Borstvergroting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xSlvna

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 17:39

Je leest echt wat je lezen wilt hè? Ik zeg nergens schokkend. Daar bij is minder goed niet gelijk aan slecht, en is minder goede (of zoals jij het wilt, een slechte) handeling niet direct gemaakt door een minder goed (jij; slecht) mens. :+

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 17:51

nee hoor ik lees wat ik lees niet wat ik wilt lezen,

en ik het was toch echt ik weet niet wat ik schokkender vind, 23 en 2 kinderen of 23 en (nog) zo een gedachten gang

:+

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 17:57

Ik heb jullie berichten getemt, kunnen we nu weer ontopic?

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 18:41

Marjan1984 schreef:
Ik heb jullie berichten getemt, kunnen we nu weer ontopic?

wat heeft dit berict voor een meerwaarde in het topic dan?

de behandeling bij TS is al gedaan,
en bn van mening dat deze discussie wel degelijk zinvol voor anderen die er over twijfelen

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 19:19

Ogh hanny, ga alsjeblieft weer ontopic.

Degenen van jullie die een bortvergroting hebben laten doen.. Zijn jullie gelijk voor de grotere maat gegaan, of voor een gemiddeld b/c'tje?
Zou bijna vragen om foto's van jullie borsten :P ben benieuwd wat er nog te zien is van littekens en of het er natuurlijk uit zien.

Hoewel ik niet voor een borstvergroting zal kiezen, ben ik wel blij te lezen dat de meesten hier er tevreden mee zijn.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 19:21

Kimbers schreef:

Degenen van jullie die een bortvergroting hebben laten doen.. Zijn jullie gelijk voor de grotere maat gegaan, of voor een gemiddeld b/c'tje?
Zou bijna vragen om foto's van jullie borsten :P ben benieuwd wat er nog te zien is van littekens en of het er natuurlijk uit zien.

Hoewel ik niet voor een borstvergroting zal kiezen, ben ik wel blij te lezen dat de meesten hier er tevreden mee zijn.

Ik dus ook, ben altijd zo bang dat het fout uit gaat pakken...

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 19:25

Kimbers schreef:

nog maals ikben van mening dat deze discusie wel deglijk zin vol is voor mensen die twijfelen,
en ben niet de gene die er over begon dus spreek de anderen er dan ook op aan ;)

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 19:27

Het blijf jou keuze wat je wil doen. maar persoonlijk even je profiel bekeken zou ik echt heel blij mee zijn!
Geen last met het paardrijden geen last van je rug maar toch wel mooi gevormd.

Zelf heb ik nog veel minder ;) maar heb vriendin en haar moeder die beide paardrijden en maatje d en groter heeft. die willen echter graag borstverkleining omdat ze zo veel last van hun rug hebben en met paardrijden zo veel last bezorgd. :)

Maar jah blijft jou keuze altijd. persoonlijk zou ik er nog 5 jaar over na denken :)

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 19:28

Ik vind het zo leuk dat je anderen altijd verteld wat ze doen moeten, doe ik ook altijd bij mijn moeder als ze mij aanspreekt op iets wat ik samen met mijn broer doe. "Zeg dat ook tegen hem, hij doet het ook". Bla bla bla, kleuterschool, gelukkig ben ik pas 16. :*

Dat is ook weer iets Pinkie, geen last hebben van de rug, maar zijn nepborsten ook zo zwaar, of misschien zelfs zwaarder?

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 19:32

nou jah het blijft gewicht he ;) en niet gewicht het beweegt ook altijd ;) en je moet het steeds afbinden als je dan gaat rijden :P

Maar het blijft ten alle tijden keuze van ts.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 19:38

TS heeft het al.

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 22:00

Ik denk dat door heel die discussie m'n vraag wat in de vergeetput geraakt is, heeft er iemand van jullie ervaring met Lipofilling? Hierbij verzamelen ze vet van allerlei plaatsen uit je lichaam en spuiten ze dit in bij je borsten, Echter zou het uiteindelijke resultaat pas na 3 maand tezien zijn omdat een deel van dat vetweefsel terug afsterft.

Ik ben erg aan het twijfelen wat ik zou doen, ik ga eerst proberen om het gewoon in m'n koppie geregeld te krijgen. als dat toch niet lukt spreekt lipofilling me het meest aan omdat ik bij implantaten toch een dubbel gevoel heb.

Wie wil mag me gerust een berichtje sturen, ik zou graag weten wat jullie de stap heeft doen zetten naar borstvergroting, was dat omdat er niks was of omdat je graag toch nog grotere borsten had,...

En hoe jullie vriend hiertegen over stond? Mijne zou liefst hebben dat ik dat niet zou laten doen omdat hij er wel tevreden mee is, maar ik vind ze toch echt te klein.

Goede raad is altijd welkom!

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 22:33

Persoonlijk lijkt het me onvoorspelbaar, uiteraard geen ervaring mee maar wat nu als links (veel) meer vetweefsel 'verdwijnt als rechts...

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 22:38

Geen idee, misschien dat ze dan nadien nog wat bijvullen?

Vraag me wel af hoeveel vet je zou moeten hebben om dit te kunnen doen, anders zou ik eers moeten aankomen voor dit

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 22:43

Bij mij was het grootste probleem dat ik niks had. Had nog geen AA dus bh's kopen ging niet. Veel pubermeisjes hebben er een hekel aan hun eerste bh te kopen met hun moeder, voor mij was dat een groot gemis juist. Mijn vriend stond er goed tegenover en vond het totaal mijn eigen keus.

Zou het ook nooit voor een jongen gedaan hebben btw!

Hij begreep me en stond achter mijn beslissing! Nu bijna 2 jaar later zijn we er beide gek op :D ik ben enorm blij, kan shoppen voor mooie bh's en in bikini schaam ik me niet meer. Ook kan ik lagere truitjes aan als ik dat wil en leuke jurkjes.

Ik ben door mijn operatie compleet uit mijn schulp gekropen! Beste keus ooit!

Ik zou in elk geval verschillende artsen hierover raadplegen killed! En eventueel kijken of je door hen in contact kunt komen met dames die dit gedaan hebben!

Even een toevoeging; als ik lees dat je hiervoor waarsch aan moet komen dan zou ik haast zeggen ga voor goede implantaten. Dan ben je waarschijnlijk zekerder van goed resultaat en lijd niet je complete lichaam eronder!

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 20:11

Moderatoropmerking:
Bij deze het verzoek om de discussie weer te houden op het daadwerkelijke onderwerp van dit topic: Borstvergrotingen. De discussie over het al dan niet geven van borstvoeding is wellicht interessant, maar past niet in dit topic. Daarnaast is de discussie al vaak gevoerd op Bokt.nl en de gemoederen lopen hierbij al heel erg snel behoorlijk op, zoals ook hier het geval was. Ik wil jullie dus vragen om deze discussie te laten voor wat het is, in elk geval in dit topic, en weer terug te gaan op inhoudelijke, niet-persoonlijke reacties. :)

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 20:28

Komt voor de bakker hanmar:)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 20:29

Wat mij betreft ook. :)

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 20:31

Ik heb het bij ACCZ laten doen, heeel tevreden, deed alleen heel veel pijn eerste weken erna.
als iemand er vragen heeft over de operatie etc. staat mijn pb box open!

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 20:52

Heb je het boven of onder de spier laten plaatsen lies? :)

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 20:53

dual plane, dus voornamelijk onder de borst spier!

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 21:24

Ok! Mooi dat je tevreden bent met het resultaat! Ik heb 1 week enorm veel
Pijn gehad, maar als ik daar nu aan terugdenk dan is het dubbel dwars de moeite waard! Haha!

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 21:30

Mijn schoonzus heeft het een aantal jaar geleden gedaan. Zij zou ook naar een kliniek. Op ijn advies is ze naar het MCL in Leeuwarden gegaan (daar woonde ze vlak bij) Dat heeft ze zelfs vergoed gekregen. Ook was borstvoeding nog mogelijk dus daar hoef je het ook niet voor te laten

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 21:32

loez schreef:
Ok! Mooi dat je tevreden bent met het resultaat! Ik heb 1 week enorm veel
Pijn gehad, maar als ik daar nu aan terugdenk dan is het dubbel dwars de moeite waard! Haha!

Boven of onder de borstspier? :D
Bij mij heeft het echt weken geduurd voor ik weer fatsoenlijk alles kon doen en niet meer nachten wakker lag van de pijn, maar uiteindelijk ben ik zo onwijs blij ermee!

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 21:44

magriet schreef:
Mijn schoonzus heeft het een aantal jaar geleden gedaan. Zij zou ook naar een kliniek. Op ijn advies is ze naar het MCL in Leeuwarden gegaan (daar woonde ze vlak bij) Dat heeft ze zelfs vergoed gekregen. Ook was borstvoeding nog mogelijk dus daar hoef je het ook niet voor te laten

Weet jij hoe ze dit vergoed gekregen heeft? Of via welke zorgverzekering? Heb jaren rond gekeken maar niemand die het hoe dan ook zou vergoeden!

@ lies: onder mijn borstspier! Stuk terug staat mijn verslagje Hihi! 1 hele week niets zelf gekund, vanaf dag 6 of 7 kon ik iets meer en met veeeeel geduld mezelf aankleden. In bijzijn van mams! Mijn chirurg stond wel met oren te flapperen toen ik na 1 week op controle ging dat ik zelf heel rustig mijn shirt uit kreeg en hoe hoog ik kon met mijn armen. Als ik dat maar heel rustig deed en niet te vaak ging het goed. Na 2 weken rust ging ik rustig aan weer aan het werk.

Heb alleen mannelijke collega's waar ik goed mee overweg kan, dus die deden alles voor me haha! Loes wil je wat drinkt , ik pak het wel haha!

Zit achter de balie bij Profile tyre center, normaal leg ik de banden ook klaar maar dat ging natuurlijk niet. Mijn normale balie werk en telefoon kon ik gewoon doen. Alleen klappers uit de kast pakken niet :) dit was te hoog en te zwaar haha!