Geesten zien.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rider1

Re: Geesten zien.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:14

wow, in 2 dagen , 7 blz volgeschreven :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:15

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:17

Ik zie de meeste zielen altijd zo:een soort van 'rook'.
Dit lijkt op sigarettenrook miss. maar er rookte toen dus echt niemand toen ik die foto maakte.
Afbeelding

Dit rookachtige wolkje zag ik én het meisje wat op de pony zit een keer bij mijn voordeur.
Zij zag het als eerste,ik zag het toen niet,maar de 2de keer zag ik het ook.
Zij vond het heel erg eng en was ook bang.
Ik niet,ik grapte nog tegen haar:hij wil naar binnen,wil jij de duer even open doen?
Vond ze niet leuk.

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:18

Mijn hond ziet wel spoken:(
Hij is 1 jaar, en staart naar het plafond, ook loopt hij onrustig heen en weer en blaf hij ernaar.. hij 'springt' ook op zijn achterpoten en hapt naar het plafond.. dan gaat ie opeens weer liggen en even later begint hij wer, ergens anders.. :P
Hij hallusineerd:P

Rider1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:20

Wow, maar veel kleine kinderen/dieren ( honden vooral) zien geesten/zielen, niet? ( of heb ik dit uit paranormal activity? :=

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:20

gohya schreef:
Ik zie de meeste zielen altijd zo:een soort van 'rook'.
Dit lijkt op sigarettenrook miss. maar er rookte toen dus echt niemand toen ik die foto maakte.
[ Afbeelding ]

Dit rookachtige wolkje zag ik én het meisje wat op de pony zit een keer bij mijn voordeur.
Zij zag het als eerste,ik zag het toen niet,maar de 2de keer zag ik het ook.
Zij vond het heel erg eng en was ook bang.
Ik niet,ik grapte nog tegen haar:hij wil naar binnen,wil jij de duer even open doen?
Vond ze niet leuk.

Mijn vriend heeft een app? op zijn telefoon dat hij zulke foto's kan bewerken... met de gekste geesten en demonen, en wolkjes.
Maar wel zo dat het echt heeeeeel heeel echt lijkt. of foto's (niet alleen jou foto hoor) maar allle andere geesten fotos in de wereldd, niet grotendeels bewerkt zijn

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:21

Mag ik me ook melden!
Vind het erg interessant en heb er me te maken gehad!

Rider1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:24

SindyKaya schreef:
Mag ik me ook melden!
Vind het erg interessant en heb er me te maken gehad!

Zeg op!! :j

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:27

Nou ik heb dus met ''kwade geesten'' te maken gehad.
Was niet zo'n erg prettige ervaring..
Als ik aan het douchen was, de douche kop keihard op me hoofd laten vallen.
Mijn deken van me weg roppen en dan mij vast duwen aan het bed zeg maar, dat je niet meer kan bewegen.
Duren die keihard dicht gaan
En het aller engst was dat ik oud mn bed werd gesleept.

Weg gejaagd uit mn huis door zo'n verdrijver..
Maar ben nog elke avond/nacht doodsbang :n
Laatst bijgewerkt door Weggebokt op 23-03-13 21:28, in het totaal 1 keer bewerkt

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:27

Musiess
Bedoel je dat deze foto bewerkt zou zijn?
Of dat jou vriend ze zo kan bewerken dat het wolkje op een geest lijkt?

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:30

Ik geloof hier zeker in, ik heb nog nooit een geest/ gedaante hoe je het ook noemen wil gezien maar wel gevoeld en geroken.

Ik heb een aantal jaren geleden een soort van reading gehad. De dame in kwestie eist mij zaken te vertellen die ze niet kon weten. Ze vertelde mij ook dat als ik alleen ben (mijn man werkt 2 weken per maand van huis) een oudere dame bij mij is. Op de manier waarop de dame omschreven werd wist ik dat het om mijn overgrootmoeder ging. De 'zienster' wist me namelijk te vertellen dat deze vrouw het zo fijn vond dat ik wekelijks bij haar kwam, Mijn overgrootmoeder is jaren geleden, toen ik een klein meisje was, overleden Ik ging altijd 1 keer in de week op visite. De 'zienster' wist me te vertellen dat deze vrouw moeilijk kon zien, mijn overgrootmoeder had een glazen oog. Ga zo maar door. Ik heb voor de lezing altijd wel gevoeld dat er iets om me heen hing, nu wist ik het zeker.

Tijdens de reading woonde ik in Engeland, hier heb ik 5 jaar gewoond. Ik heb een jaar in een hotel gewerkt wat gevestigd is in een klooster wat metvgrondvesten uit de 11de eeuw. In zo'n gebouw doen zich natuurlijk 100den verhalen de rondte, de meeste nam ik met een korreltje zout. Ik werkte een aantal weken in dit hotel toen ik via de gang waar de toiletten zich bevonden naar de receptie liep. Ik rook sigarenrook wat ik vreemd vond ivm de rookban. Diezelfde avond kreeg ik een rondleiding van de Duty Manager. Ik vroeg hem natuurlijk naar de verhalen rondom het 'haunted hotel' zoals deze hotels in Engeland genoemd worden. Hij vertelde me dat een aantal jaar voor dato toen de rookban werd ingevoerd in Engeland er plotseling klachten binnenkwamen over een sigaarrokende bejaarde man bij de toiletten. Deze man is uiteraard nooit aangesproken op het feit dat hij sigaartjes rookte.

Het hotel is ook woonhuis geweest voor lieden van adel. In de 16de eeuw vond er een vreselijk ongeluk plaats, de 6 jarige dochter des huizes viel uit een raam van de eerste verdieping en overleed aan haar verwondingen, dit meisje is door hotelgasten gespot al spelend met een bal. In voorbeeld is opmerkingen van gasten die het vreemd vonden dat zo'n klein meisje 's avonds laat alleen door de gangen van het hotel struinde.

Ik kan zo nog wel meer verhalen vertellen die ik heb gehoord in het hotel maar deze 2 zijn het meest realistisch. Ik vond het zelf in ieder geval niet prettig alleen in het hotel/ op de afdelingen te zijn.

Ik denk dag het paranormale heel mooi kan zijn, mits op de juiste manier benaderd!

Rider1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:31

SindyKaya schreef:
Mijn deken van me weg roppen en dan mij vast duwen aan het bed zeg maar, dat je niet meer kan bewegen.

Ik snap niet waarom ze dit doen... :s

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:32

Rider1 schreef:
SindyKaya schreef:

Ik snap niet waarom ze dit doen... :s

Als ik later was geweest was ik dood geweest ;(

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:33

Rider1
Ze doen dit omdat ze óf het licht niet kunnen vinden,óf omdat ze boos zijn dat ze zijn overleden.
Ze hebben geen rust en dwalen maar rond.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:34

gohya
wat bedoel je met; het licht niet kunnen vinden?

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:34

gohya schreef:
Musiess
Bedoel je dat deze foto bewerkt zou zijn?
Of dat jou vriend ze zo kan bewerken dat het wolkje op een geest lijkt?

Deze foto zou bewerkt kunnen zijn,
Dit omdat ze zo realisties te bewerken zijn via app downloads, zoals die mijn vriend heeft.

Veel google foto's met geesten zijn denk ik, ook 9 van de 10x bewerkt

biancalaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:36

Ik heb nog steeds geen idee, ik vond die 2e foto bij die orb... wel echt heel eng..... dat hoef ik echt NOOIT mee te maken. ik woon nu al heel me leven in mijn huis, voel me hier eigelijk altijd wel op mijn gemak overal. maar als ik alleen thuis ben en ik lig in bed... hoor ik gekke dingen maar ik denk dat ik dat zelf verzin hahaha omdat ik schrik van alles. heb soms nog wel dat ik eigelijk me voet/been naast het best wil hangen zeg maar, maar ik hem dan tog maar weer terug trek haha. Als ik eerlijk ben, zou ik het nooit willen zien, horen, voelen en meemaken! ben daar veelste stresserig voor!

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:37

antoinetje schreef:
Ik geloof hier zeker in, ik heb nog nooit een geest/ gedaante hoe je het ook noemen wil gezien maar wel gevoeld en geroken.

Ik heb een aantal jaren geleden een soort van reading gehad. De dame in kwestie eist mij zaken te vertellen die ze niet kon weten. Ze vertelde mij ook dat als ik alleen ben (mijn man werkt 2 weken per maand van huis) een oudere dame bij mij is. Op de manier waarop de dame omschreven werd wist ik dat het om mijn overgrootmoeder ging. De 'zienster' wist me namelijk te vertellen dat deze vrouw het zo fijn vond dat ik wekelijks bij haar kwam, Mijn overgrootmoeder is jaren geleden, toen ik een klein meisje was, overleden Ik ging altijd 1 keer in de week op visite. De 'zienster' wist me te vertellen dat deze vrouw moeilijk kon zien, mijn overgrootmoeder had een glazen oog. Ga zo maar door. Ik heb voor de lezing altijd wel gevoeld dat er iets om me heen hing, nu wist ik het zeker.

Tijdens de reading woonde ik in Engeland, hier heb ik 5 jaar gewoond. Ik heb een jaar in een hotel gewerkt wat gevestigd is in een klooster wat metvgrondvesten uit de 11de eeuw. In zo'n gebouw doen zich natuurlijk 100den verhalen de rondte, de meeste nam ik met een korreltje zout. Ik werkte een aantal weken in dit hotel toen ik via de gang waar de toiletten zich bevonden naar de receptie liep. Ik rook sigarenrook wat ik vreemd vond ivm de rookban. Diezelfde avond kreeg ik een rondleiding van de Duty Manager. Ik vroeg hem natuurlijk naar de verhalen rondom het 'haunted hotel' zoals deze hotels in Engeland genoemd worden. Hij vertelde me dat een aantal jaar voor dato toen de rookban werd ingevoerd in Engeland er plotseling klachten binnenkwamen over een sigaarrokende bejaarde man bij de toiletten. Deze man is uiteraard nooit aangesproken op het feit dat hij sigaartjes rookte.

Het hotel is ook woonhuis geweest voor lieden van adel. In de 16de eeuw vond er een vreselijk ongeluk plaats, de 6 jarige dochter des huizes viel uit een raam van de eerste verdieping en overleed aan haar verwondingen, dit meisje is door hotelgasten gespot al spelend met een bal. In voorbeeld is opmerkingen van gasten die het vreemd vonden dat zo'n klein meisje 's avonds laat alleen door de gangen van het hotel struinde.

Ik kan zo nog wel meer verhalen vertellen die ik heb gehoord in het hotel maar deze 2 zijn het meest realistisch. Ik vond het zelf in ieder geval niet prettig alleen in het hotel/ op de afdelingen te zijn.

Ik denk dag het paranormale heel mooi kan zijn, mits op de juiste manier benaderd!

je wekt mijn intresse, vertel wat meer!

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:37

antoinetje
Het paranormale kan zeker heel mooi zijn!
Ik heb zulke verhalen over hotels in Engeland vaker gehoord!

Musiess
Ik kan je voor 1000% garanderen dat deze foto niet bewerkt is.Ik had deze toen gemaakt met mijn mobiel.Ik zweer dit op het graf van me moeder.

SindyKaya
Als je overlijd treed je uit je lichaam,je hebt je lichaam niet meer nodig omdat je de aarde verlaat.Je ziel stijgt op,je ziet een tunnel met heel mooi fel licht,waar je naar toe word getrokken.Soms kan een ziel dit licht niet vinden.Waarom? dat weet ik nog steeds niet,daar ben ik nog steeds niet over uit.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:39

Gohya..

Goh..interessant.. Dus de geesten die het licht niet gevonden hebben.. Zijn die dan altijd 'kwaad' ?

Rider1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:41

gohya schreef:
antoinetje

Musiess
Ik kan je voor 1000% garanderen dat deze foto niet bewerkt is.Ik had deze toen gemaakt met mijn mobiel.Ik zweer dit op het graf van me moeder.

SindyKaya
Als je overlijd treed je uit je lichaam,je hebt je lichaam niet meer nodig omdat je de aarde verlaat.Je ziel stijgt op,je ziet een tunnel met heel mooi fel licht,waar je naar toe word getrokken.Soms kan een ziel dit licht niet vinden.Waarom? dat weet ik nog steeds niet,daar ben ik nog steeds niet over uit.

Hier geloof ik nou eens niet in , in die tunnel enzo, van het licht geloof ik wel :)

Rider1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:43

gohya schreef:
antoinetje

Musiess

SindyKaya

Ik denk dat het komt omdat ze het niet wouden aanvaarden dat ze niet meer leven, niet meer kunnen praten met hun geliefden. Er niet klaar voor waren :)
Zou dit kunnen kloppen?

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:43

Eigenlijk, lijkt het mij super mooi..

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:51

Ik geloof er wel in.
Goede en kwade gevoeld en mee gemaakt. En ja soms ook best wel eng, maar soms ook heel mooi.
Ik voel ze alleen ik zie ze niet.

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:53

Ik geloof er niet in :D
Ik denk dat een mens iets nodig heeft om een reden voor (nog) onverklaarbare dingen nodig heeft.
Ik denk dat godsdiensten ook zo verzonnen zijn. :)
Denk dat het kan helpen voor verwerking van iets. Als je bijvoorbeeld een belangrijk iemand uit je leven hebt verloren, en je 'ziet' hem/haar dan in je slaapkamer/ droom/ waar dan ook, diegene zegt 'het is goed zo', en jij kan er ook rust in vinden. k denk dat dat een deel van een verwerkingsproces kan zijn.
Of als je vaak genoeg denkt dat geesten bestaan, je er dan vanzelf in gaat geloven en je ze zelf ook kan gaan 'zien'.

En die orb... Dat had toch iets met lucht/ vochtigheid/ whatever te maken? Wel grappig dat je dit verteld, was ooit een keer met m'n ergens in de avond (schemer) op een kerkhof (met heel mooi uitzicht :D), konden geen normale foto's maken omdat er zoveel van die dingen waren :+ Maar kan me nog herinneren dat dat iets te maken had met vochtigheid/ lucht ofzo.
Laatst bijgewerkt door Eileen_ op 23-03-13 21:59, in het totaal 1 keer bewerkt