afspraak bij zedenpolitie! ik kan het ff niet meer aan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 15:24

Michelle, stop alsjeblieft met dit topic!

Je bent nu heel kwetsbaar en kan dingen momenteel niet zo goed inschatten. Dat is heel normaal, maar dit topic helpt je nu niet. Er zijn mensen die je met liefde proberen te helpen en mensen die dom zijn, je ziet het verschil nu eventjes niet. Dus in plaats van jezelf druk hierover te maken steek je energie in morgen. Ga je verhaal doen, en kijk dan verder. (en bescherm jezelf door dit topic even te vermijden) Sterkte!

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-12 15:26

Donkim schreef:
Hoi TS,
Ik snap dat het erg pijnlijk is om zoiets al openbaar te maken ;).
Maar Stef verdraaid je verhaal niet, maar vraagt zich af of je je niet vergist hebt omdat ze blijkbaar de omgeving kent. En dat 'wij' liegen en niks weten is niet aardig om te zeggen! Dus je mag je ook wel ietsjes vriendelijker opstellen, doet niemand kwaad ;).

Ze wil je alleen duidelijk maken dat hun dadelijk ook dat soort vragen gaan stellen en zij zich die plek die jij beschrijft op een andere locatie kan herinneren. Daarom vraagt ze zich waarschijnlijk af of het niet die plek is geweest.

Verder vind ik het knap dat je dit durft te vertellen al is het op een virtuele manier, echter moet je wel uit kijken om zo veel informatie prijs te geven iemand die een beetje goed met internet is heeft het er zo uit.
Ook in de toekomst is het misschien handiger om het topic te verwijderen, voor eventueel na trekken van je naam. Maar dat is natuurlijk je eigen keus.

Veel succes morgen

Ja nou ik heb zovaak geeezegd van ik weet het helemaal zeker.. Hoe het eruit zag.. En zij gaat elke keer zo doen van .. Ja maar je hebt daar geen weggetje.. Ja dan haal je bij mij mn bloed onder mn nagels vandaan. Ik zeg tegen haar van dan is het misschien een andere plek dat jij bedoelt.. Maar nee ze zal en moet gelijk hebben.. Dat ik in de war ben enzo.. Ja nog ff en ik zie zometeen ET voorbij vliegen met zn fiets -_-

En al wilde ze me helpen.. Had ze ook het anders kunnen brengen :(
Ben dr hlml klaar mee..

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 15:29

michelle933 schreef:
Cayenne schreef:
TS, in plaats van in een onnodige verdediging te schieten, kun je beter je energie steken in het opnieuw lezen van de reacties en de info opslaan voor wanneer je het gesprek hebt.

Dat doe ik ook!!
Alleen ben ik gewoon enorm boos op die bokker stef ofzo.. Denken beter te weten terwijl ze er niet eens bij was.. Pff sorry maar dan kan ik aggesief worden ja.. Als mensen mij in de war maken ja.. Ik weet heel ggoed wat en waar s gebeurd

Ik heet gewoon stef, zonder ofzo....

Laatste poging:

Ik denk het niet beter te weten, ik weet dat wat jij beschrijft daar niet is, en een simpele blik via google streetvieuw (maps is verouderd) wijst daar ook op. Daarvoor hoef ik er niet bij te zijn, ik kom daar zeer regelmatig.
De politie zal de locatie ook na trekken en op hetzelfde uit komen. Ze zullen daar dan ook vraagtekens bij zetten, en wat ga je dan zeggen? Je was er niet bij?
Probeer in je hoofd een duidelijk beeld te krijgen van hoe en wat, een beeld wat klopt.
En maak mij niet uit voor leugenaar terwijl ik met je mee probeer te denken.

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 15:29

Laat dit topic gewoon verwijderen omdat je hier alleen maar last van gaat krijgen, sluit je pc af en ga lekker wat anders doen... Succes morgen...

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 15:31

Sorry TS, je hebt iets heel ergs meegemaakt, maar dat geeft je géén recht om zo bot en agressief te reageren op mensen die je willen helpen !!!!

Waarom denk je dat mensen (inculsief agenten zelf!!!) je aanraden om je post te laten verwijderen? Om je te pesten? Omdat ze je niet geloven? Omdat ze niet willen dat jij je verhaal kwijt kan?

Nee hoor, omdat ze niet willen dat jij je zaak verliest! Ze willen niet dat die kerel vrijuit gaat omdat jij dingen hebt geschreven hier die tegen je gebruikt kunnen worden. Justitie is helaas geen rozengeur en manenschijn dus ga er aub niet vanuit omdat jij het slachtoffer bent, jij ook degene gaat zijn die gaat winnen.
En wat moeten bokkers dan doen? Je aanmoedigen, zeggen dat je het helemaal goed doet en zwijgen over de foutjes die ze zien?
En dan? Dan eindigt het in dat hij vrijuit gaat, omdat men er achter is gekomen (en geloof me, ze komen er snel achter want bokt is heel gemakkelijk te vinden) dat je hier dingen hebt geschreven die door een advocaat tegen je gebruikt kunnen worden...en mogen dan bokkers pas zeggen "tja, ik wist wel dat de info die je gaf in het topic te expliciet was en zeer nadelig was voor je bij je aanklacht, maar ik wilde je niet tegenspreken..."
Dan heb je toch veel liever dan mensen je op voorhand waarschuwen wat er kan gebeuren?

En waarom denk je dat iemand zegt je locatie nog eens na te kijken? Ook om je te pesten? Nee, ook om je ervoor te behoeden dat je fouten zegt! Als jij 100% zeker bent van de locatie goed, maar zeg het dan op een vriendelijke manier. En denk eraan, als je in een benauwde situatie zit vergeet je wel eens dingen onbewust, dus tenzij je daar heel vaak komt en de omgeving als je broekzak kent, zou ik toch voor de zekerheid even nog eens gaan kijken hoe het was.

Doe gewoon asjeblieft wat met de tips die mensen je geven om je te helpen in plaats van je zo aangevallen te voelen. Dan hebben mensen ook geen zin meer om naar je te luisteren of je te helpen, want wat je ook meegemaakt hebt, mensen die je willen steunen en helpen willen daar graag dankbaarheid voor terug en niet afgesnauwd worden.

soeraya

k ga je even een pb sturen.

Wessel2004

Lieve Michelle933, probeer een beetje rustig te worden. Het is heel begrijpelijk dat je zo reageert want dat is een normale emotionele reactie. Het is echt verschrikkelijk wat je hebt meegemaakt. Maar i.p.v. zo te reageren op berichten die je niet zo leuk zijn kun je, je beter proberen op te trekken aan alle bokkers die je nu een hart onder de riem steken. Die anderen hebben technisch gezien misschien wel gelijk (niet iedereen uiteraard) maar het is heel begrijpelijk dat jij hier nu niet voor open staat.

Lees de leuke berichten haal hier energie uit en als je iets leest wat je niet leuk vind laat het dan even rusten. Later als alles een beetje een plekje krijgt heb je misschien nog wat aan de tips die je hier gekregen hebt.

Denk maar even lekker aan jezelf! Jij moet dit eerst verwerken.

Donkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 15:32

michelle933 schreef:
Donkim schreef:
Hoi TS,
Ik snap dat het erg pijnlijk is om zoiets al openbaar te maken ;).
Maar Stef verdraaid je verhaal niet, maar vraagt zich af of je je niet vergist hebt omdat ze blijkbaar de omgeving kent. En dat 'wij' liegen en niks weten is niet aardig om te zeggen! Dus je mag je ook wel ietsjes vriendelijker opstellen, doet niemand kwaad ;).

Ze wil je alleen duidelijk maken dat hun dadelijk ook dat soort vragen gaan stellen en zij zich die plek die jij beschrijft op een andere locatie kan herinneren. Daarom vraagt ze zich waarschijnlijk af of het niet die plek is geweest.

Verder vind ik het knap dat je dit durft te vertellen al is het op een virtuele manier, echter moet je wel uit kijken om zo veel informatie prijs te geven iemand die een beetje goed met internet is heeft het er zo uit.
Ook in de toekomst is het misschien handiger om het topic te verwijderen, voor eventueel na trekken van je naam. Maar dat is natuurlijk je eigen keus.

Veel succes morgen

Ja nou ik heb zovaak geeezegd van ik weet het helemaal zeker.. Hoe het eruit zag.. En zij gaat elke keer zo doen van .. Ja maar je hebt daar geen weggetje.. Ja dan haal je bij mij mn bloed onder mn nagels vandaan. Ik zeg tegen haar van dan is het misschien een andere plek dat jij bedoelt.. Maar nee ze zal en moet gelijk hebben.. Dat ik in de war ben enzo.. Ja nog ff en ik zie zometeen ET voorbij vliegen met zn fiets -_-

En al wilde ze me helpen.. Had ze ook het anders kunnen brengen :(
Ben dr hlml klaar mee..

Dit zal waarschijnlijk komen omdat ze de omgeving goed kent, en jou ook wil bij staan, dat je dadelijk hier niet tegen aan loopt. En wie der gelijk heeft kan mij als onpartijdige niet veel uitmaken, maar ze zegt het niet voor niks, maar als je het zeker weet dan zal het zo zijn. En anders kan dat tzt nog worden uitgezocht.
Ik zie der je nergens voor gek verslijten, dus geen nood ET fietst heus niet voorbij ;).
En de formulering had misschien anders gemogen, maar die van jou laat in sommige reacties ook aan de wensen over. Al vind ik dat je jezelf nu netjes herpakt!

Gewoon morgen gaan, rustig blijven, de adviezen van harte nemen en dan komt het goed :).
Laatst bijgewerkt door Donkim op 20-11-12 15:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 15:33

Ik wil je toch de tip geven om je openingspost drastisch aan te passen. Er staan veel details in over locaties, gebeurtenissen en dingen die gezegd zijn. Verdachte, advocaat, politie... iedereen kan op internet! Als je besluit om alsnog aangifte te gaan doen, dan is er een dikke kans dat dit in jouw nadeel gaat werken. De politie geeft niet voor niets vrijwel nooit informatie over strafbare feiten die gepleegd zijn, om de simpele reden dat het onderzoek dan zijn betrouwbaarheid verliest. Je maakt onderzoeksinformatie openbaar, dat werkt alleen maar in je eigen nadeel en zeker in dit stadium. In jouw verhaal staan zogenoemde "daderwetenschappen", dingen die alleen de dader (en slachtoffer dan) zouden kunnen weten. Nu weet half Bokt het.

Verder merk ik dat je je nogal opwindt over de mensen die je verhaal in twijfel trekken. Laat ik je dan maar met je neus op de feiten drukken: iedereen mag daar aan twijfelen. Jij zal moeten bewijzen dat het WEL is gebeurd. Dus door een goede verklaring af te leggen die geen vragen onbeantwoord laat. Zo vreemd is de vraag van Stef over dat weggetje dus niet, zij wil je alleen laten inzien hoe belangrijk jouw (kloppende!!!) verklaring is in het onderzoek. Van sporen hoef je het namelijk niet te hebben, want ik neem aan dat jij binnen de afgelopen anderhalf jaar allang een keer grondig gedoucht hebt en je kleren hebt gewassen.

Vooropgesteld dat er echt wat gebeurd is, zijn er meer dan genoeg mensen die zich met jou kunnen identificeren. We hebben allemaal wel eens hele verkeerde keuzes gemaakt en er zijn genoeg mensen die daar dagelijks nog de consequenties van dragen. Aanranding, verkrachting, misbruik, hoe je het ook wil noemen, dat leg je niet zomaar even naast je neer. Ik zou je dan ook willen aanraden om contact op te nemen met Slachtofferhulp. Daar hoef je je geen aansteller over te voelen, bij Slachtofferhulp werken mensen die hier meer vanaf weten of die in eenzelfde situatie hebben gezeten en die kunnen je op weg helpen naar acceptatie en verwerking.

Je hoeft er overigens nu nog niet eens last van te hebben, bij mij kwam de klap en het daadwerkelijke besef pas járen later. Dus of je nou aangifte gaat doen of niet, mensen zullen altijd twijfelen aan je verhaal, waarschijnlijk ga je zelf nog twijfelen aan je verhaal (had ik zus gedaan, had ik maar zo gedaan, etc.). Ik zou je dus ten zeerste willen adviseren om hier DAADWERKELIJK met iemand over te praten. Dus niet via internet, niet anoniem, maar met iemand die jou kan helpen hiermee. Hoe langer het er zit, hoe moeilijker het weg gaat.

Heel veel succes met alles.

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-12 15:36

michelle933 schreef:
Cayenne schreef:
TS, in plaats van in een onnodige verdediging te schieten, kun je beter je energie steken in het opnieuw lezen van de reacties en de info opslaan voor wanneer je het gesprek hebt.

Dat doe ik ook!!
Alleen ben ik gewoon enorm boos op die bokker stef ofzo.. Denken beter te weten terwijl ze er niet eens bij was.. Pff sorry maar dan kan ik aggesief worden ja.. Als mensen mij in de war maken ja.. Ik weet heel ggoed wat en waar s gebeurd,

Ik heet gewoon stef, zonder ofzo....

Laatste poging:

Ik denk het niet beter te weten, ik weet dat wat jij beschrijft daar niet is, en een simpele blik via google streetvieuw (maps is verouderd) wijst daar ook op. Daarvoor hoef ik er niet bij te zijn, ik kom daar zeer regelmatig.
De politie zal de locatie ook na trekken en op hetzelfde uit komen. Ze zullen daar dan ook vraagtekens bij zetten, en wat ga je dan zeggen? Je was er niet bij?
Probeer in je hoofd een duidelijk beeld te krijgen van hoe en wat, een beeld wat klopt.
En maak mij niet uit voor leugenaar terwijl ik met je mee probeer te denken.[/quote]

Hallo?? Ik zeg toch.. Misschien is het wel ergens anders wat jij bedoelt!
Ik stond tog gf onder aan een dijk? Ben toch nie achtelijk. En ja kheb goed na gedacht ja.. En weet vooral dat beeld mij nog goed te herinerren.. En misschien is dat Er nu niet meer? Maar anderhaalfjaar geleden nog wel.. Op mij kom je nogal over van.. Dat je me in de war wilt maken ofzo..

Miracle_

Re: afspraak bij zedenpolitie! ik kan het ff niet meer aan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 15:38

En waarom zou ze jou in hemelsnaam in de war willen brengen? Je brengt jezelf nu eerder in de war denk ik.

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-12 15:39

Snadrem schreef:
Ik wil je toch de tip geven om je openingspost drastisch aan te passen. Er staan veel details in over locaties, gebeurtenissen en dingen die gezegd zijn. Verdachte, advocaat, politie... iedereen kan op internet! Als je besluit om alsnog aangifte te gaan doen, dan is er een dikke kans dat dit in jouw nadeel gaat werken. De politie geeft niet voor niets vrijwel nooit informatie over strafbare feiten die gepleegd zijn, om de simpele reden dat het onderzoek dan zijn betrouwbaarheid verliest. Je maakt onderzoeksinformatie openbaar, dat werkt alleen maar in je eigen nadeel en zeker in dit stadium. In jouw verhaal staan zogenoemde "daderwetenschappen", dingen die alleen de dader (en slachtoffer dan) zouden kunnen weten. Nu weet half Bokt het.

Verder merk ik dat je je nogal opwindt over de mensen die je verhaal in twijfel trekken. Laat ik je dan maar met je neus op de feiten drukken: iedereen mag daar aan twijfelen. Jij zal moeten bewijzen dat het WEL is gebeurd. Dus door een goede verklaring af te leggen die geen vragen onbeantwoord laat. Zo vreemd is de vraag van Stef over dat weggetje dus niet, zij wil je alleen laten inzien hoe belangrijk jouw (kloppende!!!) verklaring is in het onderzoek. Van sporen hoef je het namelijk niet te hebben, want ik neem aan dat jij binnen de afgelopen anderhalf jaar allang een keer grondig gedoucht hebt en je kleren hebt gewassen.

Vooropgesteld dat er echt wat gebeurd is, zijn er meer dan genoeg mensen die zich met jou kunnen identificeren. We hebben allemaal wel eens hele verkeerde keuzes gemaakt en er zijn genoeg mensen die daar dagelijks nog de consequenties van dragen. Aanranding, verkrachting, misbruik, hoe je het ook wil noemen, dat leg je niet zomaar even naast je neer. Ik zou je dan ook willen aanraden om contact op te nemen met Slachtofferhulp. Daar hoef je je geen aansteller over te voelen, bij Slachtofferhulp werken mensen die hier meer vanaf weten of die in eenzelfde situatie hebben gezeten en die kunnen je op weg helpen naar acceptatie en verwerking.

Je hoeft er overigens nu nog niet eens last van te hebben, bij mij kwam de klap en het daadwerkelijke
besef pas járen later. Dus of je nou aangifte gaat doen of niet, mensen zullen altijd twijfelen aan je verhaal, waarschijnlijk ga je zelf nog twijfelen aan je verhaal (had ik zus gedaan, had ik maar zo gedaan, etc.). Ik zou je dus ten zeerste willen adviseren om hier DAADWERKELIJK met iemand over te praten. Dus niet via internet, niet anoniem, maar met iemand die jou kan helpen hiermee. Hoe langer het er zit, hoe moeilijker het weg gaat.

Heel veel succes met alles.

Maar wat en hoe moet ik veranderen dan evt?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 15:42

Anderhalf jaar geleden was dat daar ook niet. Niet aan deze kant van de rivier iig. En zoals ik zei: Aan de andere kant zou je, met wat verbeelding, een locatie kloppend aan jouw beschrijving kunnen krijgen, maar dan hoef je niet over te varen.
Ik wil je niet in de war brengen, wat heb ik daaraan?
Ik wil dat je goed nadenkt over het beeld en de locatie.

Je schrijft dat je bent over gevaren met de pont. Die pont vaart tussen Kop van 't land (dordrecht) en Werkendam. Als je van dordrecht naar werkendam vaart (wat het meest logisch is), kom je eerst op de veerweg en vervolgens op de Bandijk (misschien handig om te weten).

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-12 15:47

Nou ik vraag wel of dit topic mag worde verwijderd.
Raak nu gwn in paniek hierdoor :s dus

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 15:50

michelle933 schreef:
Snadrem schreef:
Ik wil je toch de tip geven om je openingspost drastisch aan te passen.

Maar wat en hoe moet ik veranderen dan evt?

Wat ik er uit zou halen:
- tijdstippen
- datum of indicatie daarvan
- beschrijvingen van locaties en eventuele mensen die daar te plaatse waren
- namen van steden
- informeren bij een moderator of verwijzingen naar de persoon (er zijn wat zaken genoemd waar deze aan mee deed of waar hij woont) weggehaald kunnen worden uit de berichten (ook die van andere gebruikers)
- verdere verwijzingen naar de persoon (hobbies e.d.)

Wij, als bokt-gebruikers, "hoeven" in feite niets meer te weten dan dat je wat akeligs hebt meegemaakt en dat je hiervoor een afspraak hebt met de zedenpolitie. De rest van wat jou is overkomen gaat niemand op dat hele internet ook maar een snars aan! Als jou zoiets is overkomen vind ik het knap dat je het zo letterlijk kan beschrijven, maar besef je wel heel goed dat dit er niet alleen vandaag staat, maar dat dit er ook nog staat als jij hier helemaal niet meer mee bezig wilt zijn. Het is al erg genoeg dat je de ervaring met je mee moet dragen, laat dit topic daar dan alsjeblieft geen deel van zijn. Dit forum gaat veel verder dan mensen met dezelfde hobby. Kijk maar eens hoeveel leden er zitten op dit forum die al kunnen lezen wat jij in je openingspost hebt staan, en dan nog al die mensen die hier komen die zich niet hebben geregistreerd. Met je eigen ouders kan je het niet delen, maar in feite heb je het nu met de hele wereld gedeeld, begrijp je dat? Wat zou je er van vinden als iemand die je persoonlijk kent, die je hélemaal niet mag, dit weet te vinden en deze informatie over jou weet? Wat zou je er van vinden als mensen jou tegen komen op straat en weten wat jou is overkomen zonder dat jij ook maar weet hoe die mensen heten? Ik chargeer het maar even, maar besef dat als je dit soort zaken op internet zet.

Ik snap dat je je verhaal kwijt wilt, maar wil je dit over vijf jaar zo terug lezen? Vraag je dat maar eens af.

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 16:01

Wat je mee hebt gemaakt is heel erg, maar ik vind dat je behoorlijk onbeschoft reageert op alle goede adviezen die mensen aandragen.
Schijnbaar mogen ze alleen zeggen: wat erg, sterkte en veel succes.
Ik heb hetzelfde ook al gezien in dit topic van je, daar reageerde je ook ronduit associaal naar mede bokkers: [VVDD] paard op hol. Angst momenten
Jij maakt van elk topic gewoon een reltopic door je manier van communiceren, en daardoor kom je op mij niet vaak geloofwaardig over....sorry.
Ik hoop dat je bij de politie niet zo gaat reageren als ze je kritische vragen gaan stellen.
Maar bij deze toch veel sterkte.
Laatst bijgewerkt door darwin op 20-11-12 16:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 16:02

Jammer dat het zo moet. Ik stop in ieder geval met reageren.
TS, heel veel succes, maar let aub op je manier van reageren. Dat kan je nog weleens opbreken ben ik bang.
Sterkte! en werk aub aan je manier van communiceren.

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 16:18

michelle933 schreef:
Echt wel!
Alleen als iemand mijn verhaal gaat verandere, ken die gene lkr opzoute wat mij betreft.. Neeeee je hebt daar geen weggetje naar beneden wordt mij dan gezegt.. Ja wat denkje dan dat ik denk? Ik pik dat niet als iemand zo gaat praten tegen mij terwijlk die gene er niet eens bij was.

Stef kent die omgeving en ik toevallig ook. Ik kan me ook geen parkeerplaatsje met vijver heugen bij de pont in de buurt, sorry.
Of je moet bij de jachthavens bedoelen, dan is het misschien handig dat erbij te vertellen.
Dat je Stef in je posts aanvalt is dan ook volkomen onterecht! Ook de politie zal precies willen weten waar jullie geweest zijn, zeker omdat de vissers in jouw voordeel kunnen getuigen.

Succes ermee in ieder geval

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 16:20

Bij de jachthavens kom je ook niet onderaan een een dijk ladygiroc

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 16:24

Nee maar dat is het enige wat ik kan verzinnen met een 'vijver'... Aan de dordtse kant heb je niks......

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 16:27

Vind het wel heel typisch dat TS nu in ene niet meer reageerd.

tweebelgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 16:29

Het is heel erg wat je overkomen is. Maar zet dit toch niet op Bokt. Had gewoon een goede vriendin, familielid of ouders in vertrouwen genomen. Als ik een dochter had, en zij had zoiets voor, ik zou het echt niet waarderen als ze dit op het internet zou vertellen. Heb je er al aan gedacht dat het niet zo geloofwaardig kan overkomen.
Maar nogmaals, ik vind het heel erg dat je dit overkomen is.

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 16:32

? heb jij ook niet eens 41 minuten iets beters te doen dan bokken, darwin? :D

TS, pb even een mod, laat 't hele topic sluiten en ga eerst morgen eens rustig met de zedenpolitie praten.
Even afkoelen. (misschien doe je dat al wel :))

En dat je na 1.5 jaar een locatie niet meer exact weet verbaasd me niks. Je overtrokken en vijandige houding daarintegen wel.
Success

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-12 16:36

darwin schreef:
Vind het wel heel typisch dat TS nu in ene niet meer reageerd.

en waar slaat dit nou weer op.. >;)

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 16:39

ehm, TS, is het een idee om niet alleen maar te reageren op posts die je vervelend vind, maar om die te negeren en je te focussen op de positieve en hulpvolle posts?

just thinking..