Praten in slaap

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SAH1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 20:14

Ik meld me ook.

Ik praat ook veel in me slaap, ene keer heel duidelijk andere keer alleen gemompel. Ooit een keer gezegt dat;

Je slapen in de coffeeshop doet
Een aap het eten van de hond aan het opeten was
Iets met 5 bureau meisjes ( gehehe ^^ )
En een discussie met een ander meisje naast me over verschillende soorten drank en welke het lekkerste was

Wel heb ik een keer gehad, dat een vriendin van me bij me sliep en die zij de volgende ochtend weet je echt zeker dat je 100% nederlands bent, en geen andere talen kent want wat je vannacht allemaal vertelde was in een hele andere taal

Heb mezelf vannacht opgenomen, met die app die hier ergens werd genoemd;;; Gelukkig snurk ik niet :D maar ik praat wel, ook al was dit maar 1 zin

Eerst aan het lachen en echt schijnheilig? en toen ah neee neee neee Je gaat dat ding eraf hakken alsjeblieft en toen weer lachen.. ^^ Oepsss

En mijn droom wat ik mij kan herinneren was dat ik ruitervloeistof wat overdatum was op de kussens van me moeder had gesprayt

Ga hem vannacht weer aanzetten:D
Gelukkig doe ik niet aan slaapwandelen maar alleen praten en schreeuwen,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 20:15

FjordHorse schreef:
Ik herinner me net een grappig gesprek met een vriendin vroeger. Lagen met een man of 5 in een tentje (camperen) en opeens in het midden van de nacht begint er iemand te roepen
"HEEEEEEELLLLPPPPP"
Wij schieten alle 4 op slag wakker en kijken bang om ons heen wie er "in nood" is. Zien een vriendin rechtop in bed zitten.
Zij: DAAR LOOPT IEMAND DAAR LOOOPT IEMAND DAAR LOOOPT IEMAND
Wij: (allemaal bang geworden) Waar?!!
Zij: DAAAR!! HIJ HEEFT EEN BIJL VAST!!!
Wij: Maar daar is niemand?
Zij: JAWEL, daarnet stond daar ECHT iemand!!!
Wij: (allemaal kei bang)
Zij: Oh maar kijk, het is een regenworm.
Wij: Huh???
Zij: vergeet hem geen water te geven!
Wij: huh?
Zij: geen reactie, slaapt rustig verder

HAHAHAHAHAHA :') "vergeet hem geen water te geven" :')

Mijn broer slaapwandelde vroeger ook. Ik zat met mijn ouders nog even beneden, toen hij opeens de trap af kwam (slaapwandelend) met een deoflesje. Hij liep naar een plant en zei: "Waar heb je de lego gelaten", om vervolgens de plant te bespuiten met deo. Hij is uiteindelijk wakker geworden om ons gelach :')

FjordHorse

Re: Praten in slaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 20:20

Hahahaha zalig, plantje zal lekker ruiken :D

Happy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 20:21

ohh wat een geweldig topic! jammer dat ik geen smartphone heb, kun je die app ook op een laptop installeren?

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 20:25

Mijn vader: KIJK UIT ER VALT EEN KOE OP JE *duwt mijn moeder uit bed*
Mama: hallo doe normaal en ga van mijn plek af.
vader sliep rustig verder op mn moeders plekje en was niet wakker te krijgen :')

Zerline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 20:30

Zo ken ik ook iemand die ineens 's nachts rechtop zat in bed en van haar vingers een pistool maakte en er mee begon te schieten "pieuw pieuw" Ik lag in een deuk. Het leek of ze een Bond girl speelde hahah. En de dag erna wist ze (zoals de meeste) helemaal niets meer.

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 20:40

ik praar ook veel in mn slaap, je kan me helemaal.uithoren :D En ik doe ook veel dingen... Zoals op mn mobiel (whatsapp... Heel beschamend :')), slaapwandelen enz. vanmachy nog mn hele bed vam de muur afgeduwd omdat ik in mn droom dacht dat er iets vast zat (dat kan ik me nog herinneren :+)

spitenmazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 20:42

De vriend van mijn moeder fluit en zingt s nachts liedjes, een van de eerste keren dat hij hier sliep wist ik niet wat me overkwam!

Een vriendin van mij ziet in haar slaapwandelingen de wasmand wel eens aan voor WC.. Heeft tot 2x toe in de wasmand zitten p*ssen :=

& m'n schoonbroer komt gewoon recht op in bed zitten, kun je alles vragen en antwoord gewoon vrolijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 20:45

Ik heb het heel zelden , weleens in een hotel met mijn moeder in bed. Begon ik midden in de nacht te schoppen , of eens lopen schelden blijkbaar in mijn slaap :')

FjordHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 21:05

annnepannne schreef:

Toch lief dat hij je moeder zo beschermd? :') (haha of het was gewoon een subtiel truckje om meer plek in bed te hebben :D )
Laatst bijgewerkt door FjordHorse op 24-05-13 21:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Frankaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 21:05

annnepannne schreef:
Mama: hallo doe normaal en ga van mijn plek af.
vader sliep rustig verder op mn moeders plekje en was niet wakker te krijgen :')

_O-

We zijn een keer met de hele familie naar zo'n huisje toe geweest. Mijn broer, nicht en ik gingen samen op een kamer. Mijn broer heeft niet goed geslapen door ons :') Blijkbaar zei ik dingen heel snel en opeens heel hard + onverstaanbaar :') Lijkt me eigenlijk ook niet zo'n pretje om mee te slapen :=

Jeany

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 22:58

Ik praat ook in mijn slaap!
Maar ik ben vooral op alles en iedereen boos := (iedere keer weer... haha) Mijn vriend heeft inmiddels gelukkig in de gaten wanneer ik slaap en wanneer niet.
Ik was een keer in slaap gevallen met MTV aan. Toen kwam die clip van New Kids erop, die was toen net uit. (en ik heb zo'n hekel aan die filmpjes!) Mijn vriend zat achter de computer en ik ben zo boos op hem geweest en heb hem ervan beschuldigd dat hij extra dat filmpje had aangezet haha. Ik weet er alleen niets meer van...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 23:00

Hahaha, wat leuk om dit altijd weer te lezen. :')

Ik heb vannacht voor het eerst de Sleeptalk Recorder gebruikt, maar ik zei niets anders dan: "Hmpf, pfam." :') Vannacht nog een keertje proberen.

SeBart

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 23:06

...
Laatst bijgewerkt door SeBart op 01-03-22 10:53, in het totaal 1 keer bewerkt

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 23:07

Resistance schreef:
Hahaha, wat leuk om dit altijd weer te lezen. :')

Ik heb vannacht voor het eerst de Sleeptalk Recorder gebruikt, maar ik zei niets anders dan: "Hmpf, pfam." :') Vannacht nog een keertje proberen.

Ik ook _O-
Dom gebrabbel en heel overdreven zuchten :')

FjordHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 23:09

Oesje, dat van de autosnelweg lijkt me wel erg gevaarlijk! Goed dat je je sleutels verstopt nu :D

Zerline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 23:09

Zo heeft mijn oma iemand in de klas gehad die ook slaapwandelde. Helaas was het slecht afgelopen en is die jongen van twéé hoog zo uit het raam gelopen en heeft hij het tragisch genoeg niet overleefd :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 23:11

zerline1997 schreef:
Zo heeft mijn oma iemand in de klas gehad die ook slaapwandelde. Helaas was het slecht afgelopen en is die jongen van twéé hoog zo uit het raam gelopen en heeft hij het tragisch genoeg niet overleefd :(

Tjee :( Zo zie je maar dat het niet altijd grappig is. Gelukkig ben ik niet zo'n wandelaar (vind het zelf ook eng), maar vertel ik gewoon hele verhalen.

SeBart

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 23:15

...
Laatst bijgewerkt door SeBart op 01-03-22 10:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Hopke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 23:35

Mijn broertje roept me ook wel eens midden in de nacht en elke keer dat ik denk nou ik moet nu toch maar eens gaan kijken, ligt hij heerlijk te slapen.

Mijn vriend slaapt heel licht, blijkbaar ben ik nog niet aan het praten geweest de nachten dat we samen waren want heb hem er niet over gehoord. Toch deed ik het in verleden heel erg veel.

Babeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 23:56

Geweldige verhalen hier ! _/-\o_
Ik ga deze nacht die app toch ook maar eens testen ;) Normaal praat ik (denk ik) niet in mijn slaap. Wel beweeg ik heel veel en slaap heel diep !
Zo werd ik op ponykamp ooit eens wakker met mijn benen op de buik van mijn ene buur en mijn hoofd op de buik van de andere ! :')

Of toen ik op vakantie in een bed, die groter was dan het dat er naast stond, wakker werd langs mijn zus, ik was blijkbaar 's nacht op mijn zus gevallen, dus dan had ze mij maar aan de kant geduwd, naast haar ! :)

Ook werd ik ' s ochtends een keer wakker met een bed en hoofdkussen vol bloed, ik schrok mij kapot en liep naar de badkamer om in de spiegel te kijken, want mijn wenkbrauw voelde raar. Ik had een heel gat in mijn hoofd, achteraf bleek dat het genaaid zou moeten worden. :') Mijn hele gezin was 's nachts wakker geworden van de bots die ik had gemaakt, maar ik sliep vrolijk verder ! :')

En zo kan ik nog wel even doorgaan ;)

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 00:10

Haha lach me naar hierzo!

Ik herinner me er een ranzige:

Zaterdagavond, kom met een mooi slokje op thuis en strompel de trap op (tijd: 2:30 uur ongeveer ).
Ik doe het licht van de gang aan, schrik me een ongeluk, daar staat m'n broer. Onderbroek op de enkels, t-shirt van z'n vriendin aan (?) en hij wandelt mijn slaap kamer in, doet het licht aan en toen was er stil. Ik had echt een momentje van: huh? Whattha?

Dus ik doe de deur van mijn slaap kamer open, hoor ik: Auu!
Ik gooide de deur tegen z'n kop aan want hij stond tegen MIJN deur aan te piesen!
Ben nog nooit zo snel nuchter geworden!

Meneer trekt z'n onderbroek op en wandelt weer al slaapwandelend naar zijn kamer. Ik wacht tot hij in bed ligt en gooi het licht aan, naakte vriendin (juk) en hij schrikt wakker.

Ja hier, een sopje, eikel. Schoonmaken die handel. Hij eist niet wat hem overkwam haha. Heb het gefilmd, ben het aan het opzoeken xD

Babeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 00:14

xGoldenHero schreef:
Haha lach me naar hierzo!

Ik herinner me er een ranzige:

Zaterdagavond, kom met een mooi slokje op thuis en strompel de trap op (tijd: 2:30 uur ongeveer ).
Ik doe het licht van de gang aan, schrik me een ongeluk, daar staat m'n broer. Onderbroek op de enkels, t-shirt van z'n vriendin aan (?) en hij wandelt mijn slaap kamer in, doet het licht aan en toen was er stil. Ik had echt een momentje van: huh? Whattha?

Dus ik doe de deur van mijn slaap kamer open, hoor ik: Auu!
Ik gooide de deur tegen z'n kop aan want hij stond tegen MIJN deur aan te piesen!
Ben nog nooit zo snel nuchter geworden!

Meneer trekt z'n onderbroek op en wandelt weer al slaapwandelend naar zijn kamer. Ik wacht tot hij in bed ligt en gooi het licht aan, naakte vriendin (juk) en hij schrikt wakker.

Ja hier, een sopje, eikel. Schoonmaken die handel. Hij eist niet wat hem overkwam haha. Heb het gefilmd, ben het aan het opzoeken xD

Oh nee ! Bah ! :')
Wat moet je broer zich schamen nu ! Zeker nog eens met dat filmpje ervan ! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 00:17

ik heb hele verhalen over perkamentus en sneep gehouden in mijn slaap :') mijn broer heeft ook wel eens flink geschreeuwd in zijn slaap dat mijn ouders geschrokken naar zijn kamer rende, terwijl hij natuurlijk diep in slaap was :')

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 09:45

Nou, ik heb niks spannends gezegd vannacht, ik heb 17 opnames, maar ik geloof dat ik alleen maar omdraai ofzo :Y)