Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zooist schreef:Dat ging helemaal vanzelf! Pff... die pure cardio vind ik al super zwaar, maar die cardio abs erachteraan was echt té! Heb steeds tussendoor moeten rusten. Morgen dagje vrij en dan zondag de fittest, ik ben heel erg benieuwd of het al verbeterd is.Dat klopt! Maak je borst maar nat!
Lottie84 schreef:Die resultaten schreeuwen anabolen hahaha! Ben wel benieuwd of jullie échte resultaten behalen! Zou super zijn!
Moet binnenkort weer op controle dus dan kan ik het meteen vragen.
Valt me nog mee dat ik redelijk bij kan blijven! Geen last van mn longen gehad ook.
Verder naast de trainingen let ik op mijn eten; gezond eten, niet teveel eten, niet snoepen en veel water drinken.

Vandaag toch maar weer verder gegaan ondanks de ontzettende spierpijn en de derde oefening viel me wel mee, mss omdat er veel push ups in zaten 
Ik kan het nog niet heel erg goed bijhouden en heb daarom ook bedacht om de eerste 4 weken sowieso 2x te doen voordat ik aan de zwaardere lessen begin. Geen idee of dat goed werkt, maar dan bouw ik in elk geval rustiger op. Ik kan namelijk veel oefeningen niet bijhouden, of amper uitvoeren.
Dat klinkt heul goed!
Vet balen. Dus zodra ik beter ben ga ik weer opnieuw starten.
Voel nu al erge spierpijn haha, en zal morgen nog wel veel erger zijn..
Maar morgen gewoon door met de Cardio Power & Resistance, ben benieuwd!

Denk dat ik volgende week of zo maar weer gewoon opnieuw ga beginnen!
Al die 'pulses' houd ik niet vol.