Vind jij je lengte prima?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 16:09

Kimmms_ schreef:
Ik ben nu 1.65, ben zo goed als klaar met mijn groeispurt maar tot je 18 groei je toch nog wel iets dus ik zal denk ik rond de 1.70 worden :) ik vind dit een ideale lengte, 1.70 ook :)

ik ben na mijn 13e echt gestopt met groeien anders hoor :')

Anouska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 16:11

Ik meet 1.88 m. Vroeger veel problemen mee gehad maar inmiddels ben ik 21 jaar en wel tervreden eigenlijk. Mijn vriend is net 2 cm kleiner als ik en als ik naast hem loop kijk ik meestal wel wat voor schoenen ik aan doe.. Als hij lage zolen eronder heeft, gaan die bij mij ook aan.
Met uitgaan voel ik me nog steeds een reus maar valt niks meer aan te doen denk ik. Vandaar dat ik afgelopen wiinter maar bedacht heb dat ook ik gewoon hakken van 8 cm aan kan, als ik me maar trots voel en dit uitstraal.

Verder is het lastig met kleren kopen. Mijn lengte maat is 34 en breedte slechts 29. Bovenlijf is S maar door de lengte heb ik toch vaak een M of soms zelfs L nodig. En dan een totale hekel hebben aan geen goed sluitende kleding is best lastig!!

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 16:14

Rebeccaa schreef:
Kimmms_ schreef:
Ik ben nu 1.65, ben zo goed als klaar met mijn groeispurt maar tot je 18 groei je toch nog wel iets dus ik zal denk ik rond de 1.70 worden :) ik vind dit een ideale lengte, 1.70 ook :)

Ik op mijn 12e, toen was ik 1.68 dus vrij lang. Iedereen dacht dat ik lang zou worden rond de 1.80..

Nou ik ben nu 1.69! Dus het heeft niet echt door gezet :')

ik vind het wel prima, kan nog fijn om D pony's rijden enzo :D

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 16:19

Ik ben 1.65 en mijn vriend 1.83.
Vind het eigenlijk totaal niet erg, kon altijd op pony's rijden zonder mee te kunnen lopen en voel me wel echt mijn vriends 'meisje' wbt lengte.

Vind het in het dagelijks leven ook niet erg en heb eigenlijk ook niet vaak problemen met ergens bij komen, desnoods even een stoeltje ofzo pakken.

labyrinth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 16:20

Ik ben 1.76 en dat is echt perfect vind ik. Als ik op mijn tenen sta kan ik in bijna elke keuken wel bij de hoogste plankjes. de gemiddelde man is langer dan ik. Ik kan daarom wel op hakken lopen, maar omdat ik lange benen heb, heb ik in 8 cm max echt genoeg voor een gaaf effect en daar kan ik de hele avond ook op door.
Bij concerten op m'n sneakers kan ik altijd wel goed zien wat er op het podium staat (moet ik niet achter een lange gast gaan staan, maar goed, dat heb je zelf in de hand :p).

Ja hoor, wat lengte betreft ben ik heel blij met mezelf :j

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 16:33

Rebeccaa schreef:
Kimmms_ schreef:

dat is bij iedereen anders... toen ik 13 was was ik heel erg klein, tussen de 1.50 - 1.55.. ik ben tussen 13 en 18 dus nog ruim 10cm gegroeid.

Edit. maar ik was wel erg laat met alles.. dus misschien ben ik wel een uitzondering :')
Laatst bijgewerkt door Samiyah op 20-02-13 16:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 16:37

Ik was in groep 8 al even groot als ik nu ben, dan ben je 11/12?
Heb daar wel echt een complex aan over gehouden, want ik voel me altijd vreselijk groot :=
Alleen ben ik dus nu van gemiddelde lengte en niet meer groot :')

Ik ben nu 1.70 (of eigenlijk 1.69, maarja). Vind het opzich prima, maar ik zou liever nog net iets kleiner zijn, zo rond de 1.65 ongeveer.

Anne_26

Re: Vind jij je lengte prima?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 16:41

Ik ben ongeveer 1,78 en ben er wel blij mee.
De meeste jongens in mijn omgeving zijn kleiner of even groot, vriendinnen zijn vaak wel kleiner.
Ik vind het prima, kan overal bij in de supermarkt maar ben ook weer niet te lang dat ik niet kan bukken.

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:40

Rebeccaa schreef:
Kimmms_ schreef:

Op mijn vorige ID kaart stond 1.63m, toen was ik 13 (? toen werd dat verplicht toch?) Ben toen toch nog 12cm de lucht ingeschoten :) Maar ik kreeg op mijn 14e ook pas tieten, misschien ben ik gewoon een laatbloeier :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:47

minikatje schreef:
Wendy schreef:
Dat zijn tegenwoordig echt geen grote voeten meer hoor :')

voel me nog steeds platvoet met mn schoenmaat 40 bij 1,68.
daarnaast ben ik ook nog redelijk smal gebouwd, dan steken ze nog extra uit :')

Ik heb maat 41 bij 1.62.... maar het valt eigenlijk niemand op. Ben er zelf niet heel blij mee, maar mensen kijken altijd heel verbaast als ik mijn schoenmaat vertel :+

Rienn schreef:
Nee, maar ik kan er niets meer aan veranderen. Ik heb mijn lengte geaccepteerd, mocht er ooit iets uitgevonden worden waardoor je op oudere leeftijd een cm of 10 gaat groeien, ik sta vooraan. Ik ben 1.63, niet heel bijzonder klein, maar ik vind het lastig. Ik heb soms het gevoel dat ik niet serieus genomen word omdat ik niet zo groot ben. En ik zie er al erg jong uit, dus mijn lengte maakt het niet beter. Verder ben ik meer dan tevreden met hoe ik er uitzie :-)

Zal echt niet aan je lengte liggen.... ik heb daar nooit last van, en ik ken genoeg andere kleine mensen die dat gevoel ook niet hebben :n dat zal meer tussen je eigen oren zitten :)

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:50

Ik ben 1.73m. Mooie lengte op zich, maar was al heel snel uitgegroeid en ben heel lang 1 van de langste van de klas geweest. Ik ben wel de kleinste thuis :+

Ik heb trouwens wel hele lange benen :o Iets van 1,10 ofzo. Maar me bovenlijf is niet te kort hoor! :') Én ik kan me handen plat tegen de grond drukken als ik me benen recht heb!
Laatst bijgewerkt door Bralindy op 20-02-13 17:58, in het totaal 3 keer bewerkt

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:52

Ik ben nu 15 en ik ben ongeveer 1.80/1.81m lang. Zal nog tot maximaal 1.85 doorgroeien zeggen ze.
Ben wel blij met mijn lengte, ik ben gewend om groot te zijn. Kan alleen niet meer op alle pony's rijden, en laat ik pony's nou leuker vinden dan paarden...

Mijn benen zijn ruim 1m, dus heel lang. Broeken vinden is erg lastig. Schoenmaat 43/44 is ook enorm lastig.

Maar over het algemeen ben ik wel blij met mijn lengte :).

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:54

Ik ben 1.68 en volledig uitgegroeid. Ik vind het helemaal prima! Gewoon een hele gemiddelde lengte en kan ook lekker hoge hakken dragen zonder echt boven iedereen uit te schieten :j .

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:57

ik ben 1.67 en ben der meer dan blij mee :D

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 17:58

Huuuuh ben jij echt zo klein :oo Je lijkt groter :')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 18:00

ja, ben al en paar jaar 1.67 :') nooit groter geweest _O- misschien moet je je meetlat eens nameten?

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 18:01

Ik ben gemeten in het ziekenhuis vorig jaar en ik ga er vanuit dat dat klopt en ik niet gekrompen/gegroeid ben :')

SummerLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 18:01

Ik ben 1,92 metertjes klein.
erg leuk met paardrijden, kleding en relatie's..... -O-
Maar ja niks aan te doen (HELAAS)
ik wil namelijk ook wel een hakken aan zonder dat ik 2 meter ben.
maar dat gaat helaas niet..

ben wel erg blij met me schoenmaat!!!
maatje 40 _/-\o_
Laatst bijgewerkt door SummerLess op 20-02-13 18:02, in het totaal 1 keer bewerkt

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 18:02

Ik ben ongeveer 1.77 en ik ben er trots op :D

Klein had ik ook helemaaal niet erg gevonden, maar ik ben lang en gelukkig op een mooie manier.
(Geen gratenpakhuis)

Alleen met hakken vind ik het iets té worden,
dus ik heb alleen soms in de zomer leuke wedges aan omdat ik die gewoon te leuk vind om te laten staan.

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 18:02

SummerLess schreef:

Wow.. wat lang :wow: Lijkt me inderdaad erg lastig met de punten die je noemde! Voelen mannen zich neit geïntimideerd?

SummerLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 18:04

AngelSpirit schreef:
SummerLess schreef:

Wow.. wat lang :wow: Lijkt me inderdaad erg lastig met de punten die je noemde! Voelen mannen zich neit geïntimideerd?

De meeste mensen in het algemeen voelen zich dat..
me zus heeft een vriend die is bijna een kop groter dan mij

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 18:04

EskeGirl schreef:
Ik ben nu 15 en ik ben ongeveer 1.80/1.81m lang. Zal nog tot maximaal 1.85 doorgroeien zeggen ze.
Ben wel blij met mijn lengte, ik ben gewend om groot te zijn. Kan alleen niet meer op alle pony's rijden, en laat ik pony's nou leuker vinden dan paarden...

Mijn benen zijn ruim 1m, dus heel lang. Broeken vinden is erg lastig. Schoenmaat 43/44 is ook enorm lastig.

Maar over het algemeen ben ik wel blij met mijn lengte :).

Meet je je benen aan de binnenkant of aan de buitenkant? :P

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 18:05

Smee__ schreef:
Ik ben ongeveer 1,78 en ben er op zich wel blij mee :) Behalve dan dat ik niet op kleine pony's kan rijden en ik dat het liefst doe :+ Minder blij ben ik inderdaad met mijn grote voeten wat hierboven ook al genoemd wordt :+

}> mwhahahaha, laat ik nou erg veel op kleine pony's rijden :')

Heb jij grote voeten :oo :oo :oo

vind het heerlijk, dat ik gewoon op hakken kan lopen zonder een wolkenkrabber te zijn. beetje jammer dat ik wel bij sommige winkels de stelling kast half moet inklimmen om iets van boven in / achter te pakken

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 18:09

Gianti schreef:
Smee__ schreef:
Ik ben ongeveer 1,78 en ben er op zich wel blij mee :) Behalve dan dat ik niet op kleine pony's kan rijden en ik dat het liefst doe :+ Minder blij ben ik inderdaad met mijn grote voeten wat hierboven ook al genoemd wordt :+

}> mwhahahaha, laat ik nou erg veel op kleine pony's rijden :')

Heb jij grote voeten :oo :oo :oo

vind het heerlijk, dat ik gewoon op hakken kan lopen zonder een wolkenkrabber te zijn. beetje jammer dat ik wel bij sommige winkels de stelling kast half moet inklimmen om iets van boven in / achter te pakken

Nou, zo leer je elkaar nog eens kennen he! _O-

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 18:11

Ik heb maat 39/40 echt stom.

Maar als je met mijn lengte van die baby voetjes hebt klopt het ook niet. Daarbij val je dan om :+

En vriendin van me is 1.65 en heeft echt maatje 36, vind ik ook niet echt mooi.

En een andere is 1.70 en heeft maat 42, dus het kan altijd erger. Het zijn maar voeten.