In week tijd van gezond naar ernstig ziek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Merel_Brit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 12:48

Wat een schok, en wat een onzekerheid zul je nu hebben. Ik wens je alle kracht, beterschap en geluk voor de komende zware periode en hoop op je volgende topic waarin je hopelijk kunt zeggen dat je het gevecht gewonnen hebt!

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-12 12:48

Kitty_ schreef:
Jeetje meid, ik krijg hier kippenvel. Ik ben ook 27 en weet sinds eind augustus dat ik borstkanker heb met uitzaaiingen naar mijn klieren. Ben nav een second opinion in het nki avl in amsterdam terecht gekomen, het eerste ziekenhuis had er een zooitje van gemaakt en voor mijn gevoel heb ik nu een goede keuze gemaakt. Ik heb gisteren mijn 4e chemo gehad , ik moet er nog 14, daarna ook een operatie en bestralingen en nog 5 jaar lang medicijnen. Ik moet wel melden dat ik zo goed als kwaad ik echt knok om te kunnen blijven paardrijden :-) pb me anders maar, ik heb wellicht nog wat tips en adviezen voor je

Pfoe jij ook |(
Wens jou ook alle sterkte van de wereld!!
Heb jouw bericht net voorgelezen aan m'n moeder. Moest er stiekem om lachen dat jij ook knokt om te kunnen blijven paardrijden. Ik heb ook zo'n stronteigenwijs hoofd. Je moet ook iets hebben om voor te knokken. Hoop opgeven is niet aan de orde.
Ik ga jou later vandaag even PB'en.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 12:52

Kentaro schreef:
Vind het verhaal van TS al aangrijpend genoeg, maar dat er dan nog meer zulke jonge meiden reageren die het ook mee maken/meegemaakt hebben............ |(
Heel veel sterkte allemaal!!

Precies mijn gedachte!
Van mij ook veel sterkte! Y;(

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 12:53

Jeetje, ik heb het gelezen met grote ogen, men wat komt het dan ineens dichtbij he! We weten allemaal dat zoiets op deloerkan liggen maar omdat je geen pijn hebt en dan zulk nieuws BAM binnen. Goed van je dat je een topic opent, alle steun is mee genomen en wie weet haal je er ook wat tips uit. Ik wil je veel sterkte wensen aankomende tijd, wat onzeker allemaal bah wat is een toch een k*tziekte. Laat je niet kisten he, kop op!!

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 12:56

Jeetje meid, enorm veel sterkte de komende tijd, ook voor familie.
en je weet bokt staat voor je klaar dus gooi alles eruit wat eruit moet. sterkte..

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 13:03

LiVetime schreef:
Kitty_ schreef:
Jeetje meid, ik krijg hier kippenvel. Ik ben ook 27 en weet sinds eind augustus dat ik borstkanker heb met uitzaaiingen naar mijn klieren. Ben nav een second opinion in het nki avl in amsterdam terecht gekomen, het eerste ziekenhuis had er een zooitje van gemaakt en voor mijn gevoel heb ik nu een goede keuze gemaakt. Ik heb gisteren mijn 4e chemo gehad , ik moet er nog 14, daarna ook een operatie en bestralingen en nog 5 jaar lang medicijnen. Ik moet wel melden dat ik zo goed als kwaad ik echt knok om te kunnen blijven paardrijden :-) pb me anders maar, ik heb wellicht nog wat tips en adviezen voor je

Pfoe jij ook |(
Wens jou ook alle sterkte van de wereld!!
Heb jouw bericht net voorgelezen aan m'n moeder. Moest er stiekem om lachen dat jij ook knokt om te kunnen blijven paardrijden. Ik heb ook zo'n stronteigenwijs hoofd. Je moet ook iets hebben om voor te knokken. Hoop opgeven is niet aan de orde.
Ik ga jou later vandaag even PB'en.

Mijn paard is mijn tegenhanger voor mijn chemokuren, hij sleept me er echt door heen. Nu moet ik ook wel zeggen dat ik de liefste stalgenootjes van de wereld heb die op de dagen dat ik zelf niet kan voor mijn paardje zorgen en ze vragen vaak hoe het gaat. Erover praten maakt het dragelijker :-)

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 13:08

Lieve TS, ik wil je vreselijk veel sterkte toewensen..... :(:)
Dit is niet niks zeg, ineens staat je leven op zijn kop.

Ik hoop dat je een hoop steun kunt vinden hier.
Het is tragisch dat er meerdere zijn die het hebben meegemaakt, aan de andere kant biedt het een hoop positiviteit, ervaring en begrip met zich mee denk ik. :)

Ook sterkte aan Kitty gewenst..... :(:) Ik hoop dat jullie vooral elkaar hier doorheen kunnen helpen. Y;(

TessaVB

Re: In week tijd van gezond naar ernstig ziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 13:13

Oh my... Dit wens je niemand toe. Ontzettend veel sterkte in deze moeilijke periode!

Doorzetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 13:16

Jeetje wat vreselijk!!

Heel veel sterkte en hopelijk snel een positief bericht!!!

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 13:16

...................hier word je toch even stil van....

Gadver....pas 27, waarom??? Bij dit soort dingen denk ik altijd weer, waarom is het allemaal zo oneerlijk?
Sommige mensen doen alles wat god verboden heeft en andere zijn super jong en worden ziek?

Word beter meis!!! :(:)

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 13:17

Jeetje TS (en de andere meiden die hetzelfde meemaken), onwijs veel sterkte!

medlam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 13:18

Jeetje, wat een schrik, knok ervoor en heel snel beter worden, sterkte!

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 13:18

Jeetje, dat is echt het meest vervelende nieuws wat je zo kan krijgen zeg! Van even voor de zekerheid naar de dokter tot ernstig ziek. Moet wel echt een shock zijn geweest, ook omdat je nog zo jong bent en dit het laatste is wat je verwacht!

Heel veel sterkte de komende tijd!

En ik zou ook vechten hoor om te kunnen rijden, is toch iets waarmee je even de aandacht kan verzetten en lekker kan ontspannen.

Stiekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 13:19

Fiebie schreef:
Lieve TS, ik wil je vreselijk veel sterkte toewensen..... :(:)
Dit is niet niks zeg, ineens staat je leven op zijn kop.

Ik hoop dat je een hoop steun kunt vinden hier.
Het is tragisch dat er meerdere zijn die het hebben meegemaakt, aan de andere kant biedt het een hoop positiviteit, ervaring en begrip met zich mee denk ik. :)

Ook sterkte aan Kitty gewenst..... :(:) Ik hoop dat jullie vooral elkaar hier doorheen kunnen helpen. Y;(

Leen even je woorden Kirs. Sluit me hier volledig bij aan :(:)

fjordie333

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 13:19

Ik vind het echt vreselijk voor je, heel heel veel sterkte !

Mimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 13:20

Jeee wat moet ik hier nu op zeggen, ik heb even geen woorden. Zoiets verwacht je niet als je ook geen klachten hebt... Je hele leven in een stroomversnelling en geen idee wat er komen gaat.
Lieve Livetime: alle sterkte komende tijd

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 13:22

Heel veel sterkte en succes toegewenst. :(:)

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 13:22

Vreselijk dit!!!! Wat een gemene gluiperd is een kanker toch.

Heel veel sterkte en vecht ertegen meid.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 13:23

Oh nee wat vreselijk... Ik snap helemaal wat je bedoeld met je voelt je eigenlijk helemaal niet ziek en lijkt alsof je ziek wordt gemaakt met die chemo's straks. Ik wens je heel veel sterkte en kracht om dit gevecht aan te gaan en je gaat het winnen ik weet het zeker!! Ik blijf dit topic volgen.

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 13:25

Oh wat erg.. Kippenvel van dit bericht, wat een verschrikkelijk nieuws.. Ik wens je alle geluk van de wereld toe, alle kracht, alles wat je nodig hebt om er weer bovenop te komen.. Heel veel sterkte met deze strijd.. Het moet je lukken, het gaat je lukken!

Thorn2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 13:26

Wil je alleen maar veel sterkte toewensen in de komende periode.
Het zal een zware strijd worden maar blijf positief dat is de helft van je herstel.

Als je nog wat wil weten kan je me een PB sturen.
20 december 2012 is het voor mij gelukkig alweer 2 jaar geleden dat de laatste chemo erin is gegaan.

Een hele dikke knuffel en o ja ben ook blijven rijden en heb zelfs in die tijd mijn merrie zadelmak gemaakt :)

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 13:28

Wat een afschuwelijk nieuws.
Heel veel sterkte, ts. Maar ook die andere dappere vechters. Hoop dat jullie elkaar kunnen steunen.

_Tien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 13:30

*sprakeloos* Wat vreselijk! Heel heel veel sterkte de komende tijd, ook voor Kitty en andere meiden die door deze hel gaan.

charlotte20

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 13:31

Jeetje wat vreselijk dat dit je overkomt!! Heel erg veel sterkte, het gaat je lukken! Knap dat je het hier zo opgeschreven hebt!

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 13:32

Ja zeker, het is knap dat ze het hier neerzet wat haar is overkomen, dat is echt niet niks.

Bah ik krijg het er koud van.