Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Raponsje schreef:Met alleen hardlopen en buikspier oefeningen doen kom je er inderdaad niet.
Maar waar een wil is, is een weg en je kunt altijd je lichaam veranderen als je wilt.
Uiteraard eetpatroon is aangepast

Herken me zo in het verhaal van de TS en kan me echt goed vinden in een hoop van de reacties hier dat ik het graag blijf volgen.
) of elke dag twee uur in de gym te gaan (waar ik ook geen tijd voor heb).
michelle933 schreef:Kan iemand mij helpen?
Ik heb putjes in mijn dijen/billen..
Iemand tips?
_Anneke_ schreef:Na lang twijfelen meld ik me toch maarHerken me zo in het verhaal van de TS en kan me echt goed vinden in een hoop van de reacties hier dat ik het graag blijf volgen.
Ben absoluut niet te zwaar, en heb ook gewoon een plat buikje, maar idd.. die dijen en bovenbenen..
Ik weet niet wat het is, maar ik train al tijden heel doelgericht (oa door knieoperatie) op mijn bovenbenen.. maar alles wat er gebeurt is dat er spieren onder mijn vet komen en dat was natuurlijk niet echt mijn idee erachter.
Wat ik daarnaast nog storender vind, ik dat ik wel degelijk op mijn voeding en activiteit let. Mag door mijn knie niet alles, maar sta toch bijna dagelijks te crosstraineren, te shredden of ga op de fiets ergens heen ipv auto etc. Daarnaast drink ik vrijwel alleen water, thee of koffie, eet ik nauwelijks koolhydraten en veel fruit. Maar nee hoor, alle effort maakt echt nada uit. En ik zie het echt niet zitten om aan een full-on diet te gaan (wil af en toe wel eventjes genieten) of elke dag twee uur in de gym te gaan (waar ik ook geen tijd voor heb).
Het probleem is, dat ik deze manier van leven nu wel moet volhouden, want ga ik mezelf dus maar een beetje loslaten en let ik niet op mijn voeding komt het er dus wel gelijk aan.. heeeel storend.
Enige lichtpuntje is dat ik dit jaar niet op een zonvakantie ga, omdat ik de hele zomer op een ranch aan het werken ben. Hoop dus stiekem ook dat die actieve zomer en regelmaat me misschien gaan helpen wat meer in shape te komen

Bhriseis schreef:Ik ben zelf niet het toonbeeld van Uitermate Zelfvertrouwen, dat kan je wel lezen in mijn vorige posts![]()
Maar als je én sport, om welke reden ook, én gezond eet, kan je jezelf toch absoluut niets verwijten, dat je lichaam dan is zoals het is? Uit je eerste post klink je zo streng voor jezelf
En dan bedoel ik geen gekke diëten, maar gewoon normaal en gezond eten.

Bhriseis schreef:Elk lichaam functioneert door gevoed te worden. Ga je te weinig eten, kom je gewoonweg aan
en vind eten daarnaast veel te lekker om het te laten liggen, heb mezelf gewoon leefstijl aangemeten waar ik me het best mee voel.
Sorry voor het misverstand! 
xLies schreef:Jup hier ook! Ondanks dat iedereen zegt dat ik niet dik ben en een mooi figuur heb, voel ik mij helemaal niet zo.. Ik heb een buikje, dikke benen (doe wel sport waar je dikke benen van krijgt, maar ze zijn er dus wel), dikke armen en ben breed.. Het maakt mij ook niet uit wat anderen denken of zeggen, want het is hoe ik mezelf zie.. Echt superrot want wil echt wel genieten van het mooie weer, maar in bikini lopen, dan loop ik heel de dag mijn buik in te trekken en mezelf te schamen.. En heb daarnaast ook nog eens witte benen, om het allemaal nog erger te maken