Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Watermelon schreef:Love Western waarom voelt het ongezond? Te vet? Te eenzijdig? Te veel?
Of ik verdeel m'n gewicht verkeerd (ik heb die zijwaartse plank nooit eerder uitgevoerd) of ik ben heel slap. Ik val gewoon ombehoorlijk vervelend. Ik wil hem deze week wel onder de knie krijgen!
Brhiseis ok fijn om te weten.
Ik probeer er nu wel een beetje bewuster van te zijn, dat ik bijv ook eens een stuk wortel of tomaat kan pakken ipv fruit. Al doe ik dat niet altijd hoor.
Morgen weer lekker fruit halen op de markt![]()
Watermelon schreef:Tuurlijk doe ik de zijwaartse plank op m'n onderarm.Maar het is een hoop gekreun en gesteun en nog wil het niet. Ik hoop idd dat het beter gaat..
Havermout daar moet ik zin in hebben... Eet dat denk ik 1 à 2 keer per week.
Ik dacht dat je ananas niet met kwark of yoghurt kon eten omdat er dan een vreemde reactie ontstaat. Maar het kan dus wel?!
L W ik heb net jou lijstje gezien:
Probeer die pops (veel suiker, ik word daar sloom van) die je in de melk doet eens te vervangen voor vers of diepvries fruit. Banaantje erdoor of blauwe bessen..En de melk door (magere) yoghurt. Dat vult ook beter. Dan heb je smiddags niet zoveel trek.
Ipv tosti kun je ook een dubbele boterham met kaas eten en dan beleggen met sla komkommer schijfjes en een tomaatje.
Mijn eetgewoonten zijn ook verre van perfect maar we zijn hier om elkaar te helpen. Misschien heb je er wat aan.