Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kitty_ schreef:Jeetje meid, ik krijg hier kippenvel. Ik ben ook 27 en weet sinds eind augustus dat ik borstkanker heb met uitzaaiingen naar mijn klieren. Ben nav een second opinion in het nki avl in amsterdam terecht gekomen, het eerste ziekenhuis had er een zooitje van gemaakt en voor mijn gevoel heb ik nu een goede keuze gemaakt. Ik heb gisteren mijn 4e chemo gehad , ik moet er nog 14, daarna ook een operatie en bestralingen en nog 5 jaar lang medicijnen. Ik moet wel melden dat ik zo goed als kwaad ik echt knok om te kunnen blijven paardrijdenpb me anders maar, ik heb wellicht nog wat tips en adviezen voor je
LiVetime schreef:Kitty_ schreef:Jeetje meid, ik krijg hier kippenvel. Ik ben ook 27 en weet sinds eind augustus dat ik borstkanker heb met uitzaaiingen naar mijn klieren. Ben nav een second opinion in het nki avl in amsterdam terecht gekomen, het eerste ziekenhuis had er een zooitje van gemaakt en voor mijn gevoel heb ik nu een goede keuze gemaakt. Ik heb gisteren mijn 4e chemo gehad , ik moet er nog 14, daarna ook een operatie en bestralingen en nog 5 jaar lang medicijnen. Ik moet wel melden dat ik zo goed als kwaad ik echt knok om te kunnen blijven paardrijdenpb me anders maar, ik heb wellicht nog wat tips en adviezen voor je
Pfoe jij ook![]()
Wens jou ook alle sterkte van de wereld!!
Heb jouw bericht net voorgelezen aan m'n moeder. Moest er stiekem om lachen dat jij ook knokt om te kunnen blijven paardrijden. Ik heb ook zo'n stronteigenwijs hoofd. Je moet ook iets hebben om voor te knokken. Hoop opgeven is niet aan de orde.
Ik ga jou later vandaag even PB'en.
Fiebie schreef:Lieve TS, ik wil je vreselijk veel sterkte toewensen.....![]()
Dit is niet niks zeg, ineens staat je leven op zijn kop.
Ik hoop dat je een hoop steun kunt vinden hier.
Het is tragisch dat er meerdere zijn die het hebben meegemaakt, aan de andere kant biedt het een hoop positiviteit, ervaring en begrip met zich mee denk ik.
Ook sterkte aan Kitty gewenst.....Ik hoop dat jullie vooral elkaar hier doorheen kunnen helpen.