terwijl wekkertje om 6 uur rinkelt Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
terwijl wekkertje om 6 uur rinkelt
Iolanthe schreef:Rosa__ schreef:Ik ben typisch een freefaller.Volgens statistieken behoor ik daarmee tot een groep van 7%...
Sorry als dat heel blond klinkt, maar wat is dan typisch aan een freefaller?

Alleen dat benauwd hem vaak teveel 
takkie_muis schreef:Rosa__ schreef:Ik ben typisch een freefaller.Volgens statistieken behoor ik daarmee tot een groep van 7%...
Pleur je dan uit bed?
Edit :Hoe slaapt de ‘freefaller’? Alsof je vanuit de lucht een vrije val maakt op een donzen dekbed. Op je buik, met je handen voluit op het kussen. De perfecte slaaphouding voor je gezondheid. Deze positie stimuleert namelijk de spijsvertering! Maar wat zegt deze houding over jou? Jij hebt graag mensen om je heen. Behalve als ze kritiek geven, want dáár houd je niet van. Doordat je soms een beetje nerveus bent, vermijd je liever extreme situaties.
hoewel ik denk dat het best moeilijk is om jezelf in een slaphouding te dwingen.
.
( zie je het voor je?) ik woel en denk van alles. 

)pluche_pluus schreef:Vaak voordat ik in slaap val krijg ik last van spiertrekjes/spieraanspanningen
Ook komt er af en toe een raar geluid uit....
Is dit herkenbaar voor iemand?
itsmi schreef:pluche_pluus schreef:Vaak voordat ik in slaap val krijg ik last van spiertrekjes/spieraanspanningen
Ook komt er af en toe een raar geluid uit....
Is dit herkenbaar voor iemand?
Ja die spiertrekkingen heb ik ook heel vaak! Rare geluiden maak ik niet voor zover ik weet.
Maar door die spieraanspanningen kan ik wel weer wakker worden. Dat ik net niet diep genoeg in slaap was, en dat ik wakker word omdat mijn arm bijvoorbeeld ineens een beweging maakt!
Gek is dat! Heb het niet vaakm eer tegenwoordig, maar wel vaak gehad!
.. Duurt dus uren).