Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
DeniseES schreef:Heey! Kan ik me hier ook nog melden!?
Ik probeer al jaaaaren mijn nagels wat langer te krijgen (op natuurlijke wijze), maar tot nu toe hebben alleen mn pinken, ringvingers en duimen enigszins succes...
Bij mij 'bladeren' mn nagels altijd af waardoor ze heel dun worden en afbreken. Ik heb geprobeerd ze allemaal kort af te knippen zodat alles laagjes weer gelijk waren, maar het werkt voor geen meter... Vijlen werkt ook niet helemaal (al heb ik geen glasvijl...) heeft iemand hier de gouden methode al gevonden?
Voor het eerst in m'n leven!
DeniseES schreef:Hmmm nikkialex, ik kan het altijd proberen natuurlijk. Mijn nagels groeien niet bijster hard, om de dag vijlen, vijl je dan niet alle 'winst' er zo weer af?

)
nikkialex schreef:DeniseES schreef:Hmmm nikkialex, ik kan het altijd proberen natuurlijk. Mijn nagels groeien niet bijster hard, om de dag vijlen, vijl je dan niet alle 'winst' er zo weer af?
naja, met een glasvijl doe je heel erg lang om een hele nagel eraf te vijlen ahhaa,
Ik zou echt om de dag , een mini beetje vijlen,
Je vijlt wel iets winst weg,
Maar zo worden ze wel sterker,
en kun je ze over een tijdje laten groeien!
phormicola schreef:Dames, ik wil dit topic even bedanken! M'n nagels zijn prachtig lang (halve cm), zonder scheurtjes of wat dan ookVoor het eerst in m'n leven!
Voor iemand die al aan d'r nagels en velletjes begon te knagen zodra ze tandjes kreeg is dit echt fantastisch
Ik heb niks speciaals gedaan, heb alleen m'n nagels in het begin gelakt gehouden, zodat ik krab- en bijtimpulsen kon botvieren op de lak, ipv op m'n nagels zelf of m'n velletjes. Elke keer dat ik de lak er vanaf haalde heb ik m'n nagels netjes bijgevijld met een simpele kartonnen vijl.
Nu heb ik ze helemaal naakt en ik vind ze zo mooi dat ik niet meer de drang heb om te bijten of te pulken
doezel2 schreef:Hoe krijgeb jullie zulke mooie rechte. Witte randjes en hoe kom je van het nagel bijten/trekken af