Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimbers schreef:Ogh hanny, ga alsjeblieft weer ontopic.
Degenen van jullie die een bortvergroting hebben laten doen.. Zijn jullie gelijk voor de grotere maat gegaan, of voor een gemiddeld b/c'tje?
Zou bijna vragen om foto's van jullie borstenben benieuwd wat er nog te zien is van littekens en of het er natuurlijk uit zien.
Hoewel ik niet voor een borstvergroting zal kiezen, ben ik wel blij te lezen dat de meesten hier er tevreden mee zijn.
Kimbers schreef:Ogh hanny, ga alsjeblieft weer ontopic.
Degenen van jullie die een bortvergroting hebben laten doen.. Zijn jullie gelijk voor de grotere maat gegaan, of voor een gemiddeld b/c'tje?
Zou bijna vragen om foto's van jullie borstenben benieuwd wat er nog te zien is van littekens en of het er natuurlijk uit zien.
Hoewel ik niet voor een borstvergroting zal kiezen, ben ik wel blij te lezen dat de meesten hier er tevreden mee zijn.
loez schreef:Ok! Mooi dat je tevreden bent met het resultaat! Ik heb 1 week enorm veel
Pijn gehad, maar als ik daar nu aan terugdenk dan is het dubbel dwars de moeite waard! Haha!
magriet schreef:Mijn schoonzus heeft het een aantal jaar geleden gedaan. Zij zou ook naar een kliniek. Op ijn advies is ze naar het MCL in Leeuwarden gegaan (daar woonde ze vlak bij) Dat heeft ze zelfs vergoed gekregen. Ook was borstvoeding nog mogelijk dus daar hoef je het ook niet voor te laten