Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Loiz schreef:Ik heb vanaf mn geboorte waarschijnlijk al reuma, op mijn 3de is dat geconstateerd. Nu 20 en inmiddels aardig pijnvrij gelukkig.
Vind het wel interessant om ervaringen van andere te lezen hier en mee te praten over de problemen die je ondervind met reuma.
rumay schreef:Heb net je topic gelezen poeh en dan ben je pas 16.
Nog een met "reuma" ik heb al een aantal jaar enorme last van mijn gewrichten en als het nat en koud is extra.
Zolang ik in beweging ben gaat het redelijk maar zodra ik een kwartier zit en moet dan opstaan nou dan ben ik net 90 jaar en ben stijf stram en alles doet zeer.
Jaren geleden eens bij de huisarts geweest en bloedonderzoek gehad was niks te zien in het bloed dus is er niks aan de hand. Na wat zoeken kom ik toch op een vorm van reuma helaas.
Afgelopen maand julie was heerlijk warm en had ik weinig tot geen last heerlijk is dat.
Maar nu het weer wat wisselvallig is heb ik weer meer last.
En het niet slapen veel wakker zijn, veel draaien (en daarbij rechtop moeten zitten anders lukt het draaien niet) vroeg wakker zijn is herkenbaar. Ook tjidens het slapen veel last van heupen, armen, schouders enz. en daardoor word je weer wakker zucht.
Ik zie nu al op tegen de winter.
De slaap lekker thee even een tijdje gewerkt helaas nu niet meer.