Het wordt weer bikinitijd..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ben jij tevreden met jezelf?

ja
189 (41%)
nee
263 (58%)

Totaal aantal stemmen: 452

spitenmazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 11:52

Tuurlijk zie ik dat, slaat helemaal nergens op. Maar als ze dat nog zo belangrijk vind moet ze 't zeker doen.

spitenmazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 11:55

Nou schiet een uitspraak van m'n vriend net te binnen:
Blonde babyface van 20 tegen m'n moeder toen hij aan de bak rand stond te kijken:

'Je kunt zeggen wat je wilt, maar vrouwen in de paardensport zijn de mooiste tak van vrouwen met de meeste klasse'

:j

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 12:05

Raponsje schreef:
Met alleen hardlopen en buikspier oefeningen doen kom je er inderdaad niet.
Maar waar een wil is, is een weg en je kunt altijd je lichaam veranderen als je wilt.
Uiteraard eetpatroon is aangepast ;)

Ik doelde meer op je beweging. :)
Maar wanneer je je eetpatroon niet aanpast zul je vrijwel geen resultaat boeken, dat is echt 70% van het afvallen / transformeren.[/quote]
Mijn eetpatroon is aangepast, dat zei ik in een vorige post
Na hardlopen en oefeningen beweeg ik ook meer hoor. Don´t worry..

Ik snap echt heel goed dat je onzeker word over je lichaam. Puur omdat het overal een issue is

Man0n89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 12:16

Nou ik ben net zo onzeker terwijl ik wel het maatje 36 heb en 'mooi' in shape ben volgens buitenstaanders. Als mensen mij met kleren zien denken ze ook echt dat ik een goddelijk lichaam heb maar helaas na een behoorlijk ongeluk zit ik vol onder de littekens en word ik meer aangestaard dan menig ander mens ik ben al zover dat ik weer in een korte broek durf te lopen maar in bikini echt nog niet.

Maar dames mocht het jullie helpen als ik op het strand loop kijk ik ook echt nooit naar het postuur van mensen.

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 14:03

Kan iemand mij helpen?
Ik heb putjes in mijn dijen/billen..
Iemand tips?

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 14:04

Na lang twijfelen meld ik me toch maar :+ Herken me zo in het verhaal van de TS en kan me echt goed vinden in een hoop van de reacties hier dat ik het graag blijf volgen.

Ben absoluut niet te zwaar, en heb ook gewoon een plat buikje, maar idd.. die dijen en bovenbenen..
Ik weet niet wat het is, maar ik train al tijden heel doelgericht (oa door knieoperatie) op mijn bovenbenen.. maar alles wat er gebeurt is dat er spieren onder mijn vet komen en dat was natuurlijk niet echt mijn idee erachter.

Wat ik daarnaast nog storender vind, ik dat ik wel degelijk op mijn voeding en activiteit let. Mag door mijn knie niet alles, maar sta toch bijna dagelijks te crosstraineren, te shredden of ga op de fiets ergens heen ipv auto etc. Daarnaast drink ik vrijwel alleen water, thee of koffie, eet ik nauwelijks koolhydraten en veel fruit. Maar nee hoor, alle effort maakt echt nada uit. En ik zie het echt niet zitten om aan een full-on diet te gaan (wil af en toe wel eventjes genieten :) ) of elke dag twee uur in de gym te gaan (waar ik ook geen tijd voor heb).

Het probleem is, dat ik deze manier van leven nu wel moet volhouden, want ga ik mezelf dus maar een beetje loslaten en let ik niet op mijn voeding komt het er dus wel gelijk aan.. heeeel storend.
Enige lichtpuntje is dat ik dit jaar niet op een zonvakantie ga, omdat ik de hele zomer op een ranch aan het werken ben. Hoop dus stiekem ook dat die actieve zomer en regelmaat me misschien gaan helpen wat meer in shape te komen :)

Bhriseis

Re: Het wordt weer bikinitijd..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 14:06

@Anneke: je kan met sporten wel bepaalde spiergroepen trainen, maar je kan niet kiezen waar je vet verbrandt.

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 14:07

michelle933 schreef:
Kan iemand mij helpen?
Ik heb putjes in mijn dijen/billen..
Iemand tips?

Als in cellulitus?
Ik heb aan een kant echt een duidelijke "deuk" in mijn dijbeen, ook geen idee wat ik daarmee aanmoet.
Wat mij wel deels heeft geholpen is een soort afslankende/verstevigende kuur die je gewoon op je probleem zones smeert. Je valt er natuurlijk niet echt van af, maar de huid wordt wel degelijk steviger en strakker en dat verschil doet soms al een hoop. Heb die van nivea wel eens geprobeerd maar nu ik trouw klant ben bij yves rocher gebruik ik hun producten en ook daar ben ik wel tevreden over!

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 14:07

Bhriseis schreef:
@Anneke: je kan met sporten wel bepaalde spiergroepen trainen, maar je kan niet kiezen waar je vet verbrandt.

Was het maar zo'n feest he.. :Y)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 14:09

_Anneke_ schreef:
Na lang twijfelen meld ik me toch maar :+ Herken me zo in het verhaal van de TS en kan me echt goed vinden in een hoop van de reacties hier dat ik het graag blijf volgen.

Ben absoluut niet te zwaar, en heb ook gewoon een plat buikje, maar idd.. die dijen en bovenbenen..
Ik weet niet wat het is, maar ik train al tijden heel doelgericht (oa door knieoperatie) op mijn bovenbenen.. maar alles wat er gebeurt is dat er spieren onder mijn vet komen en dat was natuurlijk niet echt mijn idee erachter.

Wat ik daarnaast nog storender vind, ik dat ik wel degelijk op mijn voeding en activiteit let. Mag door mijn knie niet alles, maar sta toch bijna dagelijks te crosstraineren, te shredden of ga op de fiets ergens heen ipv auto etc. Daarnaast drink ik vrijwel alleen water, thee of koffie, eet ik nauwelijks koolhydraten en veel fruit. Maar nee hoor, alle effort maakt echt nada uit. En ik zie het echt niet zitten om aan een full-on diet te gaan (wil af en toe wel eventjes genieten :) ) of elke dag twee uur in de gym te gaan (waar ik ook geen tijd voor heb).

Het probleem is, dat ik deze manier van leven nu wel moet volhouden, want ga ik mezelf dus maar een beetje loslaten en let ik niet op mijn voeding komt het er dus wel gelijk aan.. heeeel storend.
Enige lichtpuntje is dat ik dit jaar niet op een zonvakantie ga, omdat ik de hele zomer op een ranch aan het werken ben. Hoop dus stiekem ook dat die actieve zomer en regelmaat me misschien gaan helpen wat meer in shape te komen :)

Ga dat dan maar eens doen :)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 14:10

Ik ben zelf niet het toonbeeld van Uitermate Zelfvertrouwen, dat kan je wel lezen in mijn vorige posts :o
Maar als je én sport, om welke reden ook, én gezond eet, kan je jezelf toch absoluut niets verwijten, dat je lichaam dan is zoals het is? Uit je eerste post klink je zo streng voor jezelf :(:)

En dan bedoel ik geen gekke diëten, maar gewoon normaal en gezond eten.

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 14:15

Bhriseis schreef:
Ik ben zelf niet het toonbeeld van Uitermate Zelfvertrouwen, dat kan je wel lezen in mijn vorige posts :o
Maar als je én sport, om welke reden ook, én gezond eet, kan je jezelf toch absoluut niets verwijten, dat je lichaam dan is zoals het is? Uit je eerste post klink je zo streng voor jezelf :(:)

En dan bedoel ik geen gekke diëten, maar gewoon normaal en gezond eten.

Nee is ook zo, en er zal denk ik niemand zijn die zal zeggen dat ik te dik ben oid.
Maargoed, als het je dan lukt om die discipline te hebben is het soms ook wel fijn om daar een beetje resultaat voor terug te krijgen :+
En ik heb verder ook niet echt een keuze, want leef ik niet op deze manier kom ik dus wel direct aan en dat wil ik dus echt niet.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 14:18

Elk lichaam functioneert door gevoed te worden. Ga je te weinig eten, kom je gewoonweg aan :+

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 14:22

Aaah ik haat het, ik haat het, ik haat het!
En mijn vriendin respecteert, en snapt het niet waarom ik gewoonweg niet wil zwemmen.
En dan gaat ze plannetjes bedenken om mij mee te krijgen met zwemmen, en dat mijn vriendje daar "toevallig" ook is dan. En dan komt hij mij tegen etc etc.

Ze dwingt me, en ik haat het!
Ik ga niet graag uit de kleren (ook al is het maar voor de helft) Báh! :r
Ik houdt van zwemmen in mijn achtertuin, en dat gaat niet.Dus nee dankje!

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 14:23

Bhriseis schreef:
Elk lichaam functioneert door gevoed te worden. Ga je te weinig eten, kom je gewoonweg aan :+

Oh maar ik eet niet weinig hoor, alleen vermijd ik "slecht eten". Eet gewoon 3 goede maaltijden en 2 lichtere snacks tussendoor.
Heb zelf een redelijk lage bloeddruk, ga gewoon nokkie als ik niet eet, dus anorexia zal ik nooit krijgen :+ en vind eten daarnaast veel te lekker om het te laten liggen, heb mezelf gewoon leefstijl aangemeten waar ik me het best mee voel.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 14:25

Het leek een beetje zo, doordat je zei dat je geen koolhydraten eet :) Sorry voor het misverstand!

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 14:25

xLies schreef:
Jup hier ook! Ondanks dat iedereen zegt dat ik niet dik ben en een mooi figuur heb, voel ik mij helemaal niet zo.. Ik heb een buikje, dikke benen (doe wel sport waar je dikke benen van krijgt, maar ze zijn er dus wel :+ ), dikke armen en ben breed.. Het maakt mij ook niet uit wat anderen denken of zeggen, want het is hoe ik mezelf zie.. Echt superrot want wil echt wel genieten van het mooie weer, maar in bikini lopen, dan loop ik heel de dag mijn buik in te trekken en mezelf te schamen.. En heb daarnaast ook nog eens witte benen, om het allemaal nog erger te maken :Y)

+1, precies dit. Ik denk dat veel meisjes/vrouwen dit hebben.

JJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 14:35

Dames toch. Als je om je heen kijkt op het strand zie je toch ook wel dat het geen Holland next top model is. Iedereen heeft mindere punten alleen sommige kan je zo oplossen.

Goeie bikini of badpak. Hoeft niet duur te zijn de hunkermuller heeft hele leuke en boven en onderstuk in verschillende maten.
Bruin zonder zon of zonnebankje nemen. Zo'n lichtgevend lijf verkoopt zichzelf natuurlijk niet :Y)
Benen/ oksels waxen of scheren
Eelthakken weg ermee. Teentjes gelakt :+

Ik sleep dan ook nog eens mijn te leuke hond mee. Niemand meer die op mijn dikke kont let. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 16:23

Tat_jana schreef:
Takkie_muis,, als de foto in je profiel echt jou toebehoord vindt ik je een hartstikke leuke meid :)

Dankje , maar dat is hooguit mijn hoofd de rest eronder is lang niet zo mooi :o

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 16:40

Beter dat (mooi gezicht, minder lichaam) dan omgekeerd :+

Als je benen, oksels, bikinilijn netjes geschoren zijn, je haren (redelijk) leuk zitten en je lichaam fijn bij gebruind is (al is dat in het begin nog niet nodig, dan zijn meer mensen 'wit') , is het toch prima?

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 18:35

Vindt ik ook hoor xslvnaik kijk altijd eerst naar het gezicht.. Maar ik vindt het allemaal zo onbelangrijk... Tuurlijk als de hempjes weer uit de kast komen en de korte broeken en ik loop/fiets langs een raam kijk ik ook en denk ik bij mezelf zeg vriendin kan dat niet ff minder.. Maar na dat ene raam ben ik ook gelijk weer vergeten waarom ik me zo druk maak.. Vooral omdat ik weet dat ikzelf de kwabbels goed zie maar het 99% van de andere niets kan schelen dat ik een te dikke buik heb...

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 20:16

Ben ik tevreden met mijn lichaam..ja nu wel.
Ben bijna 40 heb 2 kinderen gehad ja dat is te zien..
So what..Ik ben gezond sportief kan 10 km hardlopen zorg goed voor mijzelf.
En dat er dan iets teveel op de heupen en buik zit ja jammer dan.

Het is het wel waard om te investeren in een goede bikini.
wees lief voor jezelf .
Zo`n lapje stof van de hunkemoller gaat je niet helpen hoor .
Goede bikini doet wonderen voor je zelf vertrouwen.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 20:17

Ik ben niet onzeker in bikini maar wek kritisch...

Ben wel slank, maar mag strakker en wordt niet snel bruin, maar ja

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 20:18

Papegara schreef:
Ik ben ook écht niet dik, maar daarom vallen die benen dus ook zo (in mijn beleving) op.

ach stel je niet aan je hebt bij ons stage gelopen en je bent echt niet dik of grof of wat dan ook ;)

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 20:19

ik ben trouwens zelf wel tevreden met mijn lichaam