30 Day Shred (Jillian Michaels)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:19

Eydis schreef:
Jeej ik doe mee en ik start morgen! Moet nog wel even dumbells en een matje scoren :+

Lidl op leeuwerikplein waren matjes uitverkocht. Ga jij naar die andere toe in p'noord. Zou je dan willen kijken voor mij? Aangezien we toch beide purmereutels zijn :D als je nr de lidl gaat uiteraard haha

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:43

Hmm dit lijkt mij ook een leuke en goede aanvulling op mijn sportprogramma, leuk om te proberen, kijken of ik t volhoud. Maar moet eerst even herstellen van mijn verkoudheid, kom momenteel nog niet eens fatsoenlijk de trap op zonder in een hoestbui te verzanden met zo'n nare, kloppende hoofdpijn :')

Raponsje, ik zie dat jij het belang van goede gezonde voeding bij dit programma benadrukt. Maar kun je misschien nog meer concrete voorbeelden noemen van dingen die je kunt eten behalve eieren en kipfilet (want voor mij zijn dit nou juist dingen die ik niet vaak eet haha)?

Meraki

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 23:54

Raponsje bedankt voor de aanvullingen ! _O_

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 00:21

Wow, het gaat ineens hard hier! Ik heb maar half bijgelezen op mijn telefoon :o

Ik ga morgenochtend beginnen. Dan heb ik nog een hele dag om te herstellen voor mijn springles. Durfde het vanmiddag niet aan met een fanatieke rijles in het vooruitzicht :+

@Raponsje: Dankjewel voor je voedingsadviezen. Ik dacht eerst mijn verdiende punten met deze workout op te sparen om sneller af te vallen, maar ga nu eens kijken hoe ik ze het beste kan consumeren.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 00:50

Bedankt Raponsje :) Morgen zal ik alvast eitjes koken voor na het sporten (hoewel ik ze een heel klein beetje vies vind en enkel eet uit gezondheidsoverwegingen zo nu en dan :') )

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 01:01

Ik doe mee! Ik moet sowieso core-training doen om mijn rug- en buikspieren te trainen voor de fysio, dus waarom niet de boel combineren met een leuke work-out. Ik ben toch al bezig! :D

Ik ga ook mijn maten bijhouden :) Ben heel benieuwd. Morgen effe een matje & dumbells halen idd :j

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 09:38

Zo na gisteren dit topic nog even gespot te hebben ben ik gelijk vanuit mijn werk naar de lidl gecrossed en het matje (ik had gewoon de laatste :oo ) en de gewichten.
Had eerst een zeer pittige les met mijn paard en daarna nog heel stoer dit erachter aan gedaan, nou echt mijn tong hing op mijn knieeen! :') en ik heb nu echt armen en benen van pudding en mijn kuiten voel ik ook behoorlijk. en ik heb echt geen flauw idee hoe ik vanavond die push ups voor mekaar moet gaan krijgen maar we gaan ervoor! :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 09:42

Bij ons in Vlaardingen lagen er zeker nog 20 matjes ofzo toen ik langs ging!
Ik heb minder spierpijn dan ik normaal zou hebben vandaag, dus dat komt mooi uit :D
Vandaag eerst naar de sportschool voor cardio en dan doe ik 30 day shred erachteraan als ik thuis ben...

Linni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 09:45

De spierpijn valt bij mij gelukkig mee! Voel alleen mijn bovenbenen iets..

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 10:01

Bij mij valt de spierpijn na dag 1 ook wel mee.
Nu even een stukje pizza eten (hihi eibrood met tomatenpuree en beleg :P), even een uurtje wat anders doen en dan begin ik met de 2e workout. Ik heb vanavond namelijk geen tijd.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 10:45

Whoop Whoop!.dat was een eitje, alleen de gewichten waren afzien! Ik doe 1 keer per week bootcamp en dan doe je soort dingen ook veel. Maar goed,.nu kijken of ik het volhoud!
Morgen plak ik er een rondje rennen achteraan!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 11:27

Ik heb wel spierpijn in m'n bovenbenen nu, vanavond maar eens kijken hoe t gaat :+

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 11:47

dit keer was het echt een heel stuk zwaarder. Ik zal morgen flink wat spierpijn hebben :P

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 11:48

Net mijn eerste sessie afgerond, nadat ik het huis drie keer overhoop had gehaald op zoek naar mijn sportschoenen uiteindelijk maar een paar gympen aan had getrokken om vervolgens achter in de kamer waar ik mijn work-out wilde gaan doen mijn sportschoenen te vinden :roll:
Viel me nog niet tegen! Ik mis wat conditie om alles continue mee te doen, maar ik hoorde Jillian ook zeggen dat je best 5 seconden op adem mag komen dus daar heb ik gebruik van gemaakt.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 11:53

Ben ook benieuwd of ik het morgen nog een eitje vind :D

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 11:53

Ik ga er vanaf maandag maar eens tegenaan. :Y)

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-13 11:59

Ik voel mijn hamstrings een beetje na gisteren.. Maar dat hoort erbij :D
Vanmiddag doe ik dag 2 van level 1, want moet vanavond tot laat werken.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 12:04

Ik voel mij redelijk belabberd :')

Zowat alles doet pijn (met uitzondering van mijn rechterbeen en mijn buikspieren), en vooral mijn schouders. Ik heb ook REUZEHONGER en had vannacht zo warm; vriendlief sliep met dikke pyjama én donsdeken en ik lag met het raam open in een topje te hijgen :P Kan dat er ook iets mee te maken hebben? Ik heb dat anders nooit...

Nu heb ik wel het gevoel dat deze workout heel effectief is := (en gelukkig herinnert dit topic me er extra aan dat we straks eventjes door de spierpijntjes heen zullen trainen :o )

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 12:07

Ik had ook heel erge honger een uur na de training. Ik heb vooral last van mn benen. Kwam vanmorgen bijna de trap niet af _O-

Toch maar zwaardere gewichtjes aanschaffen, voelde er niets van :+

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 12:15

Ik heb meer last van m'n kuiten dan van m'n bovenbenen. En ook last van schouders/armen. :) Maar heb wel zin om er zo weer tegenaan te gaan, komt ook zeker door dit topic. Voel me toch minder alleen, dit werkt wel motiverend! :j

En thanks Raponsje voor alle fijne onderbouwde berichten waarin je adviezen geeft! Super dat je de moeite neemt om zo uitgebreid op dingen zoals voeding in te gaan. :)

Linni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 12:25

Bhriseis schreef:
Ik voel mij redelijk belabberd :')

Zowat alles doet pijn (met uitzondering van mijn rechterbeen en mijn buikspieren), en vooral mijn schouders. Ik heb ook REUZEHONGER en had vannacht zo warm; vriendlief sliep met dikke pyjama én donsdeken en ik lag met het raam open in een topje te hijgen :P Kan dat er ook iets mee te maken hebben? Ik heb dat anders nooit...

Nu heb ik wel het gevoel dat deze workout heel effectief is := (en gelukkig herinnert dit topic me er extra aan dat we straks eventjes door de spierpijntjes heen zullen trainen :o )

Klinkt meer als een griepje?! ;)

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 12:27

Bhriseis, hoeft geen griepje te zijn hoor. Ik heb dat ook weleens als ik heel gek heb gedaan in de sportschool. vooral als ik laat ben geweest.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 13:06

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die zo dood is na een rondje Shred _O-

Raponsje, ik heb een rare vraag en ik heb al rondgegoogled, maar daar geeft iedereen alleen maar lacherige antwoorden :')

Bij de jumping jacks en jump rope heb ik het gevoel dat m'n hersenen in m'n schedel op en neer stuiteren. Het is een klikkend gevoel aan de achterkant van m'n hoofd en als het heel erg is krijg ik er hoofdpijn van. Daarbij vind ik het ook een eng gevoel :+
Waar komt dit door en wat kan ik er aan doen?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 13:09

Ik weet van afgelopen zomer dat ik het na de work out ook wel even had gehad hoor... :D :+

Waar dat klikkende gevoel vandaan komt durf ik niet te zeggen, vervelend zeg.

sandyjorgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 13:12

wat een goed topic zeg :=
na het zien van de resultaten in de OP wil iedereen meteen meedoen met zijn goede voornemens.
Ik zit ook te overwegen eraan te beginnen, alleen even kijken hoe ik het denk in te passen in mijn "programma".