meiden moeten weerbaar gemaakt worden, niet afgezeken.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 11:47

Meer geen kennis dan naief en onzeker.. Als je denkt dat iemand van je houdt als hij seks met je wil.. Onzeker zijn en daardoor seks hebben met anderen is meer om je meer gewaardeerd te voelen etc.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 11:49

lieveli schreef:
xslvna schreef:

Meer onzeker dan naïef. Die meiden moeten weerbaar gemaakt worden, niet afgezeken.

Nah, zullen de meeste ook zelf schuld zijn. Worden vaak genoeg gewaarschuwd dat jongens hun alleen gebruiken en toch trappen ze er iedere keer weer in en zitten ze te huilen. Leukste is dat ze het zelf uitlokken om aandacht te krijgen :')

Geen kennis, nee de meiden (sletten) die ik hier zie hebben jongens gehad die je niet meer op 2 handen kan tellen, lijkt mij geen onwetendheid.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 11:50

Geryon schreef:
Meer geen kennis dan naief en onzeker.. Als je denkt dat iemand van je houdt als hij seks met je wil.. Onzeker zijn en daardoor seks hebben met anderen is meer om je meer gewaardeerd te voelen etc.

Nee sorry, ik ben het niet met je eens. Meisjes die slapen met jongens in de hoop dat ze dan gewild/populair/gewaardeerd worden snappen gewoon niet hoe het werkt en staan niet stevig in hun schoenen. Ik ben blij dat ze in Amsterdam op mijn stage trainingen aanbieden voor deze meiden die vaak een slecht zelfbeeld hebben.

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 11:50

DaniBanani schreef:
Waarom heeft iedereen het steeds maar over dat de vróuw geen ziekte wil krijgen? Hij wil dat óók niet hoor, als het goed is. Net of vrouwen geen soa kunnen hebben. Ik zou het behoorlijk dom vinden als een jongen niks bij zich heeft en hem er ook zo wel in wil hangen. Geen van beiden moet er prat op gaan dat de ander 't wel bij zich heeft, vind ik. Je wil allebei geen soa oplopen dus moet je daar allebei even over nadenken.

Het zijn toch vrouwen die hier nu reageren... Daarom heb ik het over vrouwen! Mannen moeten ook bij zich hebben vind ik... net zo goed...

Maar ik vind vreemd als vrouwen zeggen "Moeten hun maar voor zorgen". Als je zeker wilt zijn dat je niets wilt krijgen/doorgeven, zorg je toch zelf gewoon voor iets... weet je altijd zeker dat je beschermt bent (ja mits hij niet knapt bla bla bla)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 11:52

xSlvna schreef:
MarcoBorsato schreef:

Nah, zullen de meeste ook zelf schuld zijn. Worden vaak genoeg gewaarschuwd dat jongens hun alleen gebruiken en toch trappen ze er iedere keer weer in en zitten ze te huilen. Leukste is dat ze het zelf uitlokken om aandacht te krijgen :')

Geen kennis, nee de meiden (sletten) die ik hier zie hebben jongens gehad die je niet meer op 2 handen kan tellen, lijkt mij geen onwetendheid.

Ik reageerde op het ''omdat ze denken dat de jongens/mannen van ze houden''. Er gaat toch wel iets mis als je niet weet dat seks niet voor iedereen gelijk staat aan liefde/houden van. Als je dat wel is verteld maar je blijft het denken, nouja, dan wel naief.

Al zijn er natuurlijk tig andere redenen en seks te hebben met veel mensen, zoals, het gewoon leuk vinden :D

@ Lieveli: ik zeg toch precies hetzelfde? :')

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 11:54

Ragdollcat schreef:

Snap je wat ik bedoel?

En dan heb ik het over scholieren. Maar men moet het zelf weten natuurlijk! Ik zeg alleen maar wat ik ervan vind.

Ho ho, dus ik ben minder dan een prutsmuts, want ik heb een condoom op zak. Wat een waardeloze redenatie.

Ten eerste, een condoom op zak hebben betekend niet dat ik mij door de eerste de beste man laat pakken die mij op straat voorbij loopt. Mijn condoompie zit zeker alweer een halfjaar in mijn tas te verstoffen, maar ik heb hem gewoon mee voor stel dat.. Want je weet niet hoe het leven loopt. Als ik een vet lekkere vent tegenkom waardoor de waterval tussen mijn benen meteen aanslaat, dan wil ik daar wel wat leuks mee doen.. En daar is niets mis mee. Al zou ik of iemand anders elke dag seksen met twintig mannen, daar zie ik niets verkeerds aan. Zolang je het veilig doet, vanwege SOA's en zwangerschap, heeft het verder geen gevolgen, behalve dat jij je ontzettend aan het vermaken bent. En er is niets mis met vermaak.

Net zo goed dat er niets mis mee is, als iemand besluit alleen seks te willen hebben in een relatie.

Het is een beslissing, wel of niet seks, die ieder voor zichzelf maakt en ik vind ook dat het een beslissing is die gerespecteerd hoort te worden.

Ten tweede, hoezo spreken we over pakken en gebruiken? Op het moment dat er instemmende seks is tussen twee volwassenen, is het toch geen kwestie van laten gebruiken of iemand gebruiken? Maar is het gewoon plezier hebben van elkaar zonder dat er iets aan vastzit. Daarnaast, als je toch het woord gebruiken wil... Gebruiken :'), dan zie ik het zo, ik gebruik de man (of in mijn geval soms ook vrouw :+ ) net zo goed als dat hij/zij mij gebruikt. Beide willen seks, dus gebruiken we elkaar toch.

Wederom, wat is daar verkeerd aan?

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 11:55

Seks is voor voorplanting, niet voor plezier! :Y)
Daarom is het fout.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 11:56

Geryon schreef:
@ Lieveli: ik zeg toch precies hetzelfde? :')

Geen kennis en naïef zijn is niet hetzelfde, sorry :)