In elkaar geslagen....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LoveUggs

Re: In elkaar geslagen....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-13 16:52

Nee niks gehoord.... Vraag me af of je daar iets over hoort!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-13 23:45

Ik wil jullie nog even een updateje geven.
Ik heb voor donderdag een afspraak bij de dokter staan.
We hebben een kussentje van mijn oom gekregen waar een knopje in zit en dan masseert het en het word warm.
Sinds gisteravond probeer ik dat ding zo nu en dan eens op mijn nek te leggen, en het werkt!
Ik heb hem vanmiddag en vanavond een half uurtje eropgehad. En nu een goede warme douche, en ik kan mijn hoofd nu naar voren en links buigen. Rechts doet nog wel zeer, en naar achter ook. Als dit morgen hetzelfde is, denk ik dat ik de afspraak tovh afzeg, aangezien het dan al aan de betere kant is, en de kans er is dat ik er donderdag dan nieteens last meer van heb. Ik kijk dus morgen nog even aan.

Daarbij wil ik jullie nogmaals allemaal heel erg bedanken voor jullie lieve berichtjes! Ik heb ook erg veel prive berichtjes gekregen. Heel erg bedankt allemaal, en zodra ik iets hoor van de politie laat ik het hier weten!

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 00:43

maar doktersbewijs is belangrijk, en je weet niet hoe het morgen is, is echt verstandig om te gaan zeker met je nek

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 01:23

Pfff, moet niet gekker worden.
in elkaar worden geslagen alleen omdat je iemand aankijkt? gadverdamme waar gaat dat heen.
sterkte ermee TS! :(:)

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 01:45

Ts, fijn dat het iets beter met je gaat. :) Ik zou tóch naar de huisarts gaan donderdag, kan geen kwaad om het even na te laten kijken, al is het maar voor de zekerheid. ;)

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-13 00:58

Vandaag toch op jullie advies naar de dokter geweest... Maar zoals ik had verwacht kon ze helaas niks meer voor me betekenen aangezien ik nergens geen last van heb... (ja als mijn nek weer een klap krijgt...)

Wel heb ik helaas toch een angst ontwikkeld... Ik ben normaal totaal niet angstig, zelfs niet als ik een klap gekregen heb van iemand. Of knetterhard van mijn paard af donder...
Maar nu... Op de een of andere manier is dit toch heel anders en dit had ik niet verwacht... Zodra ik richting tramhalte loop, word ik zenuwachtig, krijg ik buikpijn, en trillende handjes. Ga toch echt zwaarder ademen had ik vandaag door, en ben continu om me heen aan het kijken. Wat voor mensen staan er op de halte? Wat voor mensen zitten er in de tram? Ik ga SWS voorin de tram zitten, kijk steeds als eerste naar het tram nummer. Heb vandaag in de nummers 3031, 3033, 3035 en 3042 gezeten. Dat weet ik dus nu nog, en normaal zou ik dit vergeten zijn zodra ik de tram uit stap. Moest daarstraks, vanaf de tramhalte (die aan het einde van mijn straat is, zo'n 200 a 300m verderop) naar huis lopen, en ben aan een stuk door gelopen.. Hoorde mensen achter mij, maar durfde niet te kijken. Mobiel in mijn ene hand, sleutels in de andere, en strak voor me uit staren..... OH WAT VOEL IK ME VRESELIJK! Ik ga al sinds de 1e met de tram, dus nu 6 jaar dat ik haast elke dag met de tram ga, en ben nog nooit bang geweest..... =(

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 02:09

Hm das minder maar ik denk dat je weer vertrouwen moet krijgen en merkt dat niet iedereen tot dit soort dingen in staat is. Ben zelf ooit beroofd en daar moet je gewoon weer doorheen. Maar vergeten doe ik het nooit. En vooral blijf gewoon doen wat je altijd doet en ga je niet anders gedragen, kijk rustig om je heen , let op je ademhaling en ga desnoods gewoon ff niet s 'avonds weg.
Meid het is echt vreselijk voor je , goed dat je naar de dokter geweest bent. Die loeders weten gewoon niet wat ze iemand aan doen. En verdienen het niet dat jij je zo voelt.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-13 17:29

Ik hoop gewoon dat ze gepakt worden franka, dan kan ik hoop ik weer met een gerust hart de tram gebruiken! :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 17:53

Hoe is het nu TS?

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-13 00:05

Het gaat goed! Blauwe oog is inmiddels weggetrokken en mijn nek en rug zijn ook bija weer zoals het was.
Moet met paardrijden nog wat opletten, want fors gebouwde paarden die hoog opgooien zijn nog wat te veel van het goede voor mn rug.. Denk dat die dan nog net ff een te grote klap krijgt, want dan krijg ik dus last van mijn rug.. Verder gaat het dus goed! Bedankt!

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 00:54

Ja maar ook al worden ze niet gepakt , lekker voorin gaan zitten en blijven zitten tot zij er uitgaan en zelf desnoods een paar haltes verder.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-13 00:22

Hallo lieve bokkers!
Ik zou jullie op de hoogte houden, en zoals beloofd heb ik hier nu een update!
In januari ben ik in elkaar geslagen. Dit was de 18e, op een vrijdag.
Er is toen eigenlijk een hele tijd niks geweest. Ik heb gelijk dat weekeind aangifte gedaan, en dat was het zo'n beetje.
Ik dacht dat de politie het links liet liggen, maar een week voor de afgelopen vakantie, dus niet afgelopen week, maar die week ervoor, ben ik op een maandag, met de politie naar een school geweest om foto's te bekijken. Het vermoeden was dat ze daar op school zouden zitten.
Helaas -O- Van de foto's kon ik niemand herkennen.
De agente zei tegen mij dat de zaak hierna opgeborgen zou worden, omdat ze er (helaas) niet eeuwig mee bezig kunnen zijn.
Nu zat ik vandaag in de tram, en sinds dit alles gebeurd is zit ik voorin de tram, en kijk ik altijd naar het tramnummer, en keek ik uit het raam. De tramhalte, voor de school waar ik geweest was, stond toch echt een van de dames. En dit was niet een van de dametjes die 'erbij' was, maar dit was de aanstichtster van alles!
TRILLEN! Dat is wat ik deed. Ik durfde de politie niet te bellen, wist niet of ik nou naar 0900 8844 moest bellen of naar 112. Eerst 8844 geprobeerd, duurde naar mijn weten veel te lang, toen 112 gebeld. En raad eens! Na een kwartier werd ik terug gebeld, dat deze dame aangehouden was, en opweg was naar het politie bureau!!! *\o/* Er werd mij gevraagd of ik langs kon komen op het bureau. Ik ben er naartoe gegaan, en moest voor de zoveelste keer een verklaring afleggen. De agent die en deze dame, en mij verhoorde vertelde me dat hij me verder eigenlijk niks kon zeggen over hoe het zou verlopen. Ze bleef namelijk ontkennen, en hij wist niet hoelang ze haar nog vast konden houden.. Daarbij heeft ze recht op een advocaat, en tot die tijd kon hij niet zoveel doen...
Ik zal in de loop van deze week nog wel een keer langs het bureau moeten, en ik zal vast nog wel meer horen deze week, dus vanaf nu kan ik jullie weer op de hoogte houden, nu er vordering is! Pffff wat ben ik blij! Maar tegelijkertijd ook wel bang dat ik haar weer tegen kom... Wat dan...?

Ik houd jullie in elk geval weer op de hoogte voor de gene die dit willen weten!

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 00:36

Terug slaan :+ Nu lijk je 'zielig' door je vorige actie, al ken ik het zelf, laat me ook vaak slaan ja. Mocht ze slaan, sla terug met vuisten, laat zien wat je bent!

Hoop dat het niet nodig is verder en dat ze haar straf krijgt :)

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 00:39

Haaa dus dat kind is lekker opgepakt en krijgt vast grote problemen thuis. Lekker voor haar.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-13 00:43

Ooohh wat zou ik graag terug willen slaan zeg! Haar even net zo hard terug pakken met MIJN vrienden (ik ga met allemaal hele lieve mensen om, maar niet als ze boos zijn :=) Maarja... Weet je wat het is..
Als ik dat doe, ben ik net zo fout bezig als zij. Mijn vrienden zijn al helemaal van, we staan volgende week om dat tijdstip wel ff bij dr school, maar daar schiet ik niet veel mee op. Het proces loopt nu weer, en ze zijn er mee bezig, om nu zelf op haar in te gaan slaan kan mij een hoop ellende bezorgen :=

Ik kreeg om half 5 een telefoontje dat ze opgepakt was, en ik ging zelf rond 6 uur/ kwart over 6 v an het bureau weg. Toen ging ze nog een keer verhoord worden, en ze zou er nog wel ff zitten =P Daarbij is ze minderjarig dus zal ze vast opgehaald moeten worden door een van dr ouders/ verzorgers.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 00:45

Ik ging
Citaat:
Maar tegelijkertijd ook wel bang dat ik haar weer tegen kom... Wat dan...?

hier op in met 'terug slaan' :)

Mocht ze je nog eens slaan met vriendinnen, laat je dr toch opwachten door jou vrienden, dan wel in het donker :)

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 00:49

Ik zou haar absoluut niet terug gaan pakken, dat maakt jou aangifte ook minder gelovig en serieus.

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 00:53

LoveUggs schreef:
Ooohh wat zou ik graag terug willen slaan zeg! Haar even net zo hard terug pakken met MIJN vrienden (ik ga met allemaal hele lieve mensen om, maar niet als ze boos zijn :=) Maarja... Weet je wat het is..
Als ik dat doe, ben ik net zo fout bezig als zij. Mijn vrienden zijn al helemaal van, we staan volgende week om dat tijdstip wel ff bij dr school, maar daar schiet ik niet veel mee op. Het proces loopt nu weer, en ze zijn er mee bezig, om nu zelf op haar in te gaan slaan kan mij een hoop ellende bezorgen :=

Ik kreeg om half 5 een telefoontje dat ze opgepakt was, en ik ging zelf rond 6 uur/ kwart over 6 v an het bureau weg. Toen ging ze nog een keer verhoord worden, en ze zou er nog wel ff zitten =P Daarbij is ze minderjarig dus zal ze vast opgehaald moeten worden door een van dr ouders/ verzorgers.

Verstandige meid ben je! :j Je moet je zeker niet verlagen tot dat niveau, ook al snap ik dat je heel graag zou willen terug slaan! :j Wat een goed nieuws dat de aanstichter is opgepakt. Nu maar hopen dat ze ook gestraft wordt voor haar daden. Wat een mafkees zeg, waar gaat dat toch heen met de wereld? :n Ben jij al volledig hersteld van je kneuzingen?

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-13 00:57

Daarom Amber.
Al kookte het bloed vanmiddag onder mijn nagels vandaan, en stond ik te trillen als een rietje van de enorme spanning ineens...
Durfte in eerste instantie niet te bellen naar de politie. Ik ben veilig bij de trambestuurder gaan staan, had hem even snel mijn verhaal verteld en hij heeft me in de gaten gehouden. Toen ik uitstapte is hij blijven staan zodat hij zeker wist dat ze niet op dezelfde halte uitstapte.
Maar of dat trillen nou angst, woede, of spanning was... Ik weet het niet. Ik weet alleen wel dat mijn dag niet meer stuk kon toen ik hoorde dat ze was opgepakt!!! =P

@Adamootje, ja hoor! Ik heb gelukkig nergens last meer van. Heb alleen de pech dat ze minderjarig is, en dat de straf waarschijnlijk ook maar minimaal zou zijn, als er uberhaupt een straf komt omdat niemand kan bevestigen dat zij het is.. =( als ze een straf krijgt hoop ik niet op een taakstraf. Ik hoop op een lekkere fixe geldboete. Als die er niet inzit, hoop ik dat ze toch lekker die paar uur in een knal oranje jasje vuilnis mag opprikken van de straat =P laat mij maar dromen haha.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 01:12

zo zeg dat is erg goed nieuws maar dat trillen is wel te verklaren hoor, je zit weer voor het eerst in de tram en ziet haar dus je schrikt je wezenloos bent tegelijk bang maar weet ook dat je iets moet doen, kortom genoeg rexden om goed te gaan trillen. Maar meid hulde dat je kon handelen en nu maar afwachten.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-13 01:20

Het was zeker niet de eerste keer dat ik in de tram zat na wat er gebeurd is. Die keren kan ik namelijk al niet meer tellen :+
Het was wel heel onverwachts. Omdat de politie gezegd had dat het dosier na het bezoek op die school in prenciepe de kast in zou gaan, heb ik me wss op de een of andere manier erbij neer gelegd dat ik haar of dat groepje niet meer zou pakken..
Het stomme is dat ik lekker mijn muziekje aan het luisteren was, en met puur toeval, naar die halte keek. Ik kijk eigenlijk altijd uit het raam waar ik langs zit alleen dit keer keek ik precies aan de andere kant naar buiten, en weer keek ik precies naar haar.
Als schrikreactie dat ze daar stond keek ik snel weer weg, maar kon het niet laten om bevesteging te zoeken voor wat ik gezien had, dus ik keek nog een keer. Jup. Ze was het echt.
Het heeft echt even geduurd voordat ik echt in actie kwam, en in eerste instantie naar de trambestuurder liep..

Wat ik wel heel stom vind is dat ze me nu niet om het tramnummer gevraagd hebben! =P k heb zo iets van, stel ze hebben de verkeerde uit de tram getrokken, dan kunnen ze nu nog die beelden voor de zekerheid veiligstellen zodat ik haar aan kan wijzen.. Dat weten ze waar ze opgestapt is, en uitgestapt... Maargoed, laat ik er maar vanuit gaan dat ze het goede meisje gepakt hebben!

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 01:42

oh dat had ik ff begrepen :D sorry

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 01:44

hm dat kan je altijd nog ff doorgeven natuurlijk dus morgen meteen ff bellen.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 08:45

Sorry hoor, mag je dan helemaal niets doen als je wordt ''aangevallen''?

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-13 10:48

Tuurlijk wel! Als het toen een 1 op 1 'gevecht' was had ik lekker een paar tikken met mijn sleutels uit gedeeld =$. Dan had ik zeker zelf uit kunnen halen alleen had ik daar nu de kans niet voor =(