steunzolen en geeneen schoen past meer

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Johanna59

Re: steunzolen en geeneen schoen past meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 11:38

Had ook steunzolen aangemeten gekregen. Na 8 weken dragen, ben ik er mee gestopt. Nog nooit zo veel pijn in mijn voeten gehad. Nu loop ik op Ecco's en tot nog toe bevalt dat erg goed.

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 19:35

Johanna59 schreef:
Had ook steunzolen aangemeten gekregen. Na 8 weken dragen, ben ik er mee gestopt. Nog nooit zo veel pijn in mijn voeten gehad. Nu loop ik op Ecco's en tot nog toe bevalt dat erg goed.

Maar waarom ben je niet gewoon terug naar de podoloog gegaan? Best kans dat het probleem met een kleine aanpassing opgelost zou zijn.
Trouwens ik kreeg destijds geljjk een afspraak mee voor na een paar weken. Jij niet?

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 00:20

Johanna59 schreef:

Dat had ik dus ook, er was ergens een verhoginkje aangebracht dat erg pijnlijk was, net naast de plek waar mijn oorspronkelijke probleem lag. Dus gebeld en mocht direct langskomen, het was niet de bedoeling dat ik pijn had. Aanpassing gedaan en daarna na de 6 weken proberen de afspraak om te bespreken hoe het allemaal ging. Zolen nog even nagekeken en nog wat gelijmd en daarna gewoon in gebruik genomen.

Dus ja, je kunt terug als het pijn doet, gewoon bellen en in de meeste gevallen hoor je eigenlijk na een aantal weken nog even voor controle terug te moeten..
Gewoon alsnog bellen en zeggen dat je niet tevreden bent, ze horen het aan te passen tot het goed is. Ik ben zelfs tussendoor 2 x terug geweest in de eerste 2 weken :o :o