Vjestagirl schreef:Rowdine schreef:Mij maakt het niet uit hoor, ben blij dat ik dan niet met je in een ruimte hoef te zitten.
Ik was een tijdje geleden met een aantal vriendinnen op vakantie en een daarvan had een vreselijk ochtendhumeur. Ik kan me daar enorm aan storen, maar negeer het verder.
Volgens mij zit het gewoon tussen je oren, en kan je er prima aan werken.
Als ik midden op de dag ineens tegen iedereen chagrijnig ga doen, is dat toch ook vreemd?
Vind ik ergens well, omdat je dan wakker bent en tijd hebt gehad om jezelf te worden. Maar als jij iedere dag vlak na de lunch heel chaggie wordt, en je dan een half uurtje nodig hebt om jezelf weer te worden: prima toch?
Maar dat jezelf worden, volgens mij zit dat 100% tussen je oren. Jullie doen net of jullie een afwijking/ziekte hebben doordat jullie een ochtendhumeur hebben. Dat is gewoon is wat jij jezelf inpraat en wat je zo uit.
Ik ben eigenlijk nooit chagrijnig, iig niet naar anderen toe. En dus ook niet na de lunch. Zou grappig zijn, je bent weer aan het werk, en werkt met klanten maar helaas, je hebt een middaghumeur. Jammer voor de klanten dan maar?