Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XoNo schreef:Haha, nee dat was bij mijn vriend niet het geval gelukkigIs er ook vanaf gekomen destijds, maar we zijn gewoon samen weer begonnen. Ik ben een paar maanden gestopt geweest, zonder hulpmiddelen.
XoNo schreef:Heb hem binnen! Redelijk makkelijk in elkaar te draaien en te vullen, heb meteen de menthol erin gedaan. Hij deed het ook meteen, heb de batterij zelf wel gelijk aan de lader gegooid en laat hem goed doorladen. Meteen in gebruik genomen en ik vind het zalig! Je voelt het duidelijk in je keel, smaak is goed, rook uit je smoel. Ik ben erg positief! En de eRoll is een mooi maatje. Behalve het doorzichtige tankje waar je aan zuigt is het net een gewone peuk. Beetje jammer van dat felle blauwe licht aan het uiteinde haha.
_Nelleke_ schreef:Ja ik heb geen 'last' van de kleine batterij. Die grote lader gaat bij mij 2 dagen mee. Ik heb wel overal (werk/thuis/stal) de mogelijkheid om 'm in de stekker te steken dus dat scheelt, geen stress dat ie leeg is.
Als de sig zelf leeg is duurt het 10/15 minuten tot ie weer geladen is in de lader. Nou daar kan ik wel op wachten. En tijdens m'n pauzes op werk zorg ik gewoon dat ie opgeladen is.
De liquids, ik ben niet zo'n zoetekauw, ik hou ook niet zo van snoep. Ik had om te testen de framboos erbij besteld maar die vind ik echt te zoet, suikerspinsmaak. Maargoed, als er mensen graag een frambozenlolly hebben snap ik dat je dit ook lekker vind. Ik wil nog wel een zuur smaakje proberen, lemon ofzo. Alleen ben bang dat ie ook heel zoet is gemaakt...
Niet zoet en geen mint/menthol, hmmm, dan hou je koffiesmaak en tabaksmaak over denk ik. En chocola?
_Nelleke_ schreef:Ja ik heb geen 'last' van de kleine batterij. Die grote lader gaat bij mij 2 dagen mee. Ik heb wel overal (werk/thuis/stal) de mogelijkheid om 'm in de stekker te steken dus dat scheelt, geen stress dat ie leeg is.
Als de sig zelf leeg is duurt het 10/15 minuten tot ie weer geladen is in de lader. Nou daar kan ik wel op wachten. En tijdens m'n pauzes op werk zorg ik gewoon dat ie opgeladen is.
De liquids, ik ben niet zo'n zoetekauw, ik hou ook niet zo van snoep. Ik had om te testen de framboos erbij besteld maar die vind ik echt te zoet, suikerspinsmaak. Maargoed, als er mensen graag een frambozenlolly hebben snap ik dat je dit ook lekker vind. Ik wil nog wel een zuur smaakje proberen, lemon ofzo. Alleen ben bang dat ie ook heel zoet is gemaakt...
Niet zoet en geen mint/menthol, hmmm, dan hou je koffiesmaak en tabaksmaak over denk ik. En chocola?
_Nelleke_ schreef:Miss PK, hoe bedoel je opnieuw opgeladen?