Wat gebeurt er als je een paniekaanval hebt Maaike? Ik kreeg altijd diarree door mijn spastische darm haha..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maaike1994 schreef:ik ben nooit bijgekomen van medicatie hoor, wel inderdaad ook heel nare dromen en ook liep ik in het begin steeds heel erg moe. Maar dat kwam ook omdat ik eerst een te hoge dosis had voorgeschreven gekregen...
Miranda40 schreef:Je moet eens weten hoeveel ik al gehuild hebMaar ik begrijp je hoor. Deze groep was zo nieuw voor mij. Tijdens de opname zat je met meer mensen uit de groep dus dan huilt iedereen bijna de gehele dag door. Ik kom nu van buitenaf zeg maar. De oefeningen die we deden waren wel fijn. Heb ook zeer goed geslapen en licht gedroomd. Ik ga zo naar mijn psycholoog maar daar hou ik het ook nooit droog.
acera1991 schreef:ik wil zo erg van dit poedersuiker gevoel af! Het gaat nu weer zo slecht. Ik heb voor een week een baantje omdat ik even wat bij wil verdienen voor de kerstvakantie . Maar nu krijg ik net ruzie met mn opa over iets heel stoms , ( net weer bijgelegd) Maar ik storm de deur door en begin te krijsen en er gaat echt een bom af in mezelf en ik kan mezelf niet tegen houden. Ik ben dan zo overstuur dat ik toch dreig naar de keukenla om dat ene mes te pakken. Heb er een kwartier mee in mn hand gestaan al die oefeningen geprobeert van die therapie maar niks schijnt meer tot me door te dringen , alleen maar de woorden die door mn hoofd schieten ' ze vinden je stom , lelijk je bent alleen en zal dat blijven, je ziet er niet uit , ga toch weg.... ik kan er niet meer tegen en dan toch ga ik weer snijden. IK walg hier zo van. Ik had beloofd het nooit meer te doen en nu doe ik het toch weer. Het is nu de 2de keer , maar ik kan gewoon niet stoppen. Ik moet gewoon , ik wil dood maar durf nog net niet mn pols door te snijden, maar ben echt bang dat er een moment komt waarop dat wel gebeurt...... Ik vind het het echt zo erg... ik ben nog steeds in tranen ookal hebben we het bijgelegd , maar goed bij dat baantje doen mensen ook gewoon heel poedersuiker enzo , ik moet dit en dat, en als ik iets niet goed sta staan ze er met hun neus bovenop en ik raak geirriteerd, verward nerveus en ik dan lijkt het of ik niets goed kan doen in hun ogen, en ooh ik moet nog 2 dagen en ik wil niet meer , maar ik wil dat geld. Ik wil op die vakantie..... maar de moed zakt me in de schoenen als ik aan morgen denk..... en dan komen de tranen weer en dat poedersuiker gevoel.... ik kom er ook niet uit...
Maar goed.... ik heb maandag weer een gesprek godzijdank, wanneer weet je eigenlijk of je aan medicijnen toe bent? Wanneer is dat moment? Als je helemaal doorgedraaid bent, je armen zwart zien van de rooie strepen??
Dianta schreef:Hej aceraFijn dat het beter gaat. Je kan ook een heel lichte dosis vragen. Ik heb zelf Deanxit genomen, een heel lichte antidepressiva en het heeft me door een moeilijke periode geholpen. Ik nam het dagelijks, op het einde om de dag en uiteindelijk gestopt (onder begeleiding) en ik had geen afkickverschijnselen. Je moet natuurlijk zelf kiezen waarbij je het beste voelt maar doe alsjeblieft geen gekke dingen. Ik begrijp je wel, hoe verslavend die pijn kan zijn en de schaamte achteraf.
Niet opgeven meid
Welke oefeningen moet je van de psycholoog doen?