Ik heb er ook last van. als ik iets voel of zie dan moet het gelijk weg en dan kan ik er ook niet meer van afblijven.
En ook als andere mensen er een hebben heb ik ook zo de neiging om het te zeggen van ja er zit een puist. En mijn vriend is inderdaad soms ook de banketstaaf
Jojoju
Geplaatst: 26-12-12 20:41
ik heb zelden pukkels of puistjes... maar knijp ze wel uit!
Bij mijn ex was het heel erg, hij had een vulcanisch gebied op zijn rug en van die lekkere onderhuidse ontstekingen! Die kneep ik ook een keer... ondanks dat ik een tissseu vast had flatste er zo een berg pus op mijn gezicht... niet echt lekker
Mijn huidige vriend heeft een gave huid maar wel mee eters op zijn neus die ik weghaal.. ik weet trouwens niet of het mee eters zijn, als ik zijn neus knijp komen er allemaal witte puntjes / sliertjes uit, volgens mij is dit talg? Magoed.... daar kan ik wel even mee bezig zijn heerluk!
EN niet te vergeten de neus strips van de Action... heeeerlijk... neus natmaken, strip erop.. nog even goed nat maken.. he-le-maal laten drogen en het er dan aftrekken.. zie je al die witte dingetjes er zo opzitten! En dan natuurlijk goed analyseren...... zaklamp erbij.. ' ZOOO die heeft zelfs schaduw!!'
het is even uitpluizen hoe ze het beste werken.. de neusstrips... wat ik doe is:
1) neus natmaken met warm water 2) pleister erop doen en GOED aandrukken vooral in de hoekjes 3) met een uitgeknepen washandje nog nadeppen zodat de strip helemaal nat is 4) helemaal laten drogen totdat ie keihard is 5) niet te langzaam eraf trekken
Wat ik altijd deed bij mee eters, naaldje heet stoken, dus schoonmaken, afkoelen, en dan in de mee eter prikken, je loopt er eerste dagen met n rode dop rond maar daarna wordt t minder.. maar is niet de ideale manier. Hoe doen jullie t, zonder strips? heet douchen, stomen, uitknijpen? en in dat hoekje naast je neusvleugel dan?? haha