)TS, dan moet je even bekijken of het niet interessanter is om in deeltijd te gaan werken.
Aangezien je salaris ook veranderd met een kind ten laste, je als eenoudergezin recht hebt op andere subsidies en tarieven, komt het soms zo uit dat je bijv. met 28 of 32 uur werken net zoveel verdient als fulltime wanneer je alle afdrachten, subsidies en de kosten van de kinderopvang met elkaar verrekend. Ik zou dat allemaal eens goed laten uitrekenen! Heb je toch weer wat meer tijd bij je kindje straks
, goed dat het paard aan huis staat. Afgelopen winter heb ik bijna niets kunnen doen met mijn paard, hij wordt dit jaar 7 en is nog steeds niet ingereden, dit zorgt voor grote frustraties, we hebben afgelopen jaar in huis gerenoveerd, dus een grote opslokker van tijd. Mijn jongste dochter is nu 15 maanden, dus nu is mijn man er vaker mee bezig, zelf heeft hij enorm veel aan ons huis gewerkt, en er kruipt veel tijd in zijn job. Ook moet ik rekening gehouden worden met zijn wachtdiensten, dan kan ik nergers naar toe zonder mijn kinderen mee te nemen, dus paard in pension zetten om meer te kunnen rijden is geen optie, en telkens een oppas zorgen zie ik niet zitten.
dat zegt dus imo helemaal niets, mijn vader (56) en stiefmoeder (45) hebben nu ook een dochtertje van 2.