Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Pieteritus1 schreef:Heb je die buikpijn continue of aan het eind van de dag meer dan in het begin?
Waar zit de buikpijn? Ter hoogte van je maag (links onder je middenrif), je lever/gal (rechts onder middenrif, midden van je buik, onderin links of rechts of in het midden onderin?
jolienrotti schreef:misschien beetje vreemd, maar de dokter is het beste. want ik had precies hetzelfde.. Als je het op internet gaat opzoeken lees je dat je bij wijze van spreken morgen dood gaat. Niet doen dus, want er zijn veel meer factoren die mee spelen..
het is niet het prettigste "onderzoek" die ze doen bij de HA, maar het is wel nodig.. ik had ook heel veel moeite met naar de wc gaan, en het deed zó ongelooflijke pijn als ik inderdaad de grote boodschap moest doen.. en ik bloede er ook bij, en er zat dan ook bloed op het wc papier.. Wat bleek nou? ik had een sneetje vlakbij m'n gat.. dat kwam doordat mijn ontlasting zo "hard" was.. Niks ernstig dus! ik kreeg een zalfje mee, en een paar van die zakjes die je ontlasting wat makkelijker maken.
Dat je last hebt van buikkramp kan ook te maken hebben met dat je niet helemaal goed naar de wc kan gaan en dat je darmen daar heel veel moeite mee hebben.
Ik zeg trouwens niet dat je hetzelfde als mij hebt, maar ik las ook allemaal van die horror verhalen op het internet, en daar word je echt niet blij van.. Dokter gaan dus!!
Sorry voor de gedetaileërde uitleg