Gister gesprek gehad met school. Toch proberen iedere dag te gaan. Vandaag nog gelukt ook!:) ben wel kapot nu... en in het weekend gaan we misschien naar de Efteling, als ik het heb volgehouden natuurlijk!
Afgelopen dagen best erge hoofdpijn gehad... Dus niet naar school geweest, en in bed gaan liggen...
Ondertussen wel nog naar de intake geweest van de GGZ. en daar moet ik morgen weer heen. En vandaag een brief gekregen voor nog een nagesprek van dat opname gedoe (adelante)
Van cardioloog nog steeds niks gehoord, Maar wel weer een paar hartkloppingen gehad. Ook op school, Gelukkig wist ik wat ik moest doen: op je ademhaling letten en een koud doekje op mijn hoofd leggen..
- leuk om mee te delen - Eerste punten sinds maanden: 8,8 Aardrijkskunde 9,0 Wiskunde 10,0 Engels
ohh en een elektrische fiets gekregen.. Nou ja geleend van mijn oma
Heb je een erge -/+ ? Echt heel naar voor je allemaal... Ga je alweer regelmatig naar school?
dalena
Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-13 18:09
xRooss schreef:
Heb je een erge -/+ ? Echt heel naar voor je allemaal... Ga je alweer regelmatig naar school?
Volgens mij valt het mee,
aan beide ogen -1,25
en ja, Ik moet elke dag naar school (in ieder geval proberen) Tot nu toe lukt dat aardig
dalena
Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-13 11:05
uitnodiging gekregen voor de griepprik... Weet nog steeds niet of ik nou ga of niet.. (ik vind dat echt helemaal niks, spuiten en prikken..)
Verder heb ik mijn bril ..Wat een verschil zonder!'
Gister weer eerste dagje school na de vakantie, en dat ging heel slecht. Zat gisteravond tegen de migraine aan... Nu een rustdagje zodat ik er morgen weer tegen aan kan!
het stomme is dat de doktersassistente een paar maanden geleden zei dat mijn bloed oké was. kregen we woensdag dus te horen dat dat dus helemaal niet was!! mijn ijzergehalte stond op het laagste punt!
nu dus weer medicijn mee gekregen.
oh, gisteravond weer soort schokken in mijn lichaam.. irrtant maar ook een beetje ''eng''
Jeetje, das ook niet fijn! Wel goed dat het ondertussen met school weer goed gaat! Voel me nu heel dom maar wat is dubieus Lyme, dubieus pfeiffer en q-koorts ..?
dalena
Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-13 19:51
xRooss schreef:
Jeetje, das ook niet fijn! Wel goed dat het ondertussen met school weer goed gaat! Voel me nu heel dom maar wat is dubieus Lyme, dubieus pfeiffer en q-koorts ..?
is niet dom ik wist het zelf ook niet..
Het betekend dat ze het niet zeker weten...
xRooss
Geplaatst: 05-11-13 19:58
Oohh, dat is ook niet fijn!
dalena
Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-13 20:44
Ik ben nog niet begonnen met de pillen voor bloedarmoede. Kan bokt me alsjeblieft overtuigen om het te nemen?