Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wel een beetje opgelucht dat het waarschijnlijk niets ernstigs is met dat knakken?
Sundral schreef:Jeetje wat eng. Grappig want ons verhaal is bijna hetzelfde. Ik zat ook nog op t paard toen die achterover viel en op de grond terecht kwam en heb dus ook 3 stabiele breuken.
Wel ontzettend eng dat je zo weer op t paard gestapt bent 3 dagen later. Waarom hadden ze in het zh niet ook foto's gemaakt van je rug? Bah ik vind zulke verhalen zo eng.. Wat er allemaal wel niet mis had kunnen gaan. Maar goed jij hebt dus met bepaalde dingen nog wel last? Maar je rijdt wel weer toch? ( herken je van t canada topic ).
Nou mijn medicatie begint te werken maar krijg over n half uur al weer morfine, yeahh.

En ik hoop ook voor jou dat het alleen je wervels zijn want dan zit je over 6 weken gewoon weer op een paard
Wat ik wel deed is met een BP rijden een aantal maanden daarna
Het is toch nog een zwakke plek. Ik rij gewoon weer alle paarden hoe gek ze ook bokken en ik heb nergens last van
Daar moet ik nog wel bij zeggen dat ik er nog niet afgevallen ben sinds de val.
Mijn hele lichaam deed echt pijn alle bewegingen waren een ramp
Maar na een aantal weken trok dat ook allemaal weg

slechter had je het niet kunnen treffen. maar wat een vreemde reactie van je paard, of deed hij wel meer moeilijk met opstappen ?
Misschien gaat het wel snel beter als je thuis komt. Wel goed van je dat je alweer doucht enzo!
Negra_Lover schreef:Nou ts, het gaat beetje bij beetjeIk moest trouwens wel erg lachen om je bakje vla
Zag het helemaal voor me