Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Donkim schreef:Hoi TS,
Ik snap dat het erg pijnlijk is om zoiets al openbaar te maken.
Maar Stef verdraaid je verhaal niet, maar vraagt zich af of je je niet vergist hebt omdat ze blijkbaar de omgeving kent. En dat 'wij' liegen en niks weten is niet aardig om te zeggen! Dus je mag je ook wel ietsjes vriendelijker opstellen, doet niemand kwaad.
Ze wil je alleen duidelijk maken dat hun dadelijk ook dat soort vragen gaan stellen en zij zich die plek die jij beschrijft op een andere locatie kan herinneren. Daarom vraagt ze zich waarschijnlijk af of het niet die plek is geweest.
Verder vind ik het knap dat je dit durft te vertellen al is het op een virtuele manier, echter moet je wel uit kijken om zo veel informatie prijs te geven iemand die een beetje goed met internet is heeft het er zo uit.
Ook in de toekomst is het misschien handiger om het topic te verwijderen, voor eventueel na trekken van je naam. Maar dat is natuurlijk je eigen keus.
Veel succes morgen

michelle933 schreef:Cayenne schreef:TS, in plaats van in een onnodige verdediging te schieten, kun je beter je energie steken in het opnieuw lezen van de reacties en de info opslaan voor wanneer je het gesprek hebt.
Dat doe ik ook!!
Alleen ben ik gewoon enorm boos op die bokker stef ofzo.. Denken beter te weten terwijl ze er niet eens bij was.. Pff sorry maar dan kan ik aggesief worden ja.. Als mensen mij in de war maken ja.. Ik weet heel ggoed wat en waar s gebeurd
michelle933 schreef:Donkim schreef:Hoi TS,
Ik snap dat het erg pijnlijk is om zoiets al openbaar te maken.
Maar Stef verdraaid je verhaal niet, maar vraagt zich af of je je niet vergist hebt omdat ze blijkbaar de omgeving kent. En dat 'wij' liegen en niks weten is niet aardig om te zeggen! Dus je mag je ook wel ietsjes vriendelijker opstellen, doet niemand kwaad.
Ze wil je alleen duidelijk maken dat hun dadelijk ook dat soort vragen gaan stellen en zij zich die plek die jij beschrijft op een andere locatie kan herinneren. Daarom vraagt ze zich waarschijnlijk af of het niet die plek is geweest.
Verder vind ik het knap dat je dit durft te vertellen al is het op een virtuele manier, echter moet je wel uit kijken om zo veel informatie prijs te geven iemand die een beetje goed met internet is heeft het er zo uit.
Ook in de toekomst is het misschien handiger om het topic te verwijderen, voor eventueel na trekken van je naam. Maar dat is natuurlijk je eigen keus.
Veel succes morgen
Ja nou ik heb zovaak geeezegd van ik weet het helemaal zeker.. Hoe het eruit zag.. En zij gaat elke keer zo doen van .. Ja maar je hebt daar geen weggetje.. Ja dan haal je bij mij mn bloed onder mn nagels vandaan. Ik zeg tegen haar van dan is het misschien een andere plek dat jij bedoelt.. Maar nee ze zal en moet gelijk hebben.. Dat ik in de war ben enzo.. Ja nog ff en ik zie zometeen ET voorbij vliegen met zn fiets -_-
En al wilde ze me helpen.. Had ze ook het anders kunnen brengen
Ben dr hlml klaar mee..
.
. michelle933 schreef:Cayenne schreef:TS, in plaats van in een onnodige verdediging te schieten, kun je beter je energie steken in het opnieuw lezen van de reacties en de info opslaan voor wanneer je het gesprek hebt.
Dat doe ik ook!!
Alleen ben ik gewoon enorm boos op die bokker stef ofzo.. Denken beter te weten terwijl ze er niet eens bij was.. Pff sorry maar dan kan ik aggesief worden ja.. Als mensen mij in de war maken ja.. Ik weet heel ggoed wat en waar s gebeurd,
Snadrem schreef:Ik wil je toch de tip geven om je openingspost drastisch aan te passen. Er staan veel details in over locaties, gebeurtenissen en dingen die gezegd zijn. Verdachte, advocaat, politie... iedereen kan op internet! Als je besluit om alsnog aangifte te gaan doen, dan is er een dikke kans dat dit in jouw nadeel gaat werken. De politie geeft niet voor niets vrijwel nooit informatie over strafbare feiten die gepleegd zijn, om de simpele reden dat het onderzoek dan zijn betrouwbaarheid verliest. Je maakt onderzoeksinformatie openbaar, dat werkt alleen maar in je eigen nadeel en zeker in dit stadium. In jouw verhaal staan zogenoemde "daderwetenschappen", dingen die alleen de dader (en slachtoffer dan) zouden kunnen weten. Nu weet half Bokt het.
Verder merk ik dat je je nogal opwindt over de mensen die je verhaal in twijfel trekken. Laat ik je dan maar met je neus op de feiten drukken: iedereen mag daar aan twijfelen. Jij zal moeten bewijzen dat het WEL is gebeurd. Dus door een goede verklaring af te leggen die geen vragen onbeantwoord laat. Zo vreemd is de vraag van Stef over dat weggetje dus niet, zij wil je alleen laten inzien hoe belangrijk jouw (kloppende!!!) verklaring is in het onderzoek. Van sporen hoef je het namelijk niet te hebben, want ik neem aan dat jij binnen de afgelopen anderhalf jaar allang een keer grondig gedoucht hebt en je kleren hebt gewassen.
Vooropgesteld dat er echt wat gebeurd is, zijn er meer dan genoeg mensen die zich met jou kunnen identificeren. We hebben allemaal wel eens hele verkeerde keuzes gemaakt en er zijn genoeg mensen die daar dagelijks nog de consequenties van dragen. Aanranding, verkrachting, misbruik, hoe je het ook wil noemen, dat leg je niet zomaar even naast je neer. Ik zou je dan ook willen aanraden om contact op te nemen met Slachtofferhulp. Daar hoef je je geen aansteller over te voelen, bij Slachtofferhulp werken mensen die hier meer vanaf weten of die in eenzelfde situatie hebben gezeten en die kunnen je op weg helpen naar acceptatie en verwerking.
Je hoeft er overigens nu nog niet eens last van te hebben, bij mij kwam de klap en het daadwerkelijke
besef pas járen later. Dus of je nou aangifte gaat doen of niet, mensen zullen altijd twijfelen aan je verhaal, waarschijnlijk ga je zelf nog twijfelen aan je verhaal (had ik zus gedaan, had ik maar zo gedaan, etc.). Ik zou je dus ten zeerste willen adviseren om hier DAADWERKELIJK met iemand over te praten. Dus niet via internet, niet anoniem, maar met iemand die jou kan helpen hiermee. Hoe langer het er zit, hoe moeilijker het weg gaat.
Heel veel succes met alles.
michelle933 schreef:Snadrem schreef:Ik wil je toch de tip geven om je openingspost drastisch aan te passen.
Maar wat en hoe moet ik veranderen dan evt?
michelle933 schreef:Echt wel!
Alleen als iemand mijn verhaal gaat verandere, ken die gene lkr opzoute wat mij betreft.. Neeeee je hebt daar geen weggetje naar beneden wordt mij dan gezegt.. Ja wat denkje dan dat ik denk? Ik pik dat niet als iemand zo gaat praten tegen mij terwijlk die gene er niet eens bij was.