MXLISSA schreef:Na hoeveel tijd gingen jullie weer bloedprikken?
Ik merk er echt helemaal niks meer van..
Ligt aan jou....
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MissBonny schreef:_Deco_ schreef:Fijn dat je bloed goed was! Bij mij was t ook goed, van 110 naar 14 en blijkbaar prima. Ook geen lever ontsteking meer. Maar om te zeggen dat ik me beter voek.. helaas niet
Das toevallig...bijna dezelfde waardes! Hoeveel weken heeft daar bij jou tussen gezeten?
CleovG schreef:Ja hoor, ik heb het nog steeds... Leek weer beter te gaan, maar val iedere keer terug

Leanne_Salvo schreef:Bleek dus dat ik niet lang genoeg rust had gehouden, en mijn lichaam daardoor niet de kans had gekregen om antistoffen aan te maken. Antistoffen aanmaken kost blijkbaar ook energie, en ik had die energie gebruikt om weer van alles te gaan doen wat dus eigenlijk nog niet kon![]()
De tweede keer het maar goed uit laten zieken, en nu, een paar jaar later, heb ik nergens meer last van. Maar al met al ben ik er driekwart jaar zoet mee geweest, en daarna nog het jaar dat ik nodig had om weer op mijn oude energielevel te komen.
Dus TS en alle anderen; ziek goed uit! Niet leuk, maar je bent er echt mee gebaat
)had 40 graden koorts en en een keel die zo opgezwollen was dat ze een buisje in mijn keel deden omdat ze bang waren dat ik in ademnood zou komen. Die avond werd ik opgenomen en het infuus deed me al snel goed. Ik dacht al snel weer naar huis te kunnen maar helaas, uit de bloeduitslagen bleek ik, nav de pfeiffer, een flinke leverontsteking te hebben. Ik heb een week in het ziekenhuis gelegen en dat is nu een half jaar geleden. Eenmaal thuis had ik de conditie van een vaatdoek, ik ging naar mijn paard, zette een krukje midden in de bak en ging hem zitten longeren, meer kon ik niet. Dat is nu een half jaar geleden. Langzaam ben ik opgekrabbeld, en nu gaat het weer de goede kant op maar god, wat heeft dat lang geduurd. Poedersuikerziekte..... W0PPY schreef:Ooooh pfeiffer, hou op schei uit, hier ook een...
Ik ben NOOIT maar dan ook NOOIT ziek, als ik me al eens beroerd voel loop ik gewoon door omdat ik absoluut niet stil kan zitten. Zo ook deze keer. Ik kreeg savonds last van bizar hoge koorts, maar sochtends was het over. Dit duurde een week, en gedurende die week heb ik niets in mijn drukke tijdsschema aangepast. Achteraf had ik dat beter wel kunnen doen. Ik kreeg ook die bekende keelontsteking. Mijn amandelen werden echter zo groot als tennisballen en ik kon niet meer eten, drinken of slikken. Na 5 dagen begon ik dingen te zien die er niet waren en was ik zo verzwakt dat ik zelf niet meer naar de wc kon lopen. Mijn moeder bracht me naar het ziekenhuis en jahoor, ik moest blijven. Ik was compleet uitgedroogd (vandaar ook die prachtige vlinders in de kamer)had 40 graden koorts en en een keel die zo opgezwollen was dat ze een buisje in mijn keel deden omdat ze bang waren dat ik in ademnood zou komen. Die avond werd ik opgenomen en het infuus deed me al snel goed. Ik dacht al snel weer naar huis te kunnen maar helaas, uit de bloeduitslagen bleek ik, nav de pfeiffer, een flinke leverontsteking te hebben. Ik heb een week in het ziekenhuis gelegen en dat is nu een half jaar geleden. Eenmaal thuis had ik de conditie van een vaatdoek, ik ging naar mijn paard, zette een krukje midden in de bak en ging hem zitten longeren, meer kon ik niet. Dat is nu een half jaar geleden. Langzaam ben ik opgekrabbeld, en nu gaat het weer de goede kant op maar god, wat heeft dat lang geduurd. Poedersuikerziekte.....