voor en na dieet foto's!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 21:13

Nicky84 schreef:
Wat jij geschreven hebt, herken ik maar al te goed. Mischien geen 2 pakken koekjes..maar wel 2 repen chocola :') o.i.d.
Ook ik kon en kan er moeilijk van af blijven :( en kreeg last van trillingen enzo als ik geen suiker tot me nam.

Dat jij een hele week met een Bon Bon bloc kon doen :oo Nee kan ik niet.
Ik koop dus helemaal geen snoep meer. Dat werkt. Gezond eten en sporten en geen geen snoep/frisdrank. Binnen 3 weken, 3 kg afgevallen :) Moet er zeker nog 20! :\ Dit topic werkt zeker motiverend!

Goed bezig dames! Respect dat jullie zoveel afgevallen zijn! Ik vind het erg knap!! _/-\o_

Knap! Want mij lukte dat (vroeger) dus niet...
Als ik geen snoep in huis had, ging ik als een echte suiker junky gewoon suikerklontjes naar binnen zitten proppen... :brr:

Elmira30

Re: voor en na dieet foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 21:23

Hahahaaha echt? Zo erg ben ik dan weer niet.. :o Maar ik snuffel wel alle kastjes in..om te kijken of er wat ligt. Zaterdags mag ik wel wat lekkers. Wat overblijft verstopt mijn vriend voor me. (op mijn verzoek) :))
Als ik eenmaal weet dat het er ligt.... :')

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 21:25

en dat is het probleem met een gezin
omdat je zelf aan de lijn wil doen kun je man en kinderen niet zomaar zonder lekkers en goed eten zetten
man en 2 kinderen zijn het tegenovergestelde en eerder te dun tot echt graadmager

hier dus altijd veel lekkers in huis, schoolkoeken , fruit en zoet broodbeleg
dat is de kat op het spek binden en dan toch overal afblijven

Liin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 21:27

Wauw wat knap allemaal!!!

En dan vind ik 12 kilo al moeilijk eraf te krijgen......

keetie_bijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 21:31

Wat een mooie resultaten komen hier voorbij.
Diep respect voor jullie.
Ik ben de afgelopen 6 jaar 25 kilo kwijt geraakt en nog steeds kwijt.
Van maat 52 naar 46 en soms 44. Van 113 kg naar 88 kg.
Wil het liefst naar de 75 kg maar heb nu ff stop ingelast van de diëten, en wil dit gewicht houden en dan over paar maanden weer vol goede moed verder gaan.

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 21:33

spatter schreef:
en dat is het probleem met een gezin
omdat je zelf aan de lijn wil doen kun je man en kinderen niet zomaar zonder lekkers en goed eten zetten
man en 2 kinderen zijn het tegenovergestelde en eerder te dun tot echt graadmager

hier dus altijd veel lekkers in huis, schoolkoeken , fruit en zoet broodbeleg
dat is de kat op het spek binden en dan toch overal afblijven

Ja dat is ook weer zo inderdaad. Ik weet niet of ik dat vol zou houden...ben best zwak :P
Respect hoor!

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 21:34

keetie_bijl schreef:
Wat een mooie resultaten komen hier voorbij.
Diep respect voor jullie.
Ik ben de afgelopen 6 jaar 25 kilo kwijt geraakt en nog steeds kwijt.
Van maat 52 naar 46 en soms 44. Van 113 kg naar 88 kg.
Wil het liefst naar de 75 kg maar heb nu ff stop ingelast van de diëten, en wil dit gewicht houden en dan over paar maanden weer vol goede moed verder gaan.

Goed bezig joh! Je hebt groot gelijk. Heb je een specifieke dieet gevolgt?

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 21:42

Wauw jeetje, wat zijn jullie allemaal goed bezig.. daar heb ik echt respect voor!!

Ik wil echt heel graag 10 kilo kwijt, en dat moet ook wel. Ik weet alleen niet waar en hoe ik moet beginnen.. -O-

Jullie zijn al wel motivatie moet ik zeggen!

keetie_bijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 21:46

Ben jaren geleden begonnen met een half jaar Cambridge was toen 20 kg kwijt. Maar nadat er toch weer bij was gekomen, heb ik allerlei shake diëten gedaan. En op het laatst caloriën tellen.
Maar merkte dat het zo'n obsessie werd dat ik op den duur 2x per dag op de weegschaal stond, en goede caloriën ging schrappen zodat ik 's avonds chips kon gaan eten.
Dus nu beslist om te stoppen, kan ik over een poos weer vol frisse moed verder gaan.

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 21:50

Femke, wat jij beschrijft herken ik wel: het ging tijden gewoon heel goed, dan at ik gezond en vond ik het geweldig.
De laatste tijd gaat het veel minder goed, ik eet maar en eet maar. Pakken koekjes zijn in een dag of hooguit 2 op. Zakken snoep idem. Vandaag had ik dan niet zoveel gehad: koppijn, trillerig, flauw...
Dat ik 's middags heel weinig doe werkt ook niet mee: van hele middagen en avonden achter de computer gaat je eetlust nou ook niet bepaald achteruit :(

Valliej15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 21:55

Oef ... Vandaag was mijn eerste dag lijnen na een hele tijd ... Was wel heeeeeel lastig , iedereen aan de wijn hier ( behalve ik ) en toen kwam het avondeten ... Tweelingzus en broertje keken mij vrolijk aan terwijl ze een turkse pizza met shoarma naar binnen schoven ... En ja ik kreeg een bord rijst met groenten voor mn neus ....

Maargoed , die eerste dag hebben we ook weer gehad !

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 22:05

Ik heb alleen de foto's gezien en wil zeggen dat ik heel veel respect heb voor de dames die hun foto hier hebben geplaatst. En ook voor de anderen die zoveel zijn afgevallen. +:)+ +:)+ +:)+

Zelf ben ik nu 2,5 week bezig en er is 3 kilo af waar ik al heel blij mee ben *\o/*

Dit topic is voor mij echt een motivatie om door te gaan en niet het bijltje erbij neer te gooien.

Echt super! Mocht ik toch even in een dipje komen dan weet ik direct wat ik moet doen: DIT TOPIC LEZEN!!! :j :j :j

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 22:13

Wat een goed motivatietopic :D
Ik ben sinds mei zo'n 6-7 kilo afgevallen, zat eerst rond de 78/79, nu 72. Heb er helemaal geen moeite voor gedaan, behalve iets bewuster eten en meer bewegen... Maar nu blijft het steken, want ik ben erachter gekomen dat ik niet aankom, hoe ongezond ik ook eet :=

Nu ben ik al best tevreden met mijn lichaam (er mag nog wel wat af, maar hoeft niet persé), maar ik wil vooral gezónd eten. Ik wil een goede weerstand, weinig vetweefsel, schone longen/bloedvaten. Alleen heb ik hier nog wel moeite mee om te realiseren... Waar te beginnen? Wat veranderen? Hoeveel heb je nou echt van alles nodig?

Heel knap van de mensen hier! Ga zo door, of geniet van je nieuwe lichaam :D

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 22:19

Femke schreef:
Ik hoop (en dat ga ik met álle vertrouwen tegemoet) dat ik dit door kan blijven zetten. Zodat ik van mijn ernstige overgewicht af kan komen.
Dit keer heb ik écht het gevoel dat ik het kan. Het lijkt vanzelf te gaan. Ik "dieet" niet. Ik snoep alleen niet meer en drink geen zoete drankjes meer.
Dat zal voor de laatste kilo's wellicht niet heel hard helpen, maar de eerste tientallen kilo's verwacht ik er wel mee kwijt te raken.

Ik schommel altijd tussen de 59,5 en de 62,5 kilo, dus ik kan niet van overgewicht spreken, maar als ik op mijn ''zwaarst'' ben (62,5 kilo dus) begin ik me te ergeren aan mijn buikje of iets anders en dan helpt dit ook nog prima hoor! Het énige dat ik dan doe, is niet snoepen. En dat helpt me altijd weer die 2 kilo eraf te krijgen :D

Ik heb echt diep respect voor de dames die zoveel afgevallen zijn en wil bij deze nog even de rest een hart onder de riem steken. Succes! *\o/*

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 22:29

Nirvana_ schreef:
Wat een goed motivatietopic :D
Ik ben sinds mei zo'n 6-7 kilo afgevallen, zat eerst rond de 78/79, nu 72. Heb er helemaal geen moeite voor gedaan, behalve iets bewuster eten en meer bewegen... Maar nu blijft het steken, want ik ben erachter gekomen dat ik niet aankom, hoe ongezond ik ook eet :=

Nu ben ik al best tevreden met mijn lichaam (er mag nog wel wat af, maar hoeft niet persé), maar ik wil vooral gezónd eten. Ik wil een goede weerstand, weinig vetweefsel, schone longen/bloedvaten. Alleen heb ik hier nog wel moeite mee om te realiseren... Waar te beginnen? Wat veranderen? Hoeveel heb je nou echt van alles nodig?

Heel knap van de mensen hier! Ga zo door, of geniet van je nieuwe lichaam :D

Ik ben sinds vandaag (mede dankzij dit topic :D ) aan het bijhouden wat ik nu precies eet, en wat er eigenlijk in zit. Op http://www.caloriechecker.nl kun je het heel precies bijhouden, en zie je meteen per dag en over de hele week waar je teveel van binnen krijgt en waarvan te weinig. Ik heb ook geen overgewicht, verre van zelfs, maar voor mijn gevoel geen gezond eetpatroon. Ik eet graag zoet, soms op verkeerde tijdstippen, en mijn weerstand is om te huilen. Dit is voor mij de eerste stap om er wat bewuster van te worden. Misschien helpt het voor jou ook!

En verder uiteraard alle respect voor iedereen die zoveel is afgevallen +:)+

quibje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 22:49

8 jaar geleden ben ik met weight watchers in 3 maanden 15 kilo afgevallen
dit is geen dieet maar een gezonde manier van omgaan met eten
dit is er 7 jaar afgebleven, maar merk dat het het laatste jaar toch weer langzaam omhoog aan het gaan is :(:)
ben er alleen nu nog niet aan toe om er echt iets aan te doen
voor de rest: toppie, hele mooie foto's

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 23:02

Ik mis vooral mijn discipline.. En ik zeg ook elke keer weer "Morgen begin ik echt" en dan vreet ik weer een reep chocolade op.. -.-' Ik weet gewoon niet hoe ik nou echt moet beginnen..
Knap dat jullie zo ontzettend veel kilo's kwijt raken zeg..

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 23:11

Of, dat moment dat je al een jaar bezig bent met gezond eten, veel sporten..
en er niks gebeurd B-)

sandyjorgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 23:21

knappe prestaties hier allemaal.

mij lukt het gewoon steeds niet om van de koek en snoep af te blijven. Ik eet niet extreem veel snoep ed. maar wel te veel :(
ik rij keer of 6 per week paard en 1 keer zwemmen/fietsen/wandelen dus eigenlijk ook geen tijd om nog meer (structureel) te sporten.
Die eerste 21 dagen om te ontwennen van snoep ed. zijn er 20.5 te veel :+

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 08:21

Heel veel mensen houden het ook niet vol omdat ze na een maand geen verandering zien en dan gedemotiveerd raken,, :n Of dat ze na een maand zelfs al verwachten 5 kilo lichter te zijn..

Terwijl je zou moeten weten dat het best een half jaar kan duren voor je écht iets ziet,, je lichaam moet ook wennen aan de omslag van sporten en dieten.. Moet je m wel de kans geven natuurlijk :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 09:12

kohtje schreef:
Gastric Sleeve krijg je dan ook nog hulp er bij?

ja heel veel .. Ik moet nog elke 3 weken naar het NOK om vanalles te doen en te bespreken en het duurt 4 uur !!.

Psycholoog
Dieetiste
Verpleging
Sport en beweging..

Het is een lang traject bij NOK ( Nederlandse Obesitas Kliniek ) maar is super.
Vaak heb ik het vervloekt want dan moest ik weer naar het ZKH om te praten en alles maar nu nog ben ik er heel blij mee.

Mijn traject is begonnen op 15-05-2011 elke 6 weken ongeveer naar het ZKH .. livestyle changing en psycholoog.
1 Februarie ben ik geopereerd en de periode vervoor moest ik 7 keer achter elkaar (om de 3 weken )

Sinds 1 Mei weer elke 3 weken tot volgend jaar 29 April , dan is de laatste afspraak.
Ik geloof dat we om de 6 weken meten en wegen en elke 12 weken bloedprikken ( althans ik ivm vitamine tekorten )

Het is en groepsverband en wij zijn als groep heel erg hecht geworden.
We kunnen heel goed praten en zijn heel eerlijk tegen elkaar en dat vind ik heel fijn, eindelijk mensen die echt begrijpen hoe het is om dik te zijn en dan eerlijk gaan vertellen over het stiekem eten en snoepen en vanalles verbloemen.

Het heeft me ook zeker een mooier en beter mens gemaakt, ik was ectht aan het verbitteren.

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 09:19

Miracle_ schreef:
Ik mis vooral mijn discipline.. En ik zeg ook elke keer weer "Morgen begin ik echt" en dan vreet ik weer een reep chocolade op.. -.-' Ik weet gewoon niet hoe ik nou echt moet beginnen..
Knap dat jullie zo ontzettend veel kilo's kwijt raken zeg..

kan zo mijn tekst zijn :D ik zeg precies hetzelfde als jou :o

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 10:08