Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XLeandrosX schreef:Ik wil je bij deze toch even mijn excuus aanbieden. Ik noemde je dramaquin en had ook best wel wat kritiek op je over hoe je in het begin hier een drama over maakte. Ik heb het dus heel verkeerd in geschat, sorry.
Maar wel weer een les voor iedereen dat we echt ons gevoel moeten volgen en als het niet goed voelt, dus volhouden tot je een arts hebt die wel naar je luistert. Ik hoop echt dat het vanaf nu snel beter met je gaat.
Kentaro schreef:Ik heb niet je topic gelezen, dus als ik dingen dubbel zeg sorry!
De foto's zouden die van mijn been kunnen zijn!
Een jaar heeft het geduurd eer het dicht was.... Stond zelfs een huidtransplantatie gepland.....
Bij mij hebben ze vanaf het moment dat het zo open ging 2x per week ingezwachteld. Het werd daar wel iets beter van, maar helemaal helaas niet. Uiteindelijk deden ze er steeds een prop (volgens mij zeegras, maar dat moet ik even nakijken!) in en toen ging het super snel! Heb nog wel een tijd een steunkous gebruikt, om de spanning eraf te laten. Het blijft wel een gevoelige (en niet zo'n mooie) plek, maar het is gelukkig wel weer goed gekomen!
Arrabel schreef:Ik denk namelijk dat natuurlijke middelen veel kunnen doen maar je moet wel weten wat...
In de mensen van het ziekenhuis of mijn huisarts is mijn vertrouwen nu 0,0 ik ga nu alleen nog op mijn eigen gevoel af, als ik dat meteen had gedaan dan had ik nu niet zo'n gat in mijn been, daar ben ik van overtuigd.