Mag ik weer even een oppepper van iemand van jullie? Ik heb sinds vannacht knallende ruzie met mijn vriend. Weet niet meer wat ik moet doen. En waarom ik dit verdiend heb.. Rede via pb. Ga dat niet openbaar zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
meganproperx schreef:niet het hele topic gelezen, iedereen in iedergeval een dikke knuffel en succes
vandaag wilde mijn verzorgpony weer eens niet uit de wei.. typisch gevalletje uitproberen, uiteindelijk mijn zus moeten bellen en die heeft hem eruit gekregen..ben een uur (!!!) bezig geweestdan komt mijn onzekerheid weer naar boven, ben nu zo bang dat het vrijdag weer niet gaat lukken..
Sunshine80 schreef:Radetski, nog steeds een slecht gevoel? Is er helemaal niets waarmee je jezelf een beetje kunt opbeuren? En als jij iets kwijt wilt, staat voor jou mijn inbox open!!!![]()
Verder meiden... Wees blij dat je leeft, dat vandaag de zon schijnt. Probeer zelf te lachen en om dingen te lachen, daar ga je je al een stuk beter van voelen!!!!
Irene18 schreef:Radetski; Het is nu even op je tanden bijten, maar na regen komt zonneschijn![]()
Liefsss