Ik douche btw om de dag en als ik gezweten heb dan zijn daar washandjes voor
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Fleur_V schreef:Om de dag!? Wooow, dat is echt heel weinig!
Ik zou mezelf echt heel smerig voelen.. Maar ja, ik ben zo'n pietlut die elke dag haar haren wast en twee keer per dag doucht
.
Yv_ schreef:@Sallandval:
Nouja, om te beginnen: gezicht wassen.. Als ik een maskertje heb opgehad, ben ik al 5-10 minuten alleen bezig om dat eraf te krijgen. Dan inderdaad shampoo erin en uitspoelen, dan conditioner en terwijl dit intrekt, mn lichaam inzepen. Dan alles in 1x afspoelen. Dan scheren etc. Dan nog even genieten/tegeltjes bekijken/rekje opruimen terwijl ik nog lekker onder de hete straal sta en dan nog eenmaal mn lichaam inzepen zodat ik niet naar shampoo ruik.
Wervelwind bedoel ik mee of jullie alles tegelijk doen, want ik red het niet hoor in 7 minuten.
). En genieten doe ik wel na het douchen als we samen in bed liggen

sallandval schreef:En genieten doe ik wel na het douchen als we samen in bed liggen
. Femke schreef:Tips voor mensen die écht vinden dat ze een conditioner nodig hebben in het haar?
Gebruik een klein scheutje water/azijn mengsel. Dat sluit je haarschubben ook en zorgt voor een klit-vrije bos haar. Kost bijna niets en is véél sneller klaar.

Mootje schreef:Gentlegiant schreef:Ik betaal een normaal tarief aan vaste lasten en moest afgelopen jaar maar 47 euro bij betalen op water stroom en olie(verwarming)
En wat is dat normale tarief dan?
Yv_ schreef:@Sallandval:
Nouja, om te beginnen: gezicht wassen.. Als ik een maskertje heb opgehad, ben ik al 5-10 minuten alleen bezig om dat eraf te krijgen. Dan inderdaad shampoo erin en uitspoelen, dan conditioner en terwijl dit intrekt, mn lichaam inzepen. Dan alles in 1x afspoelen. Dan scheren etc. Dan nog even genieten/tegeltjes bekijken/rekje opruimen terwijl ik nog lekker onder de hete straal sta en dan nog eenmaal mn lichaam inzepen zodat ik niet naar shampoo ruik.
Wervelwind bedoel ik mee of jullie alles tegelijk doen, want ik red het niet hoor in 7 minuten.
)
)