Het "Laat je even opbeuren" topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 07:02

Gecondoleerd doezel. Veel sterkte in deze zware tijd.

Mag ik weer even een oppepper van iemand van jullie? Ik heb sinds vannacht knallende ruzie met mijn vriend. Weet niet meer wat ik moet doen. En waarom ik dit verdiend heb.. Rede via pb. Ga dat niet openbaar zetten ;-)

Stephanie_86

Re: Het "Laat je even opbeuren" topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 07:12

mag ik me ook even melden... gister is na 9 jaar een einde gekomen aan mijn relatie voel me diep en diep ongelukkig nu hoewel ik weet dat het voor beide beter is

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 07:16

Een hele dikke knuffel voor beide :(:)

Chernique

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 07:18

Inderdaad, sterkte voor jullie beide..
En jemig Stephanie, 9 jaar is wel ontzettend lang.. wel fijn dat jullie beseffen dat het beter is zo

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 07:22

Doezel gecondoleerd!

Ik mag momenteel niet meer klagen gezien het met vriend en mij wel goed komt denk ik..
helaas gaat mijn jonge beestje donderdag naar zijn nieuwe baas en daar ben ik dan wel weer erg verdrietig om..

Maar als zeg ik het zelf ik heb enorm geluk eigelijk en moet me best voor dingen doen dus de gene die dat geluk niet hebben wil ik een mega dikke knuffel geven!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 07:42

Meiden, ook vanaf hier een dikke knuffel!
Als iemand even 'prive' z'n hart wil luchten, mag altijd via pb!

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 07:43

Doezel gecondoleerd.

@Stephanie. Heel veel sterkte. Het voelt nu heel erg. Maar het slijt met de tijd.
@ japielover. Veel sterkte met het afscheid nemen.

Nu mijn "probleempje"
Ik zit met een heel dubbel gevoel. Paardje welke ik al 3,5 jaar verzorg naast mijn eigen paard heb ik vandaag een "afscheids fotoshoot" mee omdat ze deze maand gaat verhuizen met de eigenaar naar spanje.
De foto's vind ik helemaal leuk omdat ik dan altijd terug kan kijken naar haar en ons maar het idee dat het de laatste keer zal zijn vind ik moeilijk.

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-12 09:02

@ Ash: gewoon lekker genieten van je shoot. Het zal best een beetje raar zijn nu, maar met de tijd zul je heel blij zijn met die mooie foto's!

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 13:35

Iedereen een dikke knuffel!
Je mag me altijd een Pb sturen!

Met mij gaat het nog steeds hetzelfde.. pff hoelang hou ik het zo vol?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 13:48

dat vind ik dan weer zo sterk hé!!! Zit je zelf absoluut niet lekker in je vel, bied je wel meteen een luisterend oor aan anderen! :j

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-12 14:13

Afbeelding

Chernique

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 15:34

Kentaro schreef:
dat vind ik dan weer zo sterk hé!!! Zit je zelf absoluut niet lekker in je vel, bied je wel meteen een luisterend oor aan anderen! :j

Ik vind jou ook onwijs lief!
Je helpt en steunt echt iedereen die het nodig heeft, dat vind ik echt zo tof van je! _/-\o_

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 15:55

:o Wat lief, dank je wel!
Hoe gaat het nu??

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 16:13

Dikke knuffel voor jullie allemaal. :(:)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 16:17

Chernique, als het je nu gelukt is een boterham weg te werken, wees daar dan trots op en denk niet alleen dat het máár 1 boterham is en eigenlijk veel te weinig enz.!!! Hoe vaker je trots bent op kleine dingen van jezelf, hoe makkelijker het op een gegeven moment zal gaan om steeds grotere dingen te laten slagen!!
Het is natuurlijk wel makkelijk praten, maar ook voor bijvoorbeeld autorijden is het zeer aan te raden wel wat te eten, zodat je je niet flauw gaat voelen of een rotgevoel krijgt!
Succes in het ieder geval!

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 20:43

Ja ik voel me ook super slecht nog slechter dan vanmorgend! maar sta altijd klaar voor andere! Ze zeggen wel denk eerst aan jezelf maar nee dat kan ik niet!
Ik ben 4 kilo kwijt in 1 week tijd..
Iedereen die een pb wil sturen, stuur maar! Ik zal ze zeker beantwoorden met alle plezier!

Iedereen een dikke knuffel!

BabyBell

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 21:30

Voor iedereen hier die het nodig heeft :j

Ok..hij klopt (nog) niet helemaal, maar toch :P
Afbeelding

Afbeelding
Dus bij deze :D
Afbeelding

En als je nog een beetje inspiratie nodig hebt
Afbeelding

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 22:01

Mensen als je prive wilt praten stuur me maar een pb. Ik sta altijd open voor iedereen! Schaam je er niet voor!

meganproperx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 22:14

niet het hele topic gelezen, iedereen in iedergeval een dikke knuffel en succes :)

vandaag wilde mijn verzorgpony weer eens niet uit de wei.. typisch gevalletje uitproberen, uiteindelijk mijn zus moeten bellen en die heeft hem eruit gekregen..ben een uur (!!!) bezig geweest :( dan komt mijn onzekerheid weer naar boven, ben nu zo bang dat het vrijdag weer niet gaat lukken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 22:19

Ik vind jullie allemaal toppers en deel grote knuffels uit!

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 09:27

meganproperx schreef:
niet het hele topic gelezen, iedereen in iedergeval een dikke knuffel en succes :)

vandaag wilde mijn verzorgpony weer eens niet uit de wei.. typisch gevalletje uitproberen, uiteindelijk mijn zus moeten bellen en die heeft hem eruit gekregen..ben een uur (!!!) bezig geweest :( dan komt mijn onzekerheid weer naar boven, ben nu zo bang dat het vrijdag weer niet gaat lukken..

Moet je hem per sé binnen een bepaalde tijd hebben? Anders gewoon lekker bij hem in de wei gaan zitten en belonen als hij naar je toe komt. Een pony die wegrent is zoooooo irritant, maar niet aan jezelf twijfelen hoor!

Ik ben moe!!! School is weer begonnen en stage ook. Maandag was ik dus vanaf half 7 tot half 12 in touw. Maar goed, nog 2 jaar en dan heb ik de PABO af, dan mag ik lekker het onderwijs in!!!

Chernique, wees zelf gewoon blij met die kleine overwinningen. Kleine stapjes, groots gevoel. Ik ben trots op je, je kunt hier best een stuk uit komen. Heb vertrouwen in jezelf en gun jezelf gewoon iets. Je bent een leuke meid, gezellig... Je mag er zijn!!!

Radetski, nog steeds een slecht gevoel? Is er helemaal niets waarmee je jezelf een beetje kunt opbeuren? En als jij iets kwijt wilt, staat voor jou mijn inbox open!!! :(:)

Verder meiden... Wees blij dat je leeft, dat vandaag de zon schijnt. Probeer zelf te lachen en om dingen te lachen, daar ga je je al een stuk beter van voelen!!!! *\o/*

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 09:44

Sunshine80 schreef:
Radetski, nog steeds een slecht gevoel? Is er helemaal niets waarmee je jezelf een beetje kunt opbeuren? En als jij iets kwijt wilt, staat voor jou mijn inbox open!!! :(:)

Verder meiden... Wees blij dat je leeft, dat vandaag de zon schijnt. Probeer zelf te lachen en om dingen te lachen, daar ga je je al een stuk beter van voelen!!!! *\o/*

Hoi,

Het probleem is ik kan zelf niet veel doen.. Stil zitten doet zelfs pijn. (heb iets aan me schouder wat de dokter niet vind wat het is, gelukkig stopt hij niet met zoeken voor hij weet wat het is.) En dan dat ene andere probleem blijft door me hoofd spoken.. :(
En mezelf opbeuren? Ik schuif mezelf altijd achteruit dat weet ik van mezelf, help liever andere!
En ja ik loop met een masker op wat ook niet goed is maarja..

Liefs

Irene18

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 10:19

Heyy mensen! ik meld mij hier ook even :)
Mensenkinderen wat is er veel narigheid op deze aardbol...

Chernique; Je omgeving maakt zich zorgen om je, en op een gegeven moment weten ze niet meer hoe ze dat moeten uiten. Nu is dat dus boosheid. In de loop der tijd zal dat misschien veranderen naar verdriet, of naar alles geven wat ze je maar kunnen geven, of naar weet ik veel wat voor emoties er nog meer zijn.
Wat jij nu gewoon moet doen is trots zijn op jezelf. op de aller kleinste dingen, op iedere hap die je neemt. T is allemaal niet makkelijk, en daarom verdien je die steun en die complimentjes die wij je hier kunnen geven, dus bij deze: TOPPERRR!! :D :D
Je komt er wel! niet met sprongen van 100 meter, maar gewoon met stappen van 1. Dan nog, met kleine stappen vooruit kun je uiteindelijk moeilijker weer terug dan als je in 1x heel ver springt. :)

Sunshine: Jouw (bokt)naam past hier wel perfect hé !

Radetski; Het is nu even op je tanden bijten, maar na regen komt zonneschijn :)

En verder aan iedereen met een k*t gevoel een hele dikke digitale knuffell!!!!!!!
Afbeelding

Vorig jaar heb ik een heel naar jaar gehad. Het begon goed, maar in november ben ik met paard en al gevallen wat resulteerde in een zware hersenschudding. Het heeft tot mei geduurd om weer beter te worden, dus dat was einde verhaal voor overgaan. Ik zit nu dus weer in VWO 5. miepmiep :(
Gisteren had ik ook nog een migraine aanval waardoor ik niet mee kon op kamp met mijn nieuwe klas...

Maarr afgezien van dat gaat het met mij super :D De nieuwe klas is leuk, ik heb mijn soulmate in mn paardje helemaal gevonden, op school is alles (nu in elk geval nog) súper makkelijk omdat ik alles nog weet van vorig jaar, en dat betekent heel veel tijd voor leuke dingen.
Met de mensen om mij heen gaat het niet altijd even goed, maar deste vrolijker ik ben, deste meer ik ze kan bijstaan. En daarom kom ik ook hier even met mijn vrolijke hoofd om de hoek kijken.
Hier een paar plaatjes voor de mensen die het wel even kunnen gebruiken:
Afbeelding

Afbeelding

Liefsss :)

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 10:25

Nou ik ga zo maar naar de dokter..
Voorige week maandag woog ik nog ruim 62 kilo en net nog maar 54.9 dat vind ik wel erg veel verschil.

Ik houdt ook totaal geen eten binnen schiet om alles in de stres en zie het op dat moment totaal niet meer zitten terwijl ik me het volgende moment een schop onder me kont kan geven en me weer goed kan voelen..

Ben een beetje bang dat de afgelopen 3 jaar nu hun tol geeist heeft en ik echt op ben..
Hoop dat de dokter iets weet..

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 10:48

Irene18 schreef:
Radetski; Het is nu even op je tanden bijten, maar na regen komt zonneschijn :)

Liefsss :)

Dat zeggen ze allemaal, maar mijn zonneschijn duurt nooit lang! Daar ben ik weer bang voor dan.
Al een beetje te veel mee gemaakt om weer hoop te hebben op zonneschijn.
We proberen er maar het beste van te maken zeker?

Liefs