[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mlc

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 19:00

Dat filmpje had ik wel eens gezien ja! (ik wil wel iets donderder rood, deze vind ik iets te licht) Maar je moet altijd blijven verven, dus ik ben gewoon bang dat ik het kapot ga verven gezien mijn haar nu al redelijk beschadigd is. Kan je ook het met deze verf verven, en af en toe bij houden met een haarverf van Directions in (bijna) dezelfde kleur? (dus dan ik een klodder daarvan door mijn conditioner gooi onder de douche?)

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 19:09

lifeofmarit schreef:
Ik heb vandaag mijn haar geverft!
Ik kijk wel super blij trouwens :')

[ Afbeelding ]

Dat is mooi!
Mag ik vragen of jij je haar eerst gebleekt had?
En welke verf is dat, of heb je bij de kapper laten doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 19:26

mlc schreef:
Dat filmpje had ik wel eens gezien ja! (ik wil wel iets donderder rood, deze vind ik iets te licht) Maar je moet altijd blijven verven, dus ik ben gewoon bang dat ik het kapot ga verven gezien mijn haar nu al redelijk beschadigd is. Kan je ook het met deze verf verven, en af en toe bij houden met een haarverf van Directions in (bijna) dezelfde kleur? (dus dan ik een klodder daarvan door mijn conditioner gooi onder de douche?)

Jawel, maar die van Directions houdt een stuk slechter.

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 11:58

Haartjes gisteren geverfd met 6.66 van Loreal!

voor:
Afbeelding

Na:
Afbeelding

Niks gebleekt of wat dan, gewoon rood er in gedaan en gaan :j
Heb wel tonaties van licht en donker er in door de kleur waar ik het overheen heb gedaan, maar het ziet er gewoon goed uit :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 12:03

Netjes. :j Mooie kleur ook. :D

Mijn haar is nog niet rood, omdat ik het anders zou moeten bleken wat ik liever niet doe, aangezien ik mijn haar niet totaal wil vermoorden, dus nu gaat mijn kapper kijken naar een verf zoals Affinage Infinity of Majicontrast :3

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 12:05

Welke kleur is je haar nu dan?

Dit spul van Loreal dekt echt onwijs goed _O_ had nooit verwacht dat het zo rood zou worden omdat ik nog best veel zwart in mn haar had zitten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 12:07

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 12:07

die tinten zaten ook in mijn haar, maar die zijn heel donker gebleven idd :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 12:10

Hmm. Misschien als ik mijn haar een tijdje was met Head and Shoulders. :')

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 12:11

of citroensap er in en de zon in :Y)

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 13:30

VT echt heel gaaf! Je zou niet denkenndat dat rood over donkerbruin/zwart is! Leuk paard heb je ook op die 1e foto :D (lol dat die oortjes niet helemaal wit zijn).

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 13:31

Oh dat is het paard van een lesklant :))
Was wel een leuk beestje idd :')
Maar daar kon je het best zien welke kleur het eerst was :j

Ja ik had het ook niet verwacht, de verf was zn prijs toch wel waard :=

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 13:34

Oh ha zie nu pas in je profiel dat jij Sylke had die leuke witte pony! Ik had laatst dat fotoshoot topic daarvan gezien! En dat jij toch ook zo'n groot paard naar zo'n stal had gebracht die dieren voor films en reclame traint?

Dat rode staat je iig heel vet! Ben benieuwd hoe het straks bij MP staat! Mijn haar moet ik weer uitgroei van bijwerken maar nog geen zin in :')

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 13:39

Dankje! :D
Heb al wel eens eerder rood gehad, maar dan manic panic, kan toch nu al merken dat dit een stuk beter is en heb het niet hoeven bleken :))

Uitgroei bijwerken... Ik heb nog nooit last gehad van uitgroei, weet alleen niet hoe dat ooit kan? :oo

Ik ben idd ook benieuwd hoe het bij MP gaat staan :):)

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 17:28

_Lois_ schreef:
lifeofmarit schreef:
Ik heb vandaag mijn haar geverft!
Ik kijk wel super blij trouwens :')

[ Afbeelding ]

Dat is mooi!
Mag ik vragen of jij je haar eerst gebleekt had?
En welke verf is dat, of heb je bij de kapper laten doen?

Ik had het blond geverfd, niet gebleekt!
Met La Riche One Directions en dan Flamingo Pink, een vriendin van mij heeft het gedaan!

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 17:32

Lifeofmarit, zo ziet mijn dip dye er ook ongeveer uit! ALleen heb ik Carnation pink. Foto staat wel op profiel.
Ben van plan om er over een week 2 kleuren in te doen. Boven roze en onder paars :j Twijfel alleen nog tussen Lavender of Plum

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 12:50

Ik heb altijd heel lichtblond haar gehad en nu wil ik naar bruin. Omdat het kleurverschil zo groot werd, had ik besloten om het eerst donkerblond te verven. Maar ik merk dat die kleur toch al wat snel vervaagt. Kan het veel kwaad om het dan na 3 weken weer opnieuw te verven? :)
Ik snap natuurlijk dat het niet zo heel goed is, maar voor 1 keer moet het kunnen, toch? Want ik denk dat bruin ook wat beter blijft zitten op donkerblond dan op lichtblond.

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 13:59

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 14:15

Davinia: zal geen kwaad kunnen neem ik aan. Je haar verven is ook helemaal niet zo heel slecht voor je haar. Bleken en blonderen enz dat is slecht!

Booo: je hebt nu donkerblond/bruin haar met hightlights. De highlights zijn eigenlijk gewoon bruin haar dat ontkleurd is. En je kapster wil dat ontkleuren nu ook bij de rest van je haar gaan doen :)
Hou er wel rekening mee dat je hele haar ontkleuren een behoorlijke aanslag op je haar is en dat het waarschijnlijk nog niet helemaal egaal blond is. (Maar persoonlijk vind ik t ook niet mooi als het helemaal egaal is, juist een beetje donkerdere en lichtere plukjes is veel natuurlijker)

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 14:42

Maar ze wilt het eerst ontkleuren en daarna verven (blonderen bedoeldt ze denk ik?)

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 17:09

Ja dat gebeurd bijna altijd. Bij ontkleuren/blonderen trek je de kleur er uit maar dan heeft t vaak een nogal raar (geel vaak) kleurtje. Als er dan genoeg pigment uit is kun je het blond verven. Blonde verf op donker haar pakt namelijk niet doordat daar te veel pigment in zit.

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 18:41

Boooo ik denk dat je hoe dan ook de highlights die je nu hebt toch blijft zien. Ik verf het steeds super licht blond en toch zijn sommige plukken altijd lichter dan de andere.
Ik denk niet dat je blij zal worden van 1 egale kleur omdat je dan een pruik effect krijgt. Haar heeft van nature gewoon verschillende kleur nuances en bij blond is dat vaak nog wat meer. Voordat ik mijn haar heel licht verfde had ik van nature altijd al blonde highlights door de zon (ik heb van mezelf licht tot middelblond haar).

Ik weet verder niet of het ontkleuren persee moet voordat je een bepaalde blond tint wilt daar kan ik je geen advies in geven :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 18:57

VisibreTeam schreef:
Dankje! :D
Heb al wel eens eerder rood gehad, maar dan manic panic, kan toch nu al merken dat dit een stuk beter is en heb het niet hoeven bleken :))

Uitgroei bijwerken... Ik heb nog nooit last gehad van uitgroei, weet alleen niet hoe dat ooit kan? :oo

Ik ben idd ook benieuwd hoe het bij MP gaat staan :):)

Ik heb ook nog nooit last gehad van uitgroei, omdat mijn natuurlijke haarkleur lichtbruin is en je dat amper ziet met zwart haar. :3 Ben benieuwd hoe dat word met rood, tee hee. xd De mensen om mij heen zijn veel zenuwachtiger voor mijn rode haar als ik, ik heb inmiddels een heuse fanbase die elke dag naar me zoeken om te kijken of het al rood is xd mijn kapper is informeren over majicontrast of een dergelijk verfje zodat ik het niet hoef te bleken, mijn haartjes zijn tenslotte nog 'jong' (zoals mijn moeder het beschrijft xd)

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 20:51

Ohio wie kan mij helpen?

Ik heb een bruine haarspoeling in mijn haar gedaan , maar hij is gewoon bijna zwart en dat was niet echt
De bedoeling, wiebheeft een tip om de spoeling er sneller uit te krijgen??

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 20:54

Wassen met Head & Shoulders helpt wel, tijdje laten intrekken en aantal keer herhalen.